abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64923788
Probleem waar ik best vaak tegenaan loopt als ik mijn haar verf (verf, geen spoeling): het is binnen een paar weken gewoon vrijwel eruit!
Ik heb mijn haar bij verschillende kappers laten verven, maar heb dit dus al 5x meegemaakt van de 5x dat ik mijn haar het afgelopen jaar heb geverfd.
Het gaat trouwens in alle gevallen over donkere plukjes in mijn haar .

Ik heb heel fijn, licht (bijna wit) blond haar. Zou het kunnen zijn dat het niet pakt omdat mijn haar gewoon niet zo geschikt is om te verven oid? Vind het zelf iig heel raar! Heb ook wat rondgevraagd en ik kan niemand vinden die dit probleem dus herkent! Hier mensen die het ook hebben en weten hoe het komt?
  zondag 11 januari 2009 @ 19:25:27 #2
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_64923810
Post eens een foto
pi_64923862
quote:
Op zondag 11 januari 2009 19:25 schreef PiRANiA het volgende:
Post eens een foto
Niet nodig en heb ik hier ook niet
pi_64924177
Niemand?
  zondag 11 januari 2009 @ 19:35:45 #5
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_64924206
Vraagje, heb je dit probleem om bij die 5 kappers voorgelegd? Als iemand zou moeten weten waarom jouw haar de kleur zo snel verliest zijn zij het wel
(Un)masking for the greater good.
pi_64924282
quote:
Op zondag 11 januari 2009 19:35 schreef Natalie het volgende:
Vraagje, heb je dit probleem om bij die 5 kappers voorgelegd? Als iemand zou moeten weten waarom jouw haar de kleur zo snel verliest zijn zij het wel
Nee, weet dat ik het beter aan de kapper zou kunnen vragen, maar die is nu even niet in de buurt! Dus dan maar hier iemand moet het toch weten
pi_64924283
Heeft het niet te maken met de hoeveelheid pigment in je haar ofzo?

Ik herken het overigens niet.
pi_64924329
quote:
Op zondag 11 januari 2009 19:37 schreef Noortje. het volgende:

Weet niet hoe dat zit! Zou goed kunnen hoor, zit 1/2 pigment in mijn haar ofzo !
Maar ik heb geen problemen met de zon ofzo
  zondag 11 januari 2009 @ 19:40:20 #9
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_64924385
quote:
Op zondag 11 januari 2009 19:24 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik heb heel fijn, licht (bijna wit) blond haar.
En dan ga je het verdomme verven?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_64924416
Nee maar meer alsin dat als je niet zoveel pigment in je haar hebt, dat je haar het pigment van de verf ook niet 'opneemt'.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 28% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 11-01-2009 19:41:29 ]
  zondag 11 januari 2009 @ 19:42:51 #11
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_64924481
quote:
Op zondag 11 januari 2009 @ 19:37 schreef Noortje. het volgende:

Zou kunnen, I guess.
Ik word bijv. niet bruin om die reden: weinig pigment.
Wie weet geldt dat ook voor haar.
(Un)masking for the greater good.
pi_64924693
quote:
Op zondag 11 januari 2009 19:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Weet niet hoe dat zit! Zou goed kunnen hoor, zit 1/2 pigment in mijn haar ofzo !
Maar ik heb geen problemen met de zon ofzo
Het gaat alleen om plukjes en niet je hele haar?
Ik heb niet het hele topic doorgelezen maar heb je al eens geprobeerd om de plukjes of je haar met roodpigment te behandelen ? Zoiets is er geloof ik namelijk.
Zelf heb ik ook blond haar en heb ik mijn haar eerst rood geverfd om er vervolgens donkerbruin overheen te doen .
Nu heb ik trouwens weer rood haar maar teruglopen naar blond doet het echt niet meer .
pi_64924769
quote:
Op zondag 11 januari 2009 19:49 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Het gaat alleen om plukjes en niet je hele haar?
Ik heb niet het hele topic doorgelezen maar heb je al eens geprobeerd om de plukjes of je haar met roodpigment te behandelen ? Zoiets is er geloof ik namelijk.
Zelf heb ik ook blond haar en heb ik mijn haar eerst rood geverfd om er vervolgens donkerbruin overheen te doen .
Nu heb ik trouwens weer rood haar maar teruglopen naar blond doet het echt niet meer .
Het gaat om plukjes inderdaad en heel mijn haar verven ben ik voorlopig niet van plan!
Zal het de volgende keer wel vragen aan de kapper! Moet zeggen, het klinkt wel heel gek!
pi_64925356
Ik was/ben lichtblond van nature en mij werd toen aangeraden om een kleur met een roodtint erin te nemen . Dus misschien dat dat voor je plukjes ook handig is.
  maandag 12 januari 2009 @ 22:19:10 #15
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_64969532
Was je je haar vaak? Toen ik mn haar nog elke dag waste ging het er ook snel uit, nu ik het eens in de 2 dagen was is dat veel minder.
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:04 schreef zeemonster het volgende:
Ik was/ben lichtblond van nature en mij werd toen aangeraden om een kleur met een roodtint erin te nemen . Dus misschien dat dat voor je plukjes ook handig is.
Dat is meer omdat, als je het keer op keer blondeert, je de natuurlijke roodtint uit je haar haalt. Dan moet je dus weer een warmere kleur (kan rood zijn, maar ook bijv. goudblond, dat is ook een warme tint) nemen qua verf anders wordt je haar groen (tegenovergestelde van rood dus). Maar dat hoeft in principe niet elke keer.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_64969895
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:19 schreef Enfermera het volgende:
Was je je haar vaak? Toen ik mn haar nog elke dag waste ging het er ook snel uit, nu ik het eens in de 2 dagen was is dat veel minder.

Ik was mijn haar iedere dag ja, anders kan ik echt de deur niet uit!
Maar met echte verf hoort dat toch niet te gebeuren?
pi_64969964
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]

Dat is meer omdat, als je het keer op keer blondeert, je de natuurlijke roodtint uit je haar haalt. Dan moet je dus weer een warmere kleur (kan rood zijn, maar ook bijv. goudblond, dat is ook een warme tint) nemen qua verf anders wordt je haar groen (tegenovergestelde van rood dus). Maar dat hoeft in principe niet elke keer.
Ik ben circa vijf jaar geleden van lichtblond naar chocoladebruin gegaan en nu ben ik roodbruin .
Dat werken met roodtinten werd mij toen aangeraden omdat de kleur bruiin die ik wilde niet mooi zou houden.
Blonderen heb ik nooit gedaan dus.

En ik was mijn haar ook iedere dag en teruglopen op kleur doet het niet bij mij..
  maandag 12 januari 2009 @ 22:29:40 #18
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_64970115
Ik heb dat vroeger ook vaak gehad maar sinds ik die goedkoopste aharverf van kruidvat gebruik blijft het prima zitten Pas bij ruime uitgroei begint de rest ook wat lichter te worden. [verf het van donkerblond naar donekrbruin]
an urge to help mankind overcomes me
  maandag 12 januari 2009 @ 22:34:50 #19
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_64970405
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Ik was mijn haar iedere dag ja, anders kan ik echt de deur niet uit!
Maar met echte verf hoort dat toch niet te gebeuren?
Tuurlijk wel, dat maakt niet uit. Ik verf het ook met professionele haarverf die ze in de kapsalon gebruiken, en ik merk duidelijk verschil met hoe lang het erin zit; een jaar geleden waste ik mijn haar nog elke dag, nu eens in de 2 dagen en dat scheelt echt superveel in de uitgroei. Dus het valt te proberen
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:26 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Ik ben circa vijf jaar geleden van lichtblond naar chocoladebruin gegaan en nu ben ik roodbruin .
Dat werken met roodtinten werd mij toen aangeraden omdat de kleur bruiin die ik wilde niet mooi zou houden.
Blonderen heb ik nooit gedaan dus.

En ik was mijn haar ook iedere dag en teruglopen op kleur doet het niet bij mij..
Ik bedoel dus ook kleuren verf wat geen warme tint is, dat kan ook bruin zijn. Het kan wel hoor, je haar blond/bruin verven waar geen warme tint in zit, keer op keer, maar dan moet je het behandelen met een speciaal (rood) spulletje om die kleur terug te brengen in je haar. Word je haar niet rood van maar voorkomt dus dat het groen wordt
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_64970426
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:29 schreef saaw het volgende:
Ik heb dat vroeger ook vaak gehad maar sinds ik die goedkoopste aharverf van kruidvat gebruik blijft het prima zitten Pas bij ruime uitgroei begint de rest ook wat lichter te worden. [verf het van donkerblond naar donekrbruin]
Ik kan zelf echt niet allemaal plukjes in mijn haar verven zeker niet zo mooi als de kapper dat kan (al is het bij mij dus maar voor even ).

Zat er wel al aan te denken trouwens om de volgende keer echt een heel donkere kleur te nemen, dat die dan vervaagt tot de kleur die ik nu heb (/zou moeten hebben, het is zelfs al weer wat lichter )
pi_64970492
Je moet Tim ook niet over je haar laten spuiten, nou dekt de verf niet!
† The 3 Kings †
pi_64970562
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:36 schreef TheSorrow het volgende:
Je moet Tim ook niet over je haar laten spuiten, nou dekt de verf niet!
Dan zijn het eerder de gassen die zich 's nachts in de kamer ophopen die het hem doen hoor bijtende smerige gifgassen
pi_64970686
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Dan zijn het eerder de gassen die zich 's nachts in de kamer ophopen die het hem doen hoor bijtende smerige gifgassen
Ik heb medelijden met je
† The 3 Kings †
pi_64970872
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:39 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Ik heb medelijden met je
Moet je je vrijdagavond maar voorstellen, lig je lekker in bed\, word ik wakker omdat meneer een scheet laat
pi_64971527
Toen ik mijn haar nog bruin/rood had gebruikte ik altijd color gloss van schwarzkopf. Dit is schuimversteviging en brengt iedere keer een laagje pigment aan in je haar. Is alleen een beetje lastig als je meer kleuren in je haar hebt.

( http://kapperskorting.com(...)-gloss-c-1_1419.html )

[ Bericht 3% gewijzigd door Swingding op 12-01-2009 23:33:32 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')