abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3668473
Dat was het dan, na bijna anderhalf jaar.. *zucht* Het komt niet geheel overwachts, maar het voelt toch klote! De vonk is er bij hem niet meer. Ik wil hem niet kwijt, echt niet. Er valt nu gewoon een deel van me weg. Bijna elk weekend waren we bij elkaar... wat moet ik nu in godsnaam doen! Ik had het elk weekend zo naar mijn zin bij hem. Ik wil helemaal niet alleen zijn. Samen is het leven zo veel leuker. Maar ja, ik zal er toch mee moeten leren omgaan.

Hebben jullie misschien nog tips, hoe ik het 'draaglijker' kan maken...???

pi_3668477
Je oude telefoonboekje zoeken
pi_3668543
met je vriendinnen flink gaan stappen
ach. en beter nu uit dan na 5 jaar huwelijk en een kind
mannen zat.
  zaterdag 30 maart 2002 @ 15:37:08 #4
8266 drLiter
Wil je een plastic zakje?
pi_3668602
//offtopic:
quote:
Hobbies en intresses Muziek, dansen, fotograveren, internetten
Je graveert foto's? Welke tools gebruik je daarbij??

-> Fotograferen

Liter ponders the consequences of the modern globally connected society on the fertility of the western male population
  zaterdag 30 maart 2002 @ 15:59:42 #5
24364 F-side
BansheeBoy is moslim..........
pi_3668727
-edit-spelen in Onzin svp-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 30-03-2002 19:19]

100 % pro Palestina en Israel
  zaterdag 30 maart 2002 @ 16:06:55 #6
3767 Herald
Come get some
pi_3668781
foto plaatsen, MSNadres erbij en je hebt ineens zat Fok!vriendjes om elk weekend mee te MSNuh.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  zaterdag 30 maart 2002 @ 16:38:16 #7
20255 Mimic
Out of Control?!
pi_3668971
en BrEeZaH's zUiPeH!

suc6 met het vinden naar je volgende liefde

smile :D
  zaterdag 30 maart 2002 @ 17:11:45 #8
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_3669140
Is altijd klote zoiets, vooral de eerste paar weken en als je alleen bent..
Ga leuke dingen doen met vrienden, lekker naar buiten (vooral als het zo'n lekker weer is erg aan te raden ) en bijvoorbeeld sporten (shoppen wil meestal ook wel helpen ).
Je weet zelf wel wat je leuk vindt om te doen, maar ga niet de hele dag binnen zitten piekeren, dan is het alleen maar erger meestal.
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_3669582
Werk zoeken, veel leuke dingen doen met vrienden. Het heeft mij ook heel erg geholpen nadat het uitging met mn vriend, ik heb weer helemaal het gevoel dat ik alles aankan!
pi_3669997
Het zal de lente wel zijn. Het stikt de laatste tijd van de relaties die stoppen.
Sterkte ermee, en neem dit weekeinde even lekker de rust om alles te verwerken.
  zaterdag 30 maart 2002 @ 19:16:51 #11
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3670009
quote:
Op zaterdag 30 maart 2002 16:06 schreef Herald het volgende:
foto plaatsen, MSNadres erbij en je hebt ineens zat Fok!vriendjes om elk weekend mee te MSNuh.
pi_3670039
Kan er wat serieuzer gereageerd worden svp?
Niet zo lopen klieren.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zondag 31 maart 2002 @ 13:56:59 #13
25807 Iznogood
Ze smelten de Paashaaaas!
pi_3675979
Klinkt toch een beetje alsof je vriendje je bron van vermaak was voor het weekend en dat je jezelf niet kan vermaken.

Is natuurlijk nooit goed..Je vriend/Vriendin moet je leven aanvullen, niet 100% je leven invullen.

Dus mijn advies:

1. get a life
2. get a new friend

succes!

pi_3676018
quote:
Op zondag 31 maart 2002 13:56 schreef Iznogood het volgende:
Klinkt toch een beetje alsof je vriendje je bron van vermaak was voor het weekend en dat je jezelf niet kan vermaken.

Is natuurlijk nooit goed..Je vriend/Vriendin moet je leven aanvullen, niet 100% je leven invullen.

Dus mijn advies:

1. get a life
2. get a new friend

succes!

Het zal ongetwijfeld aardig bedoeld zijn, maar ik denk niet dat dit DE conclusie en DE oplossing is. Ook al heb je een eigen leven, het gemis van iemand die je dierbaar is/was kan erg pijnlijk zijn. Er valt iets weg waar je met plezier tijd en energie aan besteedde, en het kost even tijd om daar aan te wennen. En natuurlijk zal er wel weer een nieuwe liefde komen, maar ook dat heeft tijd nodig. Beetje lullig om iemand anders te gaan zoeken als vervanger van degene die je mist...

De topicstarter zal dit ook echt allemaal wel weten (en beseffen), alleen NU is er het gemis en de pijn en daar wil ze zo goed mogelijk mee kunnen omgaan.

Wat helpt is idd veel afleiding (dooddoener, ik weet het), maar zorg ervoor dat het geen bezigheidstherapie wordt. Als je het moeilijk hebt, is het best fijn om op die momenten even aan je gevoelens toe te geven. Janken, praten met mensen die je dierbaar zijn. En dan met frisse moed weer verder met de andere dingen die het leven mooi maken. Het heeft tijd nodig, en alleen JIJ kunt bepalen hoeveel tijd. Zorg dat het je leven niet beheerst, maar duw het ook niet opzij.

Alles sal regkom, zeggen ze in Zuid-Afrika.

keyboard error - press any key to continue
pi_3676540
das dus echt kut...
ik zat daar ook laatst nog aan te denken...
wat moet ik doen als ik mn vriendje kwijtraak???
Ik zie m ook elk weekend, net zoals jij met je vriendje..

damn zeg... ik ben daar zo ongeloofelijk bang voor joh...
sterkte hoor meid!
Gewoon weer lekker gaan stappen en leuke dingen, zo kom je het er het snelst overheen, alhoewel ik daar eigenlijk geen behoefte aan zou hebben

zondag 31 maart 2002 @ 15:15:46 #16
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_3676676
Wordt soms idd te makkelijk over gedaan (soms ook te moeilijk...) maar dan zegt men dat je iemand van straat moet pikken, of voor hem zoveel anderen, lekker uitgaan etc maar je bent iemand kwijt waar je van hield. Waar je dingen mee deelde, bij wie je graag was, en die is er dan niet meer. Hoe erg het soms er ook aan komt, onverwacht is het altijd wel een beetje omdat je er niet aan wil denken.

Een ieder gaat er anders mee om, pas op dat je niet maanden zwelgt in zelfmedelijden maar ga na een tijdje gewoon weer je eigen gang, lekker naar buiten, tis lente, mooi weer etc. Even lekker met niemand rekening houden is ook wel eens fijn.

Sterkte iig!

zondag 31 maart 2002 @ 20:27:00 #17
8949 Nijntjuh
..:: Nynke! ::..
pi_3679544
klote voor je Space
sterkte.

Meira

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods.
..................The cats have never forgotten this.
pi_3679728
quote:
Op zaterdag 30 maart 2002 15:37 schreef drLiter het volgende:
//offtopic:
[..]

-> Fotograferen

Zo'n reactie, in zo'n topic, ronduit geweldig!
  zondag 31 maart 2002 @ 23:13:01 #19
20597 SpaceAce
So Psyched
pi_3681393
Voor de mensen die echt serieus reageren: Dank je wel! Het is en blijft idd nu nog erg moeilijk en idd ik weet dat het allemaal na een tijdje mee zal vallen.. Maar op dit moment is er gewoon een leegte die ik weer opnieuw moet invullen. Of hoe zeg je dat? En het is niet helemaal zo dat hij het weekend op zou vullen, maar hij woont nou eenmaal niet om de hoek en hij heeft daarbij nog een drukke baan. Dus de enige kans dat we elkaar konden zien was het weekend. Maar ja, die valt nu dus weg... Ik ben ineens thuis in het weekend. Maar goed, nogmaals dank voor de steun!

En voor mijn icq en meel etc, look at my profile! Niet dat ik nu ineens aan het zoeken ben, want daar ben ik echt nog niet aan toe, maar mensen leren kennen is natuurlijk nooit fout!

En speciaal voor Meira: Dank je!

zondag 31 maart 2002 @ 23:14:34 #20
20597 SpaceAce
So Psyched
pi_3681418
quote:
Op zaterdag 30 maart 2002 15:37 schreef drLiter het volgende:
//offtopic:
[..]

-> Fotograferen

Zo beter?!
  zondag 31 maart 2002 @ 23:51:44 #21
8949 Nijntjuh
..:: Nynke! ::..
pi_3682054
Space:
je weet mijn icq, neem maar contact op al je een keer zin hebt.

enne, inderdaad, gewoon rustig de tijd nemen, ik kan me voorstellen dat je ook een beetje opziet tegen jezelf in je eentje moeten vermaken in het weekend ( * Nijntjuh kan heel moeilijk alleen zijn dus wordt al zenuwachtig bij de gedachte )

Je kunt overwegen weer een hobby op te pakken, misschien zelfd wel een hobby die je verwaarloosd hebt door tijdgebrek de laatste anderhalf jaar ...

Nogmaals, sterkte, wanhoop niet

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods.
..................The cats have never forgotten this.
  maandag 1 april 2002 @ 20:43:51 #22
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_3688896
Quotje van Herald: "foto plaatsen, MSNadres erbij en je hebt ineens zat Fok!vriendjes om elk weekend mee te MSNuh."

Sjonge Herald...jij strijkt ook iets te vaak met de eer van hetzelfde grapje. Altijd Herald met z'n Breezah en Msn...'t lijkt onderhand je handelsmerk wel. Denk dat je zeker op het gebied van relatie en psychologie die achterhaalde grappen best achterwege mag laten...

(nee, ik voel me niet aangesproken met msn, of breezer-grappen...drink zelden tot nooit breezer en m'n msn staat vrijwel altijd uit...maar na je zoveelste grap hierover vond ik het tijd om je er even op te wijzen dat je mensen met relatieproblemen beter kan helpen dan weer in herhaling te vallen met dezelfde grap)

Later word ik mijzelf in het groot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')