?quote:Op maandag 26 januari 2009 10:32 schreef Khadgar het volgende:
Zouden ze echt keihard al die miljoenen mensen weer laten downgraden naar xp/vista?
Heeft Windows 7 niet vanzelf een driver geïnstalleerd? Was bij mij (en de meesten) wel het geval namelijkquote:Op maandag 26 januari 2009 11:05 schreef Pizzahut het volgende:
Heb dus de x86, krijg een melding dat hij niks kan vinden om te installeren.
Volgens de Nvidia website hoort er een driver bij de windows update te zitten. Echter zat deze er niet tussen.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:57 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Heeft Windows 7 niet vanzelf een driver geïnstalleerd? Was bij mij (en de meesten) wel het geval namelijk
PowerISO doet het wel.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:46 schreef editoor het volgende:
[..]
Gizmo geeft ook dezelfde foutmelding. Het lijkt er op dat geen enkele programma iso's kan mounten. Hopelijk komt er update voor W7 64, die dat probleem kan oplossen.
Je maakt geen gebruik van je fysieke videokaart, maar van een virtuele vidoekaart. Daarom kan je ook geen aero draaien enzo. Dus je hebt je drivers helemaal niet nodigquote:Op maandag 26 januari 2009 12:59 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Volgens de Nvidia website hoort er een driver bij de windows update te zitten. Echter zat deze er niet tussen.
Kan het zijn omdat ik hem in VirtualBox heb draaien?
wtf zo laat?!!!quote:Op maandag 26 januari 2009 09:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
MS zegt zelf dat 'ie eind 2009 of begin 2010 in de winkel zou moeten liggen. Met de kwaliteit van de huidige beta's zou je zeggen dat dat ook wel moet lukken. Maar historisch heeft Windows altijd een beetje vertraging voor de lancering, dus ik denk dat eind 2010 een goeie gok zou zijn voor de periode waarin Windows 7 daadwerkelijk in de schappen ligt.
als je de post goed leest zie je dat dat pas over 2 jaar is.quote:
nee hoor een iMac 20'' kost maar ¤999quote:Op maandag 26 januari 2009 16:42 schreef elfzesendertig het volgende:
"... tenzij ik er heel veel geld aan ga uitgeven maar dat wil ik niet."
Nou, dan kan je die Mac ook wel vergeten.
Maar een andere computer met dezelfde specificaties kan je vrijwel zeker goedkoper krijgenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:48 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
nee hoor een iMac 20'' kost maar ¤999
Oké je kunt wel een pc met dezelfde specs krijgen voor minder geld maar die is dan veel slomer dan die iMac 20'' want OS X gaat veel efficiënter om met je geheugen enzo (toch?!)quote:Op maandag 26 januari 2009 16:58 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Maar een andere computer met dezelfde specificaties kan je vrijwel zeker goedkoper krijgenBij die iMac van 999 euro zit je met 1GB geheugen en een 250GB schijf en de processor is voor deze tijd ook niet meer spectaculair.
SP1 maakt Vista toch juist slomer?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:02 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik heb de duurste Mac Pro samengesteld (excl. iWork e.d.): ¤ 23.818,99 incl. btw
Wehehe, maar dan heb je ook wel een fatsoenlijke computer
En nu weer over Windows 7
(Trouwens Lil.Q94, sinds SP1 is Vista helemaal niet meer zo'n nachtmerrie. De meeste mensen blaten maar wat ze van anderen horen die ook weer blaten.)
Dat zijn allemaal oude driver dingen. Die zouden ondertussen al opgelost moeten zijn. Je kan natuurlijk voor de zekerheid even googelen of je printer met Vista werkt.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:09 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
SP1 maakt Vista toch juist slomer?
en die problemen over bijv. dat je oude printer niet werkt onder Vista dat klopt toch ook?
dus kortom : vista is helemaal niet zo slecht en,quote:Op maandag 26 januari 2009 17:39 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal oude driver dingen. Die zouden ondertussen al opgelost moeten zijn. Je kan natuurlijk voor de zekerheid even googelen of je printer met Vista werkt.
En OS X gaat inderdaad wat efficiënter met je geheugen om, maar als je genoeg geheugen hebt (2GB of meer) dan is dat verschil eigenlijk te verwaarlozen als je het mij vraagt.
sony heeft (of had) in ieder geval de gewoonte om een zooi crapware voor te installeren waar je U tegen zegt. Dat helpt de snelheid van windows niet echt. Je ziet het vaak al aan de ongekende hoeveelheid tray icons die je bij sommige computers te voorschijn ziet komen bij het opstartenquote:Op maandag 26 januari 2009 18:09 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
dus kortom : vista is helemaal niet zo slecht en,
als je een goede pc/laptop hebt werkt vista zelfs heel snel en,
als ik een sony vaio VGN-FW21E koop dan heb ik wel zoiets van :
wow! wtf! dit is wel snel! ongelofelijk! (ik heb op dit moment een hp pavillon a360)
of heb ik het nu allemaal totaal verkeerd opgevat?
[ afbeelding ]
Ik geloof van niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:36 schreef het_fokschaap het volgende:
was dit al gepost ? http://www.ithinkdiff.com/windows-7-themes/
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:32 schreef Khadgar het volgende:
Zouden ze echt keihard al die miljoenen mensen weer laten downgraden naar xp/vista?
Hiermee bedoel ik: als de beta afloopt in augustus en WIn7 nog niet op de markt is, dan moet iedereen weer terug naar vista of xp? Dat zou kut zijnquote:
tuurlijk niet, gewoon een crack via torrents downloaden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:22 schreef Khadgar het volgende:
[..]
[..]
Hiermee bedoel ik: als de beta afloopt in augustus en WIn7 nog niet op de markt is, dan moet iedereen weer terug naar vista of xp? Dat zou kut zijn
Er wordt dan ook aangeraden W7 niet op je huidige installatie te installeren maar op een aparte partitie o.i.d.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:22 schreef Khadgar het volgende:
[..]
[..]
Hiermee bedoel ik: als de beta afloopt in augustus en WIn7 nog niet op de markt is, dan moet iedereen weer terug naar vista of xp? Dat zou kut zijn
Als dat zo is dan releasen ze voor die tijd een beta 2 of een rc..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:22 schreef Khadgar het volgende:
[..]
[..]
Ik vind anders een Windows XP bak met 512MB ram beter draaien dan OSX 10.4 (10.5 heb ik nog niet getest).quote:Op maandag 26 januari 2009 17:39 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal oude driver dingen. Die zouden ondertussen al opgelost moeten zijn. Je kan natuurlijk voor de zekerheid even googelen of je printer met Vista werkt.
En OS X gaat inderdaad wat efficiënter met je geheugen om, maar als je genoeg geheugen hebt (2GB of meer) dan is dat verschil eigenlijk te verwaarlozen als je het mij vraagt.
probeer het eens met ffdshow: http://www.free-codecs.com/download/FFDshow.htmquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:49 schreef ook_gek het volgende:
ik heb een vreemd probleem
Ik heb geen geluid in media player 12 bij alleen dvd kijken. Divx werkt wel perfect.
Echter heb ik ook powerdvd geinstalleerd en daar heb ik wel perfect geluid van een DVD
ik heb k-lite code pack geinstalleerd en dan de full versie.
Maar ik krijg het er niet voor elkaar geluid van een orginele of een illegale dvd te krijgen onder media player 12.
iemand een idee?
Waarschijnlijk staan de rechten zo ingedeeld dat alleen Vista er bij kan?quote:
Je moet je partities een naam geven. Via Disk Management (schijfbeheer dus) kan je op elke partitie een label zetten. Daarna kan je ze zienquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:50 schreef EvilMarc het volgende:
Iemand die weet wat ik verkeerd doe:
Ik heb nu 3 partities op de harde schijf.
1. Vista
2. NTFS geformatteerd voor bestanden
3. Windows 7
Vanaf Vista kan ik alles benaderen, vanaf Windows 7 kan ik geen van de andere partities benaderen.
Tot en met 10.3 draait het prima met 512 MB, maar daarna zou ik inderdaad meer geheugen inbouwen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:23 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik vind anders een Windows XP bak met 512MB ram beter draaien dan OSX 10.4 (10.5 heb ik nog niet getest).
Dankbaarquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:04 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je moet je partities een naam geven. Via Disk Management (schijfbeheer dus) kan je op elke partitie een label zetten. Daarna kan je ze zien
No problemoquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:22 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Dankbaar![]()
Windows 7 gaf zichzelf C: waardoor Vista geen letter meer had. Via windows 7 heb ik de Vista partitie maar V: gegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |