quote:

Ohquote:Op zondag 11 januari 2009 22:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij heeft stukken van de nicks afgehaald, maar bij jou heeft hij de hele nick weggelaten...

Ja hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 22:24 schreef versabommie het volgende:
Met vrouwen over nat scheren praten... altijd leuk...! tenzij het over hun snor gaat

Ja hoor, "pfff, ptff".quote:Op zondag 11 januari 2009 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is het AF-spoelen ipv uitspoelen

Die moet je ook niet nat scheren! Tenminste, ik neem aan dat je het over een snor in het gelaat hebt?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:24 schreef versabommie het volgende:
Met vrouwen over nat scheren praten... altijd leuk...! tenzij het over hun snor gaat

Waarom probeer je me zwart te maken bij die lieverds, zijn toch geen buurvrouwen van je?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij heeft stukken van de nicks afgehaald, maar bij jou heeft hij de hele nick weggelaten...

quote:Op zondag 11 januari 2009 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waarom probeer je me zwart te maken bij die lieverds, zijn toch geen buurvrouwen van je?

Was maar een garpje heur...quote:Op zondag 11 januari 2009 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waarom probeer je me zwart te maken bij die lieverds, zijn toch geen buurvrouwen van je?

Waar zitten snorren nog meer danquote:Op zondag 11 januari 2009 22:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die moet je ook niet nat scheren! Tenminste, ik neem aan dat je het over een snor in het gelaat hebt?

Oooh, daar ben je al! Is het erg donker?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
Nou, ik zie nog wel een heel klein beetje rood geloof ik, maar een stuk minder![]()
Volgens mij vind ik het wel prima zo, even laten drogen, en eerst even eten.

Oiiiiiiiiiiiiiii pic'squote:Op zondag 11 januari 2009 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
Nou, ik zie nog wel een heel klein beetje rood geloof ik, maar een stuk minder![]()
Volgens mij vind ik het wel prima zo, even laten drogen, en eerst even eten.

Ja moeilijk te zeggen nog, maar wel iets donkerder geloof ik. Maar dat vind ik juist wel tof!quote:Op zondag 11 januari 2009 22:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Oooh, daar ben je al! Is het erg donker?

Ik moest ff nadenkenquote:

Oh mooi.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja moeilijk te zeggen nog, maar wel iets donkerder geloof ik. Maar dat vind ik juist wel tof!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |