Dan ken ik haar in ieder geval niet, ik ben van tijdens DGKquote:Op zondag 11 januari 2009 21:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik denk het gros niet.. tis best wel een aantal jaartjes trug, pre gouden kooi sowieso
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:40 schreef versabommie het volgende:
wie is trouwens anonieme fokker? die zit de hele tijd op mijn fobo !
Dat is een niet ingelogde lurkert.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:40 schreef versabommie het volgende:
Ik ben ook te jongquote:Op zondag 11 januari 2009 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ken ik haar in ieder geval niet, ik ben van tijdens DGK
Die zit bij iedereen in de fobo. Da's die havik toch?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:40 schreef versabommie het volgende:
steeds dezelfde he?quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Die zit bij iedereen in de fobo. Da's die havik toch?
Ik heb al maanden er niks meer staan en toch blijft die kijken. Echt heel VOLhardend, schattig bijna.
Ik bedoel deze: http://fotoboek.fok.nl/Anonieme_Fokker Die zit ook werkelijk in iedereens fobo.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je niet bent ingelogd ben je anoniem toch. ??? Als ik kijk hoeveel er als users zijn ingelogd en hoeveel gasten (lurkers) is dat toch niet raar ?
Ja!quote:
nee heur, ik keen net ff bij je en de laatste voyeur is copycat... zelfbevlekking!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:46 schreef Copycat het volgende:
Bij mij heeft ie net ook weer gekeken, de viezerik.
Ben uitgelogd, keek in jouw fobo. Eruit en er weer in maar hij bleef op Bommie staan.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:46 schreef Copycat het volgende:
Bij mij heeft ie net ook weer gekeken, de viezerik.
Ohh ik heb vaak anonieme fokkkers in me fobo. Maar dit is wat anders .. Bij mij nog nietquote:Op zondag 11 januari 2009 21:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik bedoel deze: http://fotoboek.fok.nl/Anonieme_Fokker Die zit ook werkelijk in iedereens fobo.
Niet ingelogd, ben je niet anoniem. Dan ben je niks, dan geeft die geen voyeur aan.
Volgens mij hoor.
Waarom kan ik niet bij jou reageren?quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nog niet! Maar het wordt een spannend komend half uur!
Toen ik vond dat sommige dingen too fur gingen, heb ik alles leeggetrokken. Achteraf is dat weer gaan slijten maar soit, het zij zo.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom kan ik niet bij jou reageren?
Mooi ga ik een eitje bakken en bami verbranden .... Tegen die tijd is het wel droogquote:
Echt waarquote:Op zondag 11 januari 2009 21:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Toen ik vond dat sommige dingen too fur gingen, heb ik alles leeggetrokken. Achteraf is dat weer gaan slijten maar soit, het zij zo.
Picsquote:
Ja maar ik had ook al eerst per ongeluk heel veel gewist omdat ik gewoon een kneus ben dus zo gek veel was er niet aan verloren. Aangezien ik ook geen zin had om mijn foto's terug te vinden op een Poolse hoerensite ofzo, heb ik die er ook afgehaald.quote:
Hé .nl!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Pics![]()
Heb niet teruggelezen, waarom ook? Is dit een trend? moet er een stuk van de nick af?
Noek?
Copy?
AP
Willem?
Lie?
Versa?
Beeq?
Car?
Bu?
Lekker?
Blo?
Frits?