Richie Havenquote:Op maandag 12 januari 2009 10:51 schreef tong80 het volgende:
Een muzikaal hoogtepunt was voor XXXXXX zijn optreden op Woodstock, het grootste rockfestival ooit, in 1969. Tijdens zijn optreden werd er zo veel geapplaudisseerd, dat XXXXXX het niet over zijn hart kon verkrijgen om te stoppen met spelen. Op het moment dat al zijn nummers al gespeeld waren, besloot hij een improvisatie te spelen op het nummer 'Motherless Child', waarin hij het woord 'freedom' keer op keer herhaalde. Onder de titel 'Freedom' werd dit nummer een internationale hit.
Komt er aan niet zo ongeduldigquote:
Die bedoel ik dan ook nietquote:Op maandag 12 januari 2009 11:36 schreef svk1985 het volgende:
denk dat je pervis jackson bedoelt, maar de sterfdatum klopt niet
In sommige kringen is ze weldegelijk een legendequote:Op maandag 12 januari 2009 12:18 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
vond haar ook al niet echt een legende, maar dat was de enige die ik op het nieuws had gezien.
Meer van de film, toch? Daar ken ik haar van.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
In sommige kringen is ze weldegelijk een legende
Die film ken ik niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:21 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
[..]
Meer van de film, toch? Daar ken ik haar van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |