Is er een OP? Waardanquote:Op zondag 11 januari 2009 17:48 schreef Q. het volgende:
Vergeet de OP niet, WS.
Zoeken!quote:
Ik ben lui, souffleer me!quote:
quote:
vertel maar.. want geen radio hier aan.quote:
Ik ken nooit namen, geen idee dus.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
vertel maar.. want geen radio hier aan.
Als single zijnde, luister ik niet meer of minder muziek.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Luister je als single meer of minder muziek dan wanneer je in een relatie zit, om er maar even iets ontopics tegenaan te gooien?
Hmm jammerquote:Op zondag 11 januari 2009 17:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ken nooit namen, geen idee dus.
Maar alweer reclame nu.
Luister je als single meer of minder muziek dan wanneer je in een relatie zit, om er maar even iets ontopics tegenaan te gooien?
quote:Op zondag 11 januari 2009 18:03 schreef automatic_ het volgende:
Verdorie! Ik post de hele tijd verkeerd.
quote:Op zondag 11 januari 2009 18:03 schreef automatic_ het volgende:
Verdorie! Ik post de hele tijd verkeerd.
Als single stond ik meer in de file als nu ... en luisterde dus meer muziek!quote:Op zondag 11 januari 2009 17:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat bij mij echt verschil maakt. Ik zal hooguit ook wat andere muziek luisteren, die wellicht wat meer bij de muzieksmaak van mijn partner past.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat is hier in Den Haag nog nooit een reden geweest om het niet te doen!quote:Op zondag 11 januari 2009 18:11 schreef RealZeus het volgende:
Dat wordt wel even wennen als ik buschauffeur ben, dan mag het niet, hè.
Ik zie ze vaak genoeg rondrijden met iPod's enzo hoor...en in de Qliners staat standaard de radio ook een zo'n beetje.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:11 schreef RealZeus het volgende:
Ik luister heel veel naar muziek, in de auto eigenlijk altijd de radio aan.
Hier hebben de bussen geen radio.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is hier in Den Haag nog nooit een reden geweest om het niet te doen!
Hie doen ze het alleen savonds eig of idd ipodquote:Op zondag 11 januari 2009 18:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oordopjes in of bellen achter het stuur vind ik not-done als je de chauffeur bent.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hie doen ze het alleen savonds eig of idd ipod
Ik heb in zoveel stadsbussen gezeten en ze hadden allemaal hun radio aan dus waarom zou het niet mogenquote:Op zondag 11 januari 2009 18:11 schreef RealZeus het volgende:
Ik luister heel veel naar muziek, in de auto eigenlijk altijd de radio aan.
En in de trams zijn ook altijd genoeg medelanders om de tram te voorzien van leuke muziek.quote:Op zondag 11 januari 2009 @ 18:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niets wat je met een autochtone Hagenees niet kunt oplossen!quote:Op zondag 11 januari 2009 18:20 schreef Q. het volgende:
En in de trams zijn ook altijd genoeg medelanders om de tram te voorzien van leuke muziek.
Mooi volk is dat.quote:Op zondag 11 januari 2009 @ 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niets wat je met een autochtone Hagenees niet kunt oplossen!
quote:Op zondag 11 januari 2009 18:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Hmm huisgenote heeft 200 euro betaald voor een piano die hier staat en krijg de mogelijkheid om die over te nemen.. Moet nog wel gestemd worden en het verslepen ervan wordt echt grote heisa.. is dat het waard?
Dat is wel het laatste waar ik naar kijkquote:
Tja.quote:Op zondag 11 januari 2009 @ 18:33 schreef kwaakvaak het volgende:
mijn hemel ik veroordeel volgens mij niet zo heel snel, maar hier wordt ik wel erg droevig van : http://www.datingeasy.nl/public_search.php?category=0&photos=1&category1=1&age1=30&age2=35&country=Netherlands&state=Zuid-Holland&check=ok&submit=Zoek
quote:Op zondag 11 januari 2009 18:33 schreef kwaakvaak het volgende:
mijn hemel ik veroordeel volgens mij niet zo heel snel, maar hier wordt ik wel erg droevig van : http://www.datingeasy.nl/public_search.php?category=0&photos=1&category1=1&age1=30&age2=35&country=Netherlands&state=Zuid-Holland&check=ok&submit=Zoek
inderdaad easy hahahaquote:Op zondag 11 januari 2009 18:33 schreef kwaakvaak het volgende:
mwoaah, dan steek ik mijn lul nog liever in een electrische punteslijperquote:
Ken maar een paar nr's van Dream Theater (ex was er helemaal gek vanquote:
Waarom zo pijnlijk? Je hebt toch handen.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
mwoaah, dan steek ik mijn lul nog liever in een electrische punteslijper
Helemaal gek is een groot woord. Vroeger was het erger, en moest ik snel elk album hebben, paar concerten, maar nu niet meer. Lang geleden dat ik DT uberhaupt opgezet hebt, muv A Change of Seasons.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ken maar een paar nr's van Dream Theater (ex was er helemaal gek van) Voornamelijk van het album Falling into Infinity.. Die andere nrs zijn me vaak te lang enzo.
Nu heb ik ook een Kleenex nodig tegen de tranenquote:Op zondag 11 januari 2009 18:33 schreef kwaakvaak het volgende:
ik vond um Creed en Porcupine Tree meer mijn ding. Al luister ik het echt heeeeel zelden.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Helemaal gek is een groot woord. Vroeger was het erger, en moest ik snel elk album hebben, paar concerten, maar nu niet meer. Lang geleden dat ik DT uberhaupt opgezet hebt, muv A Change of Seasons.
Die vrouw doet me denken aan m'n exquote:
quote:
Deed je ex ook zo ?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die vrouw doet me denken aan m'n ex
Porcupine Tree.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik vond um Creed en Porcupine Tree meer mijn ding. Al luister ik het echt heeeeel zelden.
Ben toch wat meer van de wat minder instrumentale nummers zeg maar.
quote:
Dat is helemaal geen vrouw!quote:Op zondag 11 januari 2009 18:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die vrouw doet me denken aan m'n ex
IK haak dan afquote:Op zondag 11 januari 2009 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat doe je eigenlijk als je een date hebt met iemand en het klikt wel, maar je bent verder niet verliefd?
Hoop je dan verliefd te worden, hoe lang kijk je het aan?
Gewoon vriendschappelijk verder afspreken voor de leuk... wie weet komen er nog wel gevoelens en als dat niet zo is dan is het iig gezelligquote:Op zondag 11 januari 2009 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat doe je eigenlijk als je een date hebt met iemand en het klikt wel, maar je bent verder niet verliefd?
Nou hopen dat je verliefd wordt, heeft nader in zien dan ook voor mij geen nut meer..quote:Op zondag 11 januari 2009 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het komt in de buurt jaquote:
Van hen was het enige concert waar ik heen ben geweest, was kewlquote:
Ik geef het dan zeker een kans. Hoop wel verliefd te worden of hoop. Je kan het eig moeilijk sturen. Maar ik moet dan niet hebben dat hij dan wel al verliefd op mij is en dat laat merken ontzettend, want dan krijg ik de verkeerde kriebels hehequote:Op zondag 11 januari 2009 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
pm volgt!quote:Op zondag 11 januari 2009 18:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
IK haak dan af
maar sja kreeg al te horen dat ik mensen een kans moet geven
dus aan mij kan je je beter niet meten haha
wel wil ik als ik een nieuwe relatie begin die vlinders enzo echt voelen!
Wat zou je zelf doen?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb er een aantal cd's van, maar nooit live gezien. Erg relax, hun muziek.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Van hen was het enige concert waar ik heen ben geweest, was kewl
"Last change to evacuate planet Earth before it is recycled
[..]
Ik geef het dan zeker een kans. Hoop wel verliefd te worden of hoop. Je kan het eig moeilijk sturen. Maar ik moet dan niet hebben dat hij dan wel al verliefd op mij is en dat laat merken ontzettend, want dan krijg ik de verkeerde kriebels hehe
het aankijken.quote:
Is dat ergens niet een gebed zonder eind dan?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het aankijken.
En als ik denk dat er evt meer in zit, geef ik het ook wel een kans.
Alleen hoelang is lastig inschatten.
En als het verder goed voelt allemaal (ook evt sex) hoop ik er ook wel op dat ik verliefd word ja...
quote:Op zondag 11 januari 2009 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
nou ja, zoveel mannen zijn er neit met wie ik dat hebquote:Op zondag 11 januari 2009 19:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Is dat ergens niet een gebed zonder eind dan?
Kijk weer een 2tal die we kunnen bijschrijven op het singles succes lijstje.quote:
Dus uiteindelijk werkt het in het voordeel als een man niet iedere keer reageert op MSN?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar idd, iemand moet niet te eager overkomen, daar knap ik op af
Naja, ik weet van mezelf dat ik na een tijd net zo smoor kan worden op iemand als wanneer ik meteen verliefd ben.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hangt van persoon tot persoon af, Bij mij heeft dat geen weken nodig, nee dat kan in 1 avondje bepaald zijn. Toch paar verschillende dates zo gehad, prima klik voor en na die date. Dat verliefde is bij mij meestal instant daar.
niet meteen t 'ergste' denken tsktskquote:Op zondag 11 januari 2009 19:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kijk weer een 2tal die we kunnen bijschrijven op het singles succes lijstje.
niet iedere keer is okee.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk werkt het in het voordeel als een man niet iedere keer reageert op MSN?
Oh.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou ja, zoveel mannen zijn er neit met wie ik dat heb
Het succes zit 'm dan ook in het doseren...quote:Op zondag 11 januari 2009 19:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
niet iedere keer is okee.
Als je het te vaak niet doet, krijg je me hooguit pissig
Niet nieuwsgierig.
En wat dan als een msn altijd aanstaat en de persoon is er nooit?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet nieuwsgierig.
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:08 schreef JonKeL het volgende:
[..]
En wat dan als een msn altijd aanstaat en de persoon is er nooit?
Dat is meer het geval zijn als een gewone vriendschap langzaam uitloopt in meer, of een collega met wie je het gewoon goed kan vinden. Hangt van de situatie, als het een date is waarbij het doel is om te kijken of er meer in zit, dan moet ik zelf aan het einde van de avond toch het gevoel hebben dat ik niet kan wachten om die persoon weer te zien. En dat heb ik niet zo heel snel, lust wel.. Maar echt verliefd, nee dat niet,quote:Op zondag 11 januari 2009 19:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Naja, ik weet van mezelf dat ik na een tijd net zo smoor kan worden op iemand als wanneer ik meteen verliefd ben.
En ik zou dat niet mis willen lopen omdat ik het aan de kant zet vanwege een afwezige instant-verliefdheid zeg maar.
en wat nu als je pas vandaag weer msn geinstalleerd heb?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet nieuwsgierig.
jij was nooit online, dus is het niet erg als ik niet met je kan pratenquote:Op zondag 11 januari 2009 19:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en wat nu als je pas vandaag weer msn geinstalleerd heb?
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:08 schreef JonKeL het volgende:
[..]
En wat dan als een msn altijd aanstaat en de persoon is er nooit?
Haar even niet storen aub.quote:
quote:
Ik heb dat zelf meestal vrij snel, of in ieder geval het gevoel of er meer in gaat zitten of niet.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:12 schreef dawg het volgende:
Ik ben pas 1 keer meteen de eerste keer dat ik met haar sprak enzo verliefd geworden. Normaal eigenlijk na een tijdje pas, al duurt dat vaak dan ook weer geen maanden.
Ik heb meestal dat ik het niet verwacht had eigenlijk. Oh kut, ik ben verliefd.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik heb dat zelf meestal vrij snel, of in ieder geval het gevoel of er meer in gaat zitten of niet.
Nee ze zit met een enorm dilemma, en daar breekt ze nu haar hersens overquote:
Duimelot is niet zo assertief, dat weet je toch?quote:
Dit topic zou een veilige haven moeten zijn voor Singles. Niet meteen zo pikken op een Single die de eerste stapjes richting een relatie doet!quote:
'Op hoeveel manieren kan ik hem nog duidelijk maken dat hij mij met rust moet laten?'quote:Op zondag 11 januari 2009 19:17 schreef PrincePolly het volgende:
Nee ze zit met een enorm dilemma, en daar breekt ze nu haar hersens over
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Op hoeveel manieren kan ik hem nog duidelijk maken dat hij mij met rust moet laten?'
Is goed jongenquote:Op zondag 11 januari 2009 19:21 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hey psssssst. Ik stoor haar wanneer ik daar zin in heb
K dan.. kunnen we nu weer verder met de orde van de dagquote:
Moest je mijn kwijl eraf wassen?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:29 schreef Cuegirllie het volgende:
M'n bankpas net uit de wasmachine gevist
Ja ook primaquote:Op zondag 11 januari 2009 19:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
K dan.. kunnen we nu weer verder met de orde van de dag
Zo ongeveer jaquote:
Weinig eigenlijk.. daar?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:36 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja ook prima![]()
Wat is er nu aan de orde?
Welke? Ik heb Aha Shake Heartbreak en Because of the Times. Je bedoelt zeker dat nieuwe album?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:36 schreef kwaakvaak het volgende:
fuck... wat is die plaat van de kings of leon toch een vet album![]()
Gaat wel. Niet heel geweldig.quote:
te lui om naar ipod te kijken, maar het laatste album wat eigenlijk veel te commercieel is maar best lekker klinkt.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Welke? Ik heb Aha Shake Heartbreak en Because of the Times. Je bedoelt zeker dat nieuwe album?
Vrij weinig. Een standaard doelloze zondag waarop ik mij aan het vervelen benquote:Op zondag 11 januari 2009 19:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo ongeveer ja
[..]
Weinig eigenlijk.. daar?
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb altijd msn aan maar altijd op afwezig
Op daar na ruim een uur op terug te komen:quote:Op zondag 11 januari 2009 18:33 schreef kwaakvaak het volgende:
ik welquote:Op zondag 11 januari 2009 19:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
maar ik ben ook niet op zoek naar een vrouw.
[
En 1tje daar: De garoetjesquote:Op zondag 11 januari 2009 19:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Op daar na ruim een uur op terug te komen:
Wel toevallig dat er 2 in het rijtje zijn die zich Snoopy noemen.![]()
Verder: euh sommige zijn niet hoogst aantrekkelijk indd.![]()
maar ik ben ook niet op zoek naar een vrouw.
Vast een tikfoutje.quote:
niet als je kwaakvaak heet inderdaad, een seat ibiza uit 2000, en een beertender ipv een sixpackquote:Op zondag 11 januari 2009 19:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vast een tikfoutje.![]()
Maar mannen hebben soms ook foute profiels.![]()
Die denken met een ontbloot lijf of een dure auto in beeld gelijk een vrouw aan de haak te slaan.
Niet dan?quote:Op zondag 11 januari 2009 @ 19:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die denken met een ontbloot lijf of een dure auto in beeld gelijk een vrouw aan de haak te slaan.
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vast een tikfoutje.![]()
Btw, dat profiel Cue, daar staat ook heel subtiel in: ik hoor het wel, of niet...![]()
Lol! Of : Wees gewoon jezelf, dan is het altijd goedquote:Op zondag 11 januari 2009 19:50 schreef vencodark het volgende:
Btw, dat profiel Cue, daar staat ook heel subtiel in: ik hoor het wel, of niet...![]()
Ja, maar be carefull what you wish for.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lol! Of : Wees gewoon jezelf, dan is het altijd goed
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar be carefull what you wish for.
Komt een dikke, puisterige, rukkende computernerd op je af die stinkt naar de zweet en haar heeft op plekken waar het niet (meer) hoort te zitten.
"ja, ik ben nu toch mezelf in mijn natuurlijke habitat"?
* rilt.
Of je treft als man de vrouwelijke versie van een computernerd.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Komt een dikke, puisterige, rukkende computernerd op je af die stinkt naar de zweet en haar heeft op plekken waar het niet (meer) hoort te zitten.
* rilt.
[..]
* rilt.
Moet je even aan iemand anders vragenquote:
Sorry.quote:
[..]
* rilt.
Sorry.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ja doe maar weer zo over ons nerds ja, net alsof we allemaal de uiterlijke verzorging van een everzwijn erop na houden!![]()
Slecht, ik ben gezakt.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of je treft als man de vrouwelijke versie van een computernerd.
Hoe ging je theorie vrijdag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk draagt hij ook nog beestjes met zich mee met zijn natuurlijke habitatquote:Op zondag 11 januari 2009 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
* rilt.
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Slecht, ik ben gezakt.Als een baksteen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kop op meid het kan altijd erger.
Ik ben drie keer gezaktDus het kan altijd nog erger
Praktijk moest ik zelfs 5 keer doen. Dus er is nog hoop.![]()
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Het helpt ook echt ja.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kop op meid het kan altijd erger.
Ik ben drie keer gezaktDus het kan altijd nog erger
Praktijk moest ik zelfs 5 keer doen. Dus er is nog hoop.![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Slecht, ik ben gezakt.Als een baksteen.
hoe dom kun je zijn? het is gewoon uit je hoofd stamp werk, dat moet toch te doen zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
Ach niet geprobeerd is altijd verkeerdquote:Op zondag 11 januari 2009 20:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het helpt ook echt ja.![]()
Maar bedankt hoor voor je opbeur-poging.![]()
Ik ga eens naar beneden, niets doen.
Tja, soms gok je verkeerd of je twijfeld en dan kies je het verkeerde antwoord.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hoe dom kun je zijn? het is gewoon uit je hoofd stamp werk, dat moet toch te doen zijn?
als je moet gokken wist je het antwoord niet, eh heb je dus niet geleerdquote:Op zondag 11 januari 2009 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tja, soms gok je verkeerd of je twijfeld en dan kies je het verkeerde antwoord.
dat is dus niet, sommige vragen slaan echt nergens op en soms lijkt het meer op begrijpend lezen dan op verkeer zeg maar.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hoe dom kun je zijn? het is gewoon uit je hoofd stamp werk, dat moet toch te doen zijn?
Zo positief zouden meer mensen het moeten benaderen!quote:Op zondag 11 januari 2009 20:18 schreef kwaakvaak het volgende:
Ieder zo zijn ding he. De één haalt in één keer de theorie, de ander kan absoluut geen Nederlands en weer een ander speelt vlekkeloos piano, niet zo gemeen doen dusquote:Op zondag 11 januari 2009 20:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Zoals je had kunnen lezen werden er verscheidene vragen gesteld die niet in de cursus zaten. En vragen die niet relevant waren tijdens het rijden, zoals wat een WA-polis allemaal dekt. Als je je druk maakt over je dekking voordat je een ongeluk krijgt, dan verdien je geen rijbewijsquote:Op zondag 11 januari 2009 20:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
als je moet gokken wist je het antwoord niet, eh heb je dus niet geleerd
Nee theorie bewijsquote:Op zondag 11 januari 2009 20:29 schreef Kuwaro het volgende:
Ik had geen moeite om mijn theorie te behalen maar ja dat ben ik![]()
Sommige vragen sloegen inderdaad nergens op... maar ja gelukkig heb ik em.
Het gaat toch over je rijbewijs behalen of niet soms![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:31 schreef kwaakvaak het volgende:
ja die mag dit vragen zijn brilliant... Ja het mag niet, maar als niemand het ziet zou ik het gewoon doen. Zowiezo staan theorie en praktijk ver uit elkaar, soms moet je in de praktijk dingen doen, die in theorie niet mogen, maar wel beter zijn voor de algemene verkeersveiligheid en doorstroming in een het verkeer.
ik ben helemaal blij voor je..quote:Op zondag 11 januari 2009 20:35 schreef PrincePolly het volgende:
--- Duimelot en ik hebben een afspraak!! ---
define risico..quote:Op zondag 11 januari 2009 20:35 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Die regels zijn er niet voor niks
![]()
Nemen jullie meer, minder of evenveel risico in het verkeer als jullie vrijgezel zijn?
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:35 schreef PrincePolly het volgende:
Het kan zijn het risico om de mannen in het blauw boos te maken. Ik kan me zo voorstellen dat partners niet vrolijk worden als er een rekening in de bus komt omdat je ergens geflitst ben met 70 te hard.quote:
Zie ik was niet te voorbarigquote:Op zondag 11 januari 2009 20:35 schreef PrincePolly het volgende:
als je een partner nodig hebt om veilig te rijden moet je je melden bij een psychiatrische kliniek. Maar let wel, hard rijden hoeft niet per saldo onveilig te zijn. Het wordt pas onveilig als je andere mensen moedswillig in gevaar brengt. Door bijvoorbeeld op je motor met 200 wheelies te trekken tussen andere auto's door.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:40 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het kan zijn het risico om de mannen in het blauw boos te maken. Ik kan me zo voorstellen dat partners niet vrolijk worden als er een rekening in de bus komt omdat je ergens geflitst ben met 70 te hard.
Of gevaar in het verkeer. Er zijn mensen die echt als imbecielen rijden, wie weet mensen van hier ook wel. Maar met een partner zou je wellicht wat voorzichtiger rijden omdat dat je rede is om veilig thuis te komen. Bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach..was het om van het gezeur af te zijn??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
Kga ze helemaal platnaaienquote:Op zondag 11 januari 2009 20:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zie ik was niet te voorbarigNiet te enthousiast dat werkt anti
![]()
Altijd leuk, een workshop punniken met je eerste date!quote:
Ik vind het niet dat het onveilig rijden word pas wanneer je anderen in gevaar brengt. Je kan ook zo gaan rijden dat je alleen jezelf in gevaar brengt. Toch?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
als je een partner nodig hebt om veilig te rijden moet je je melden bij een psychiatrische kliniek. Maar let wel, hard rijden hoeft niet per saldo onveilig te zijn. Het wordt pas onveilig als je andere mensen moedswillig in gevaar brengt. Door bijvoorbeeld op je motor met 200 wheelies te trekken tussen andere auto's door.
Maar vroeger toen ik nog met enige regelmaat s'nachts door NL reedt terug naar huis, hield ik me op de A58 vanaf Bergen op Zoom tot Goes zelden aan de max 120. Het is 1 rechte weg die praktisch helemaal leeg is na 2 uur s'nachts.
Alles in 1 keerquote:Op zondag 11 januari 2009 20:44 schreef dawg het volgende:
Theorie 2x, praktijk ook 2x. En bij alle twee de keren dezelfde examens/route.
Oh het is dus geen data maar iets anders?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:56 schreef Duimelot het volgende:
moet ik hier nu gezellig enthousiast gaan zitten doen over mijn afspraak met PP
het is gewoon eigenlijk zwaar klote, niks leuks aan aan die afspraak
ik walg van deze afspraak
ik heb nog wel een nummer van een servische 'vuilnisman' voor jequote:Op zondag 11 januari 2009 20:56 schreef Duimelot het volgende:
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh het is dus geen data maar iets anders?
Misschien mag ik het nummer ook even. Ik heb nog wel een klusje voor hem.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik heb nog wel een nummer van een servische 'vuilnisman' voor je
Ik blijf je verbazen hequote:Op zondag 11 januari 2009 21:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]![]()
nooit ged8 dat onze lieve tijn nu de slimste zou zijn
Punniken ken ik al.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd leuk, een workshop punniken met je eerste date!
Ach jawel. Het is eigenlijk wel goed.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:56 schreef Duimelot het volgende:
Moet je gelijk een leuke afspraak er achteraan "boeken".quote:Op zondag 11 januari 2009 20:56 schreef Duimelot het volgende:
*Steekt hand op*quote:Op zondag 11 januari 2009 21:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moet je gelijk een leuke afspraak er achteraan "boeken".![]()
Wie wil??
PP is lekkerrrrrrrrr wie wil m hebben?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:03 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ach jawel. Het is eigenlijk wel goed.
Vertel je gelijk aan (alleen de mooie) de dames hoe lekker ik ben?
Toevallig geen leuke zuster?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik heb nog wel een nummer van een servische 'vuilnisman' voor je
Hoestsiroopquote:Op zondag 11 januari 2009 21:12 schreef mrbox het volgende:
Ik hoest me echt helemaal schor iemand nog een effectief middel er tegen ?
nee.. ik heb nog ergens wel foto's van ze, maar geen mailtjes enzo. Herinneringen bewaar ik in mijn hoofd, en zelfs daar zou ik soms wel eens uit willen wissen. Zeker op de momenten dat ik ze mis.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:12 schreef Duimelot het volgende:
zo even wat heel anders....
ik heb mn hotmail opgeruimd maar de berichtjes van mn laatste verliefdheid wilde ik niet wegdoen
telkens als ik nu mn mail open zie ik zijn naam nu staan *zucht*
* duimelot gaat maar even een mapje aanmaken om de berichtjes in te bewaren
bewaren jullie berichtjes/ dingetjes uit je vroegere liefdes leven?
Dat is inderdaad ook een goed idee.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of gewoon limonade
En veel drinken.
Was leukquote:
niet zoveel rokenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:12 schreef mrbox het volgende:
Ik hoest me echt helemaal schor iemand nog een effectief middel er tegen ?
en niet geneukt was je nog vergetenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Was leukLekker gegeten en gepraat, op de wii gespeeld en film gekeken. Was leuk
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Was leukLekker gegeten en gepraat, op de wii gespeeld en film gekeken. Was leuk
Ik wilde het niet zeggen.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet zoveel roken
oh dat deed je niet he....
euh is het een kriebel hoest of vastzittende slijm?
Nee, alleen mijn mailing tijdens en na scheiding heb ik wel in een map staan.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:12 schreef Duimelot het volgende:
ik heb mn hotmail opgeruimd maar de berichtjes van mn laatste verliefdheid wilde ik niet wegdoen
Ik heb nog wat foto's en wat dingetjes die ik gehad hebt. Maar emailtjes enzo gooi ik weg. Die gooi ik sowieso weg om de zoveel tijdquote:Op zondag 11 januari 2009 21:12 schreef Duimelot het volgende:
Dat is inderdaad wel verstandig om die emails te bewaren.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, alleen mijn mailing tijdens en na scheiding heb ik wel in een map staan.
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet zoveel roken
veel drinken aah... hoest siroop zit er ookal in...quote:Op zondag 11 januari 2009 21:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of gewoon limonade
En veel drinken.
momenteel is het nog een kriebel hoest..quote:Op zondag 11 januari 2009 21:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet zoveel roken
Ach we zien wel, geen druk ofzoquote:Op zondag 11 januari 2009 21:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en niet geneukt was je nog vergeten
wanneer is de volgende date?
dan niet hoesten dan raakt t niet verder geirriteerd en gaat dat gevoel van ik moet hoesten ook weg!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
momenteel is het nog een kriebel hoest..
Ik heb een doos met foto's, brieven en kaartjes. Digitale herinneringen doe ik niet aanquote:Op zondag 11 januari 2009 21:12 schreef Duimelot het volgende:
En Brazilie.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach we zien wel, geen druk ofzoIk ga niet meer vooruit lopen op zaken.
Ja, mn laatste iig, mail ik allemaal naar mn GMail toe zodat ik het niet te vaak tegen kom maar toch kan vinden als ik in een nostalgische bui ben.quote:Op zondag 11 januari 2009 @ 21:12 schreef Duimelot het volgende:
You got me, im a cheeky bastardquote:
Ik denk meeste single mannen welquote:
Mind over matterquote:Op zondag 11 januari 2009 21:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan niet hoesten dan raakt t niet verder geirriteerd en gaat dat gevoel van ik moet hoesten ook weg!
oohh Strepsils jaa dat heb ik nog ergens liggenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:26 schreef Belsezar het volgende:
Strepsils Box. Ik heb nog een doosje liggen hier. Honing citroen
En je smsjes dan ? ik heb laatst alles ff naar een sql databse omgezet, telefoon wissel is killing daarmeequote:Op zondag 11 januari 2009 21:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, mn laatste iig, mail ik allemaal naar mn GMail toe zodat ik het niet te vaak tegen kom maar toch kan vinden als ik in een nostalgische bui ben.
Als ik zou kunnen, zou ik er geen moment over nadenken.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk meeste single mannen welAnders ga je mee joh
lees elke avond kijk ik daar nog evenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, mn laatste iig, mail ik allemaal naar mn GMail toe zodat ik het niet te vaak tegen kom maar toch kan vinden als ik in een nostalgische bui ben.
Ja, geen idee hoe ik die op moet slaan, de NE PC Suite kan dat ook al niet.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
En je smsjes dan ? ik heb laatst alles ff naar een sql databse omgezet, telefoon wissel is killing daarmee
Samen vinden we wel watquote:Op zondag 11 januari 2009 21:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mind over matter![]()
[..]
oohh Strepsils jaa dat heb ik nog ergens liggen
Soms.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
lees elke avond kijk ik daar nog even
verbaast me niks eigenlijk.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Soms.Heb daar oa foto's van exen staan.
Ik ben heel bewaarderig.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:32 schreef dawg het volgende:
Ik bewaar niets, behalve foto's, maar mails etc meestal niet. Nooit gedaan eigenlijk.
Ik had niet anders verwachtquote:Op zondag 11 januari 2009 21:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Als ik zou kunnen, zou ik er geen moment over nadenken.
man naar mijn hart! Bewaren is voor de weekhartigequote:Op zondag 11 januari 2009 21:32 schreef dawg het volgende:
Ik bewaar niets, behalve foto's, maar mails etc meestal niet. Nooit gedaan eigenlijk.
jaquote:Op zondag 11 januari 2009 21:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoezo? Kom ik over als iemand die geen afstand kan doen van het verleden?
wijfquote:
Goh.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:35 schreef PrincePolly het volgende:
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, geen idee hoe ik die op moet slaan, de NE PC Suite kan dat ook al niet.! Maar idd, vooral daarin zit heel veel geschiedenis. Mn telefoon is ook half kapot maar ik durf hem niet weg te brengen, dan raak ik ze vast kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
vertelquote:Op zondag 11 januari 2009 21:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Goh.![]()
Dat zag echt helemaal niemand aankomen.
Ik had alle smsjes van mijn ex bewaard, omdat hij indertijd nog in australie zat en het dus zo ongeveer het enige houvast was. Maar toen werd mijn telefoon gejat, toen hij nog daar zat. Dat was best kut.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:32 schreef dawg het volgende:
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:35 schreef mrbox het volgende:
[..]SE bedoel ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
Like true gentsquote:Op zondag 11 januari 2009 21:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Samen vinden we wel watZelfs tegenstanders helpen elkaar
Wat een plek hierzo
Ja, wel kut als dan je gsm gejat wordt.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik had alle smsjes van mijn ex bewaard, omdat hij indertijd nog in australie zat en het dus zo ongeveer het enige houvast was. Maar toen werd mijn telefoon gejat, toen hij nog daar zat. Dat was best kut.
Na de breuk heb ik in dezelfde week alle overgebleven mailtjes en zo gewist en alle kaarten en zo in de vergeet me niet doos gepleurd
Nee hoor. Mijn directheid heeft me nog nooit (bijna nooit dan) windeieren gelegd.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat had je beter kunnen denken ipv typen.
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:12 schreef Duimelot het volgende:
Voorspel mijn toekomst dan.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik had al een paar dagen het vermoeden dat dat ging gebeuren.![]()
Ik kan wel waarzegger worden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
Omdat wij gewoon goed bij elkaar passen hè.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik had al een paar dagen het vermoeden dat dat ging gebeuren.![]()
Ik kan wel waarzegger worden.
Niet teasen he, wat is de afspraak?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:42 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Omdat wij gewoon goed bij elkaar passen hè.
Maar RZ: we hebben een afspraak gemaakt. Geen date.
Precies, iemand een smoking pak smiley?quote:
ik heb hier nog ergens 1 oorbel liggen die van mijn laatste ex gehad heb, draag die ook nooit meer om precies die laatste redenen.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:41 schreef Ripley het volgende:
Ik draag trouwens nog wel een ring van mijn belangrijkste ex
Andere sieraden heb ik bewaard, maar draag ik niet want ik vind de herinneringen er aan niet zo leuk.
zie je IEDEREEN vind ons goed bij elkaar passenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:42 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Omdat wij gewoon goed bij elkaar passen hè.
Maar RZ: we hebben een afspraak gemaakt. Geen date.
zie voorstelquote:Op zondag 11 januari 2009 21:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zie je IEDEREEN vind ons goed bij elkaar passen
moeten we t dan maar toch gewoon doen en de ironie zn werk laten doen
Oh ja, dat was zo lief. Ik had voor kerst een mooi horloge gekregen van mijn ex, maar 3 maanden later maakte ie het uit. Horloge verdeen in d ekast, want de leuke herinnering die er aan zat kreeg een smet.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:43 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik heb hier nog ergens 1 oorbel liggen die van mijn laatste ex gehad heb, draag die ook nooit meer om precies die laatste redenen.
Sterker nog draag momenteel helemaal geen sieraden meer, zelfs geen horloge.
Succesquote:Op zondag 11 januari 2009 21:46 schreef Adolecens het volgende:
Hoi
Weinig boeiende onderwerpen hier...! En ik moet nog wat voor het werk doen, maar ik kan me er zó niet toe zetten...
Oh die is wel scherp van die baas!, en een strakke aktie ook nogquote:Op zondag 11 januari 2009 21:48 schreef Ripley het volgende:
Vervolgens kreeg ik van mijn baas toen ik naar een andere afdeling ging een mooier horloge met de boodschap "Ik wilde je graag een horloge geven dat je nooit hoeft af te doen, omdat je er nooit nare herinneringen bij krijgt"
Wat is er mis met offtopic gaan?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:48 schreef automatic_ het volgende:
Wow, jullie gaan nu traag
(of jullie zijn netjes ontopic)
Ben jij een hond? Dat zou mijn baas nu tegen je zeggenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Oh ja, dat was zo lief. Ik had voor kerst een mooi horloge gekregen van mijn ex, maar 3 maanden later maakte ie het uit. Horloge verdeen in d ekast, want de leuke herinnering die er aan zat kreeg een smet.
Vervolgens kreeg ik van mijn baas toen ik naar een andere afdeling ging een mooier horloge met de boodschap "Ik wilde je graag een horloge geven dat je nooit hoeft af te doen, omdat je er nooit nare herinneringen bij krijgt"
Ik heb niet zo veel exen en alleen van een een sieraad gehad. Dat is redelijk naar gelopen, die ketting heb ik nog een aantal maanden gedragen tot ik bij mijn huidige vriendje was, in de spiegel keek en dat ding zag. Ik zat er eventjes mee in m'n hoofd en toen ik op het balkon stond wist ik wat ik moest doen.. Al was het maar omdat hij hem o zo graag terug wilde, want de ringen van zijn gescheiden ouders heeft ie ook ergens in bewaringquote:Op zondag 11 januari 2009 21:43 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik heb hier nog ergens 1 oorbel liggen die van mijn laatste ex gehad heb, draag die ook nooit meer om precies die laatste redenen.
Sterker nog draag momenteel helemaal geen sieraden meer, zelfs geen horloge.
Dan komen er modjes op bezoekquote:
Dat is lief, tof en attent tegelijk!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Oh ja, dat was zo lief. Ik had voor kerst een mooi horloge gekregen van mijn ex, maar 3 maanden later maakte ie het uit. Horloge verdeen in d ekast, want de leuke herinnering die er aan zat kreeg een smet.
Ja, superlief. Mijn ex-baas is de beste baas everquote:Op zondag 11 januari 2009 21:50 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Oh die is wel scherp van die baas!, en een strakke aktie ook nog
Oh daarom. Maar eigenlijk is alles ontopic. Dus dat zal niet snel gebeuren.quote:
Ik heb nog wel een mail van hem, denk ik.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:12 schreef Duimelot het volgende:
Bewaren jullie berichtjes/ dingetjes uit je vroegere liefdes leven?
Waar gaan we het over hebben dan?quote:
Ik zei dat ik wel waarzegger kon worden, dat kun jij ook. Ik had het niet over toekomst voorspellen.quote:
over offtopicquote:Op zondag 11 januari 2009 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar gaan we het over hebben dan?
Maar waarzeggers voorspellen toch de toekomst of niet soms?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zei dat ik wel waarzegger kon worden, dat kun jij ook. Ik had het niet over toekomst voorspellen.
Ik heb geen ex, maar ik heb nog wel nummers die aan een meisje herinneren waar ik dan verliefd op was.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
Is er ook een nummer dat je aan je ex herinnerd?
In singles is niks offtopic.quote:
Een waarzegger:quote:Op zondag 11 januari 2009 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar waarzeggers voorspellen toch de toekomst of niet soms?
Dat had ik met Grease en Meatloaf die twee dingen herinnerde mijn aan een meisje waarop ik verliefd was. Helaas had ik niet het lef om dat aan haar te vertellen.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb geen ex, maar ik heb nog wel nummers die aan een meisje herinneren waar ik dan verliefd op was.
All I need van Air doet me denken aan mijn ene ex (die van die ring).quote:Op zondag 11 januari 2009 22:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb geen ex, maar ik heb nog wel nummers die aan een meisje herinneren waar ik dan verliefd op was.
Misschien iets voor ONZ. Voorspel hier de toekomst.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een waarzegger:
"Waar,waar,waar"
Echt te slecht dit
Ik heb één keer gezoend en die avond draaiden ze heel toepasselijk:quote:Op zondag 11 januari 2009 22:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
All I need van Air doet me denken aan mijn ene ex (die van die ring).
En Brabant van Guus Meeuwis () en alles van Snow Patrol aan de laatste
80% van mijn muziek doet me denken aan mn laatste ex. Toch een beetje jammer. Alhoewel het gelukkig redelijk snel slijt.quote:Op zondag 11 januari 2009 @ 22:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
All I need van Air doet me denken aan mijn ene ex (die van die ring).
En Brabant van Guus Meeuwis () en alles van Snow Patrol aan de laatste
Wat vind jij dan romantische muziek?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:29 schreef CherryLips het volgende:
Als ze ergens Bon Jovi draaien wordt alle gevoel van romantiek bij mij spontaan vervangen door braakneigingen.
Jij? Gevoel van romantiek?quote:Op zondag 11 januari 2009 @ 22:29 schreef CherryLips het volgende:
Als ze ergens Bon Jovi draaien wordt alle gevoel van romantiek bij mij spontaan vervangen door braakneigingen.
Welke film?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:30 schreef S95Sedan het volgende:
Is het weer zover
Tijd om offtopic te gaan met een film
Iig geenquote:Op zondag 11 januari 2009 @ 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat vind jij dan romantische muziek?
kijk, zo hoor ik het graagquote:Op zondag 11 januari 2009 22:29 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, romantische muziek, van sommige muziek krijg ik in ieder geval meer koppijn dan zou moeten, zoals Bon Joviquote:Op zondag 11 januari 2009 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat vind jij dan romantische muziek?
Geloof me, er was niks romantisch aan. Allebei dronken en lekker zoenen deed ze niet. Helikopteren met een asbak was het meer.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:29 schreef CherryLips het volgende:
welke nu weer, slettebak?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:30 schreef Q. het volgende:
[..]
80% van mijn muziek doet me denken aan mn laatste ex. Toch een beetje jammer. Alhoewel het gelukkig redelijk snel slijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |