Is er een OP? Waardanquote:Op zondag 11 januari 2009 17:48 schreef Q. het volgende:
Vergeet de OP niet, WS.
Zoeken!quote:
Ik ben lui, souffleer me!quote:
quote:
vertel maar.. want geen radio hier aan.quote:
Ik ken nooit namen, geen idee dus.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
vertel maar.. want geen radio hier aan.
Als single zijnde, luister ik niet meer of minder muziek.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Luister je als single meer of minder muziek dan wanneer je in een relatie zit, om er maar even iets ontopics tegenaan te gooien?
Hmm jammerquote:Op zondag 11 januari 2009 17:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ken nooit namen, geen idee dus.
Maar alweer reclame nu.
Luister je als single meer of minder muziek dan wanneer je in een relatie zit, om er maar even iets ontopics tegenaan te gooien?
quote:Op zondag 11 januari 2009 18:03 schreef automatic_ het volgende:
Verdorie! Ik post de hele tijd verkeerd.
quote:Op zondag 11 januari 2009 18:03 schreef automatic_ het volgende:
Verdorie! Ik post de hele tijd verkeerd.
Als single stond ik meer in de file als nu ... en luisterde dus meer muziek!quote:Op zondag 11 januari 2009 17:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat bij mij echt verschil maakt. Ik zal hooguit ook wat andere muziek luisteren, die wellicht wat meer bij de muzieksmaak van mijn partner past.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat is hier in Den Haag nog nooit een reden geweest om het niet te doen!quote:Op zondag 11 januari 2009 18:11 schreef RealZeus het volgende:
Dat wordt wel even wennen als ik buschauffeur ben, dan mag het niet, hè.
Ik zie ze vaak genoeg rondrijden met iPod's enzo hoor...en in de Qliners staat standaard de radio ook een zo'n beetje.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:11 schreef RealZeus het volgende:
Ik luister heel veel naar muziek, in de auto eigenlijk altijd de radio aan.
Hier hebben de bussen geen radio.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is hier in Den Haag nog nooit een reden geweest om het niet te doen!
Hie doen ze het alleen savonds eig of idd ipodquote:Op zondag 11 januari 2009 18:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oordopjes in of bellen achter het stuur vind ik not-done als je de chauffeur bent.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hie doen ze het alleen savonds eig of idd ipod
Ik heb in zoveel stadsbussen gezeten en ze hadden allemaal hun radio aan dus waarom zou het niet mogenquote:Op zondag 11 januari 2009 18:11 schreef RealZeus het volgende:
Ik luister heel veel naar muziek, in de auto eigenlijk altijd de radio aan.
En in de trams zijn ook altijd genoeg medelanders om de tram te voorzien van leuke muziek.quote:Op zondag 11 januari 2009 @ 18:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niets wat je met een autochtone Hagenees niet kunt oplossen!quote:Op zondag 11 januari 2009 18:20 schreef Q. het volgende:
En in de trams zijn ook altijd genoeg medelanders om de tram te voorzien van leuke muziek.
Mooi volk is dat.quote:Op zondag 11 januari 2009 @ 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niets wat je met een autochtone Hagenees niet kunt oplossen!
quote:Op zondag 11 januari 2009 18:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Hmm huisgenote heeft 200 euro betaald voor een piano die hier staat en krijg de mogelijkheid om die over te nemen.. Moet nog wel gestemd worden en het verslepen ervan wordt echt grote heisa.. is dat het waard?
Dat is wel het laatste waar ik naar kijkquote:
Tja.quote:Op zondag 11 januari 2009 @ 18:33 schreef kwaakvaak het volgende:
mijn hemel ik veroordeel volgens mij niet zo heel snel, maar hier wordt ik wel erg droevig van : http://www.datingeasy.nl/public_search.php?category=0&photos=1&category1=1&age1=30&age2=35&country=Netherlands&state=Zuid-Holland&check=ok&submit=Zoek
quote:Op zondag 11 januari 2009 18:33 schreef kwaakvaak het volgende:
mijn hemel ik veroordeel volgens mij niet zo heel snel, maar hier wordt ik wel erg droevig van : http://www.datingeasy.nl/public_search.php?category=0&photos=1&category1=1&age1=30&age2=35&country=Netherlands&state=Zuid-Holland&check=ok&submit=Zoek
inderdaad easy hahahaquote:Op zondag 11 januari 2009 18:33 schreef kwaakvaak het volgende:
mwoaah, dan steek ik mijn lul nog liever in een electrische punteslijperquote:
Ken maar een paar nr's van Dream Theater (ex was er helemaal gek vanquote:
Waarom zo pijnlijk? Je hebt toch handen.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
mwoaah, dan steek ik mijn lul nog liever in een electrische punteslijper
Helemaal gek is een groot woord. Vroeger was het erger, en moest ik snel elk album hebben, paar concerten, maar nu niet meer. Lang geleden dat ik DT uberhaupt opgezet hebt, muv A Change of Seasons.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ken maar een paar nr's van Dream Theater (ex was er helemaal gek van) Voornamelijk van het album Falling into Infinity.. Die andere nrs zijn me vaak te lang enzo.
Nu heb ik ook een Kleenex nodig tegen de tranenquote:Op zondag 11 januari 2009 18:33 schreef kwaakvaak het volgende:
ik vond um Creed en Porcupine Tree meer mijn ding. Al luister ik het echt heeeeel zelden.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Helemaal gek is een groot woord. Vroeger was het erger, en moest ik snel elk album hebben, paar concerten, maar nu niet meer. Lang geleden dat ik DT uberhaupt opgezet hebt, muv A Change of Seasons.
Die vrouw doet me denken aan m'n exquote:
quote:
Deed je ex ook zo ?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die vrouw doet me denken aan m'n ex
Porcupine Tree.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik vond um Creed en Porcupine Tree meer mijn ding. Al luister ik het echt heeeeel zelden.
Ben toch wat meer van de wat minder instrumentale nummers zeg maar.
quote:
Dat is helemaal geen vrouw!quote:Op zondag 11 januari 2009 18:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die vrouw doet me denken aan m'n ex
IK haak dan afquote:Op zondag 11 januari 2009 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat doe je eigenlijk als je een date hebt met iemand en het klikt wel, maar je bent verder niet verliefd?
Hoop je dan verliefd te worden, hoe lang kijk je het aan?
Gewoon vriendschappelijk verder afspreken voor de leuk... wie weet komen er nog wel gevoelens en als dat niet zo is dan is het iig gezelligquote:Op zondag 11 januari 2009 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat doe je eigenlijk als je een date hebt met iemand en het klikt wel, maar je bent verder niet verliefd?
Nou hopen dat je verliefd wordt, heeft nader in zien dan ook voor mij geen nut meer..quote:Op zondag 11 januari 2009 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het komt in de buurt jaquote:
Van hen was het enige concert waar ik heen ben geweest, was kewlquote:
Ik geef het dan zeker een kans. Hoop wel verliefd te worden of hoop. Je kan het eig moeilijk sturen. Maar ik moet dan niet hebben dat hij dan wel al verliefd op mij is en dat laat merken ontzettend, want dan krijg ik de verkeerde kriebels hehequote:Op zondag 11 januari 2009 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
pm volgt!quote:Op zondag 11 januari 2009 18:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
IK haak dan af
maar sja kreeg al te horen dat ik mensen een kans moet geven
dus aan mij kan je je beter niet meten haha
wel wil ik als ik een nieuwe relatie begin die vlinders enzo echt voelen!
Wat zou je zelf doen?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb er een aantal cd's van, maar nooit live gezien. Erg relax, hun muziek.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Van hen was het enige concert waar ik heen ben geweest, was kewl
"Last change to evacuate planet Earth before it is recycled
[..]
Ik geef het dan zeker een kans. Hoop wel verliefd te worden of hoop. Je kan het eig moeilijk sturen. Maar ik moet dan niet hebben dat hij dan wel al verliefd op mij is en dat laat merken ontzettend, want dan krijg ik de verkeerde kriebels hehe
het aankijken.quote:
Is dat ergens niet een gebed zonder eind dan?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het aankijken.
En als ik denk dat er evt meer in zit, geef ik het ook wel een kans.
Alleen hoelang is lastig inschatten.
En als het verder goed voelt allemaal (ook evt sex) hoop ik er ook wel op dat ik verliefd word ja...
quote:Op zondag 11 januari 2009 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
nou ja, zoveel mannen zijn er neit met wie ik dat hebquote:Op zondag 11 januari 2009 19:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Is dat ergens niet een gebed zonder eind dan?
Kijk weer een 2tal die we kunnen bijschrijven op het singles succes lijstje.quote:
Dus uiteindelijk werkt het in het voordeel als een man niet iedere keer reageert op MSN?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar idd, iemand moet niet te eager overkomen, daar knap ik op af
Naja, ik weet van mezelf dat ik na een tijd net zo smoor kan worden op iemand als wanneer ik meteen verliefd ben.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hangt van persoon tot persoon af, Bij mij heeft dat geen weken nodig, nee dat kan in 1 avondje bepaald zijn. Toch paar verschillende dates zo gehad, prima klik voor en na die date. Dat verliefde is bij mij meestal instant daar.
niet meteen t 'ergste' denken tsktskquote:Op zondag 11 januari 2009 19:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kijk weer een 2tal die we kunnen bijschrijven op het singles succes lijstje.
niet iedere keer is okee.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk werkt het in het voordeel als een man niet iedere keer reageert op MSN?
Oh.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou ja, zoveel mannen zijn er neit met wie ik dat heb
Het succes zit 'm dan ook in het doseren...quote:Op zondag 11 januari 2009 19:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
niet iedere keer is okee.
Als je het te vaak niet doet, krijg je me hooguit pissig
Niet nieuwsgierig.
En wat dan als een msn altijd aanstaat en de persoon is er nooit?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet nieuwsgierig.
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:08 schreef JonKeL het volgende:
[..]
En wat dan als een msn altijd aanstaat en de persoon is er nooit?
Dat is meer het geval zijn als een gewone vriendschap langzaam uitloopt in meer, of een collega met wie je het gewoon goed kan vinden. Hangt van de situatie, als het een date is waarbij het doel is om te kijken of er meer in zit, dan moet ik zelf aan het einde van de avond toch het gevoel hebben dat ik niet kan wachten om die persoon weer te zien. En dat heb ik niet zo heel snel, lust wel.. Maar echt verliefd, nee dat niet,quote:Op zondag 11 januari 2009 19:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Naja, ik weet van mezelf dat ik na een tijd net zo smoor kan worden op iemand als wanneer ik meteen verliefd ben.
En ik zou dat niet mis willen lopen omdat ik het aan de kant zet vanwege een afwezige instant-verliefdheid zeg maar.
en wat nu als je pas vandaag weer msn geinstalleerd heb?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet nieuwsgierig.
jij was nooit online, dus is het niet erg als ik niet met je kan pratenquote:Op zondag 11 januari 2009 19:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en wat nu als je pas vandaag weer msn geinstalleerd heb?
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:08 schreef JonKeL het volgende:
[..]
En wat dan als een msn altijd aanstaat en de persoon is er nooit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |