quote:Op zondag 11 januari 2009 21:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
We hebben nu ook de Disneyversie.
Echt, een héle verbetering!![]()
Is het een man? Ja? Kapitein Haak? Peter Pan? Aladdin? Mowgli?
Ja dank je!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies... Vond het leuk om te vertellen dat ik ga trouwen, vond het ook wel een leuk detail voor jullie om te weten dat het een fokster is, maar ik ga sowieso niet vertellen wie het is.. niet om te teasen maar gewoon als ze zoiets zelf wil doen dan is het ook aan haar![]()
Ik maak jullie enkel deelgenoot van mijn geluk in deze
Ja, vooral Kapitein Haak in vergelijking met Bob scheelt echt stukken!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Ben je toch al 1 minuut langer bezig. Namen zijn toch langer.
Ben jij het?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:34 schreef sacha het volgende:
ja, ik wil het ook weten, nu!
[ afbeelding ]
Hoi!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:34 schreef sacha het volgende:
ja, ik wil het ook weten, nu!
[ afbeelding ]
Of een Big brother uitvoering: Is het een man ... weet ik niet ... is Bart erop gekropen ... ja.. dan is het kelly!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
We hebben nu ook de Disneyversie.
Echt, een héle verbetering!![]()
Is het een man? Ja? Kapitein Haak? Peter Pan? Aladdin? Mowgli?
Ik drink eenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies... Vond het leuk om te vertellen dat ik ga trouwen, vond het ook wel een leuk detail voor jullie om te weten dat het een fokster is, maar ik ga sowieso niet vertellen wie het is.. niet om te teasen maar gewoon als ze zoiets zelf wil doen dan is het ook aan haar![]()
Ik maak jullie enkel deelgenoot van mijn geluk in deze
Nouja, ook leukquote:Op zondag 11 januari 2009 21:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dank je!
En we zijn ook heel gelukkig vóor je![]()
Maar tis wel teasen hoor
Kijk maar uit met die flessen wijn... heb daar vandaag meerdere verhalen over gehoord!quote:
ik denk het gros niet.. tis best wel een aantal jaartjes trug, pre gouden kooi sowiesoquote:Op zondag 11 januari 2009 21:38 schreef Deisyy het volgende:
Hoi hoi ik ben weer thuis![]()
Kennen we de aanstaande van Versabommie wel?
Met Siemen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |