Kijken wat voor geniale facelifts eruit komen rollen.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:43 schreef Guuzewuus het volgende:. Jammer wel
Maar dan sluit dit topic maar
.
Wat bedoel je trouwens met 'TVP voor het resultaat' ?
quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:46 schreef DutchErrorist het volgende:
[knip]
Het resultaat na 10 minuten hard werken... Ik heb het zo goed mogelijk gedaan!
Hopelijk ben je er blij mee![]()
.....!
Kom maar op, ik kan ertegenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:48 schreef Gummibeer79 het volgende:
ok, ik kan niet achterblijven.
Geef me een momentje
Hoe oud ben je? Waar kom je vandaan?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:49 schreef Guuzewuus het volgende:
Ehm... ben alleenstaand en het bezoek is weg... dus nee, gaat niet zo makkelijk.
Enne, ik kijk normaal heel fris en fruitig hoor. Het was het verkeerde moment. ECHT !!!
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:52 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Waar kom je vandaan?
Op de foto kijk je ook heel fris en fruitig hoor![]()
Zit je nou met haar aan te pappen jij stouterikquote:Op zondag 11 januari 2009 16:52 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Waar kom je vandaan?
Op de foto kijk je ook heel fris en fruitig hoor![]()
Nou dat vind ik eigenlijk wel wat. Dankquote:
Haal je hem weg? Blijkbaar was het een naïeve vraag van mij, maar als ik hem zelf weghaal vind ik het niet echt respectvol als iemand anders hem weer beschikbaar stelt.quote:
Agh kom op het is gewoon grappig...quote:Op zondag 11 januari 2009 16:59 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Haal je hem weg? Blijkbaar was het een naïeve vraag van mij, maar als ik hem zelf weghaal vind ik het niet echt respectvol als iemand anders hem weer beschikbaar stelt.
Dank u.
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:59 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Haal je hem weg? Blijkbaar was het een naïeve vraag van mij, maar als ik hem zelf weghaal vind ik het niet echt respectvol als iemand anders hem weer beschikbaar stelt.
Dank u.
Waarom moet ie ineens weg dan?quote:
je weet dat ie t nog doet in je quote?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:59 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Dank u.
knipquote:Op zondag 11 januari 2009 17:02 schreef Meneer-Goud het volgende:
knip
Je andere oog wilde niet lukken, maar ik heb een goeie oplossing gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |