Je moet je partities een naam geven. Via Disk Management (schijfbeheer dus) kan je op elke partitie een label zetten. Daarna kan je ze zienquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:50 schreef EvilMarc het volgende:
Iemand die weet wat ik verkeerd doe:
Ik heb nu 3 partities op de harde schijf.
1. Vista
2. NTFS geformatteerd voor bestanden
3. Windows 7
Vanaf Vista kan ik alles benaderen, vanaf Windows 7 kan ik geen van de andere partities benaderen.
Tot en met 10.3 draait het prima met 512 MB, maar daarna zou ik inderdaad meer geheugen inbouwen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:23 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik vind anders een Windows XP bak met 512MB ram beter draaien dan OSX 10.4 (10.5 heb ik nog niet getest).
Dankbaarquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:04 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je moet je partities een naam geven. Via Disk Management (schijfbeheer dus) kan je op elke partitie een label zetten. Daarna kan je ze zien
No problemoquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:22 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Dankbaar![]()
Windows 7 gaf zichzelf C: waardoor Vista geen letter meer had. Via windows 7 heb ik de Vista partitie maar V: gegeven
Het is te hopen dat ze dit fixen in de Release Candidate, want een volgende beta komt er niet meer.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:11 schreef elfzesendertig het volgende:
IE8 Beta is inderdaad een beetje een drama
Probleem van Google, gewoon wachtenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:10 schreef editoor het volgende:
Ik heb een probleem met het surfen op internet, zowel met IE als Chrome. Bij google geeft ie bij alle websites het volgende aan: "Deze site kan schade toebrengen aan uw computer." Als ik op een site klik dan kan ik er niet in komen. Iemand een idee hoe ik van die melding af kan komen?
Voor dat laatste ga ik je geen garantie geven. Ik heb hier verder geen informatie meer over opgezocht en ik weet dus ook niet of de oorzaak al bekend is. De meeste mensen hebben dit probleem echter niet gehad.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:11 schreef Apekoek het volgende:
Wil graag de beta gaan installeren, heb nu vista met sp1, als ik ga installeren word het dan automatisch dualboot? en krijg ik geen problemen zoals dat ik dan achteraf zogenaamd een gecopierde vista heb (althans dat wordt dan door windows weergeven al is het niet zo), en dus dan niet meer in mijn vista kom (zoals sommige hier het probleem hebben gehad)?
De beta kan je gebruiken tot augustus 2009.quote:Op zondag 1 februari 2009 08:20 schreef Xaobotnik het volgende:
Je zult Vista misschien opnieuw moeten activeren. Het is je al eens gelukt, dus waarom niet nog een keer? Verder moet ik zeggen dat ik erover zit te denken Vista er maar helemaal af te gooien. Dat Engels went sneller dan je denkt. En eigenlijk is het ook wel goed voor me, aangezien de meeste zaken die ik moet doen toch in het Engels zijn. Ook is meer software in het Engels verkrijgbaar. Windows 7 is lichter dan Vista. En mijn Audigy 2 ZS geeft feilloos surround geluid, waar dit in Vista een hele kunst is om voor elkaar te krijgen.
De reden waarom ik Vista er nog niet af durf te gooien: Wat als mijn licentie van Win7 afloopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |