Mja, dat is natuurlijk nooit slim..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:27 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb nu spijt dat ik Windows 7 als main OS heb geinstalleerd wil graag gamen
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:27 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb al gegoogled ze komen niet met een fix zolang Windows 7 nog beta is.
Heb nu spijt dat ik Windows 7 als main OS heb geinstalleerd wil graag gamen
ik ken PB niet, maar kan je PB niet in Vista of XP compatibility mode draaien ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:47 schreef Razor21 het volgende:
Meer mensen problemen met Punkbuster bij online gamen zoals Battlefield 2 :
http://forum.i3d.net/tech(...)nction-131124-a.html
Gisteren nog goed kunnen gamen nu wordt ik constant gekicked door PB
Avira Antivir ookquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:22 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik heb Avast! Antivirus geïnstalleerd staan, gratis en werkt perfect onder Windows 7.
Als je even een stukje terug leest zie je daar als het goed is staan tot wanneer de Beta loopt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:55 schreef Oksel het volgende:
Ik heb een gloednieuwe laptop, een Lenovo T61. Met Vista. Aangezien hij nog leeg is, en ik nog een 2e laptop heb wil ik Windows 7 proberen..
Hoelang kan ik het blijven proberen? Er zit een Centrino vPro CPU in, dat is toch gewoon een 32bits CPU?
Waarom dat dan??quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:07 schreef Oksel het volgende:
Oh, shit, dan cancel ik de downloadBedankt.
Ja, de RC downloaden en installeren tegen die tijd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:08 schreef Oksel het volgende:
En hij loopt tot augustus.. hmm. En dan? Is er vast wel een trucje, toch?
De non-retail versies zullen sowieso gratis zijn. Kan je ze niet publiekelijk krijgen, dan wel via bittorrent of nieuwsgroepen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:17 schreef Oksel het volgende:
Ja, maar het moet wel "gratis" zijn..
Hoe zijn de ervaringen over het algemeen?
Het is een BETA, zelfs Ms weet nog niet goed wat er wel goed op werkt en wat niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:57 schreef sweetysven het volgende:
Is het nu verstandig om Windows 7 te instaleren? Is het stabiel genoeg om als enige besturingsysteem te draaien, werkt alle software er gewoon op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |