Slecht voor je haar zo'n ding heb ik ook nietquote:Op zondag 11 januari 2009 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding dat warm blaast. Dan is het zo droog, of je wilt het nat houden, dan doen we dat niet

Zonder zo'n ding droogt mijn haar stom op.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:37 schreef Soury het volgende:
Slecht voor je haar zo'n ding heb ik ook niet

Ik loop gewoon met nat haar mijn werk binnen.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zonder zo'n ding droogt mijn haar stom op.
Maar dan doe ik wel dure cremepjes erin, voor en na.

Op standje "verf afbranden" is het inderdaad slecht. Alles met mate.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Slecht voor je haar zo'n ding heb ik ook niet

Ik heb ook zo'n ding, maar ik ben voornamelijk lui!quote:Op zondag 11 januari 2009 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding dat warm blaast. Dan is het zo droog, of je wilt het nat houden, dan doen we dat niet

Daar ben ik dan weer net te ijdel voor.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:40 schreef Soury het volgende:
Ik loop gewoon met nat haar mijn werk binnen.

Ach die twee weken in 20 jaarquote:Op zondag 11 januari 2009 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan durf ik er niet aan te komen, bang dat het breekt!

quote:Op zondag 11 januari 2009 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb die fohn trouwens van mijn schoonouders gekregen, een hele luxe, met ronde borstels, en dat je dan op een knopje drukt en ze dan automatisch gaan draaien. Ik had wel eens gezegd, dat ik als ik bij de kapper wegkwam het altijd heel leuk zat.
Ik denk dat het een hint van ze was

C'era una volta, una donna molto vanitosa...quote:Op zondag 11 januari 2009 22:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer net te ijdel voor.

Ik knip het ook zelfquote:Op zondag 11 januari 2009 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan daar helemaal niet mee omgaan, met die professionele föhns. En dan met borstels werken enzo. Zo onder je haar omhoog draaien. Dan raak ik de weg kwijt. Daar heb je een kappersdiploma of minimaal 5 handen voor nodig. En ik heb maar twee handen. Linkerhanden.

Ik ben helemaal niet molto ijdel, gewoon een beetje.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
C'era una volta, una donna molto vanitosa...![]()
Ben er weg van, morgen weer wat werken, maar niet heel erg vroeg.

Nou ja, daarom kreeg ik dan ook deze makkelijke versie, zelfs ik kan het. Maar dan niet met plukken ofzo, gewoon een rondje rondom.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan daar helemaal niet mee omgaan, met die professionele föhns. En dan met borstels werken enzo. Zo onder je haar omhoog draaien. Dan raak ik de weg kwijt. Daar heb je een kappersdiploma of minimaal 5 handen voor nodig. En ik heb maar twee handen. Linkerhanden.

Ook van achter?quote:

Trusten Ccquote:Op zondag 11 januari 2009 22:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet molto ijdel, gewoon een beetje.
Welterusten. Ik rook nog een peuk en dan nok ik 'm ook.

Ja ik pak twee plukken links en rechts en dan hoppa.. Maar mijn haar is van nature niet echt slijl dus daar zie je niks van. Denk ikquote:Op zondag 11 januari 2009 22:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook van achter?
Ik durf zelfs mijn pony niet zelf te knippen. Moet ik ook niet willen, want dat loopt op zeker uit op een drama.

Ik moet hieraan denken ...quote:Op zondag 11 januari 2009 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
Nou ja, daarom kreeg ik dan ook deze makkelijke versie, zelfs ik kan het. Maar dan niet met plukken ofzo, gewoon een rondje rondom.

quote:Op zondag 11 januari 2009 22:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet hieraan denken ...
[ afbeelding ]

Ik heb geen pony maar ik knip ook wel een beetje pony (plukies). Vind dat leuk als ik een paardenstaart heb.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deed ik ook toen ik het nog lang had.![]()
Ik heb ook een keer vanuit het niets een pony geknipt.

Je moet niet zaterdagnacht om 3 uur gaan knippen, dan gaat alles goed!quote:Op zondag 11 januari 2009 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen pony maar ik knip ook wel een beetje pony (plukies). Vind dat leuk als ik een paardenstaart heb.
Hiha

Ja. Nou ja, waar wil je het over hebben dan?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:58 schreef Soury het volgende:
Oh weer haar gedoe.. Ik ga me bed maar in. Kom er net uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |