Let jij ook anders even opquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmm, misschien even handig om hier op te letten..
[..]
Is er niet zo'n optie waarbij Messenger zich aanmeldt als er een internetverbinding is? Die zou je dan uit moeten zetten.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:13 schreef Razor21 het volgende:
Iemand anders ook het "probleem" dat MSN zich automatisch om de haverklap aanmeld?
Zoals net ook heb me toch echt aangemeld ben dan even aan het rommelen op mijjn computer en even later ben ik weer online....
Of ligt het aan mij?
Als je het over de 64-bit versie van Windows 7 hebt: ja, dat is normaal. Maar, dat is op te lossen: http://i.gizmodo.com/5130(...)-on-64+bit-windows-7quote:Op zondag 18 januari 2009 18:15 schreef editoor het volgende:
Is het normaal dat chrome niet werkt met w7?
ik heb inderdaad een 64bits versie. Ik zal ff kijken naar die link.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Als je het over de 64-bit versie van Windows 7 hebt: ja, dat is normaal. Maar, dat is op te lossen: http://i.gizmodo.com/5130(...)-on-64+bit-windows-7
Als je het over de 32-bit versie hebt: nee, het zou gewoon moeten werken (dit bericht is getypt vanuit Chrome)
Ik denk dat het niet gaat helpen om Windows er helemaal opnieuw op te zetten. Sommige software werkt gewoon niet om vage redenen.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:48 schreef Khadgar het volgende:
Ik draai de Beta nu sinds hij uit is, alles van m'n laptop op het ouderwetse modem na werden direct herkend en geinstalleerd. Alle programma's werken prima, van Office 2007 tot iMindmap en Google Earth (mijn meest gebruikte programma's naast Google Chrome). Af en toe een vage vastloper van een programma, maar bijna nooit iets dramatisch. Het enige dat ik niet geinstalleerd krijg is Norton AntiVirus 2009, ik had heel even de 360 beta, maar wil eigenlijk mn eigen virusscanner. Misschien maar even heel windows opnieuw er op knallen.
http://i.gizmodo.com/5131(...)beats-mac-os-xs-dockquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:48 schreef toma het volgende:
De beta is echt fantastisch
Heb geen applicaties getest maar alleen de standaard windows dingen. Het werkt snel en je merkt aan alles dat er beter over na is gedacht. De taakbalk is echt geweldig. Alhoewel ik wel het idee heb dat ze hebben gespiekt bij de balk van een Mac. Zelfs applicaties als paint zijn stukken verbeterd.
Over de prestaties kan ik niet veel zeggen maar ik heb wel het gevoel dat mijn oude PC (1Gb Ram) soepeler draait dan onder Vista.
Een wat?quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:05 schreef elfzesendertig het volgende:
Ergens in 2010 geloof ik. Een Release Candidate zou later dit jaar uit moeten komen.
Hmm, dat is echt nog niet te zeggen. MS bekijkt het ditmaal anders, omdat ze (net als opensourcequote:Op donderdag 22 januari 2009 20:05 schreef elfzesendertig het volgende:
Ergens in 2010 geloof ik. Een Release Candidate zou later dit jaar uit moeten komen.
Dat is eigenlijk weer een testversie die zo goed als klaar is. Hierin kunnen de laatste bugs nog gevonden worden. Worden die niet gevonden, dan wordt het de uiteindelijke versie.quote:
Ergens heb je gelijk... maar aan de andere kant kost het geven van feedback ook niet zo heel veel tijd. Je hoeft het niet te doen als je dat niet wil. Ik doe het wel omdat ik straks graag met een fatsoenlijk product te maken heb. Geen feedback geven is dus eigenlijk jezelf tekort doen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:30 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Hmm, dat is echt nog niet te zeggen. MS bekijkt het ditmaal anders, omdat ze (net als opensource) wacht op input van haar gebruikers/developers. Als er nu niet veel naar boven komt aan ellende, is hij eind dit jaar al uit. Misschien zelfs al augustus, maar oktober zou positief zijn. Mocht er teveel werk zijn in het releaseklaar maken, dan staat hij geplant voor begin 2010. Goeie kijk op de echte wereld, al vind ik dat wel wat laat voor een bedrijf als MS, en vind ik de input van users ook altijd een beetje twijfelachtig als het gaat om commerciële pakketten waarvan de user geen profijt krijgt in haar aandeel. Je zit eigenlijk hun werk te doen, Windows zou dus ook gratis moeten zijn voor mensen die veel feedback geven. Voor wat hoort wat, tenminste dat is wat ms ons altijd geleerd heeft..
Zelf niet geprobeerd, maar misschien kun je hier eens naar kijken...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:39 schreef Antony1989 het volgende:
Jammer dat het engels is, als de beta ook in het nederlands was, was het misschien wel even tijdelijk mijn primaire OS geworden. Om het uit te proberen.
MS vindt; voor wat hoort wat. Prima, krijg ik korting op mijn licentie, of strijken ze al die miljarden zelf op? Ik gok dat laatste. En iedereen maar roepen dat MS nu zo luistert naar haar klanten, ondertussen werk je voor nop voor zequote:Op donderdag 22 januari 2009 22:56 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk weer een testversie die zo goed als klaar is. Hierin kunnen de laatste bugs nog gevonden worden. Worden die niet gevonden, dan wordt het de uiteindelijke versie.
[..]
Ergens heb je gelijk... maar aan de andere kant kost het geven van feedback ook niet zo heel veel tijd. Je hoeft het niet te doen als je dat niet wil. Ik doe het wel omdat ik straks graag met een fatsoenlijk product te maken heb. Geen feedback geven is dus eigenlijk jezelf tekort doen.
Over het algemeen krijgen mensen die een bug aanmelden die nog niet eerder gemeld is een gratis licentie.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:11 schreef Tarabass het volgende:
[..]
MS vindt; voor wat hoort wat. Prima, krijg ik korting op mijn licentie, of strijken ze al die miljarden zelf op? Ik gok dat laatste. En iedereen maar roepen dat MS nu zo luistert naar haar klanten, ondertussen werk je voor nop voor ze
en dat zonder enige verplichtingquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:11 schreef Tarabass het volgende:
[..]
MS vindt; voor wat hoort wat. Prima, krijg ik korting op mijn licentie, of strijken ze al die miljarden zelf op? Ik gok dat laatste. En iedereen maar roepen dat MS nu zo luistert naar haar klanten, ondertussen werk je voor nop voor ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |