Stond ook in de Limburger van vandaag.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:50 schreef BloodyLotte het volgende:
[ afbeelding ]
dat gat in de weg. is van een afstandje genomen maar het is echt een behoorlijk groot gat en best diep. in de ehm, athosstraat.
Oepsquote:Op maandag 12 januari 2009 16:50 schreef BloodyLotte het volgende:
[ afbeelding ]
dat gat in de weg. is van een afstandje genomen maar het is echt een behoorlijk groot gat en best diep. in de ehm, athosstraat.
Zelfs in Scharn nog gehoordquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:39 schreef The6thgate het volgende:
Trillende ruiten net hier in Daalhof. Ze bliezen de brug over het albertkanaal op vanavond
Die weet ik wel, maar ik vroeg het me gewoon af. Als Tilburg zoiets kan hebben, waarom Maastricht dan niet? Er is echt sprake van geen interesse hier?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:01 schreef ultra_ivo het volgende:
Kleinschalige muziekplekken zijn er zeker, je moet ze alleen weten te vinden. Het hele uitgaanscircuit in Maastricht is vooral gebaseerd op kleinschaligheid en een breed aanbod. Er zijn wel eens grotere plekken geprobeerd maar die gingen meestal snel failliet.
Zijn de bekendere namen nodig dan? Ik ga iig liever naar een onbekendere band waar ik nog wat nieuws kan zien. Bands die nog benaderbaar zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:41 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Maar het is niet dat je zegt: daar komen bekendere namen, toch? Zoals inderdaad Phoenix.
'laatst' Jantje Smit nogquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Ze hebben het geprobeerd met Night Live en de Platte Zaal, maar das beide geflopt dus dr is schijnbaar geen interesse of ze doen iets niet goed.
Zelfs in Sittard en Roermond heb je wel al honderd jaar goedlopende leuke kleine zalen als Phoenix en de Azijnfabriek, ik heb ook nooit begrepen waarom het hier niet lukt.
Die paar grote concerten die er wel es in het Mecc waren lang geleden waren wel erg leuk trouwens.
behalve Erwin in Ahoyquote:Op zondag 1 februari 2009 12:34 schreef ultra_ivo het volgende:
Een punt wat vaak vergeten wordt is dat de muzieksmaak in Maastricht sterk uiteenlopend is. Groepen die in de rest van Nederland erg populair zijn hebben in Maastricht maar een beperkte doelgroep, andersom zijn de typisch Maastrichtse/Limburgse groepen die veel volk trekken buiten de regio zo goed als onbekend. Daarmee wordt het lastiger voor zalen om een band te vinden waar ze echt veel publiek mee trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |