Hebben jullie misschien nog tips, hoe ik het 'draaglijker' kan maken...???
quote:Je graveert foto's? Welke tools gebruik je daarbij??
Hobbies en intresses Muziek, dansen, fotograveren, internetten
-> Fotograferen
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 30-03-2002 19:19]
quote:
Op zaterdag 30 maart 2002 16:06 schreef Herald het volgende:
foto plaatsen, MSNadres erbij en je hebt ineens zat Fok!vriendjes om elk weekend mee te MSNuh.
Is natuurlijk nooit goed..Je vriend/Vriendin moet je leven aanvullen, niet 100% je leven invullen.
Dus mijn advies:
1. get a life
2. get a new friend
succes!
quote:Het zal ongetwijfeld aardig bedoeld zijn, maar ik denk niet dat dit DE conclusie en DE oplossing is. Ook al heb je een eigen leven, het gemis van iemand die je dierbaar is/was kan erg pijnlijk zijn. Er valt iets weg waar je met plezier tijd en energie aan besteedde, en het kost even tijd om daar aan te wennen. En natuurlijk zal er wel weer een nieuwe liefde komen, maar ook dat heeft tijd nodig. Beetje lullig om iemand anders te gaan zoeken als vervanger van degene die je mist...
Op zondag 31 maart 2002 13:56 schreef Iznogood het volgende:
Klinkt toch een beetje alsof je vriendje je bron van vermaak was voor het weekend en dat je jezelf niet kan vermaken.Is natuurlijk nooit goed..Je vriend/Vriendin moet je leven aanvullen, niet 100% je leven invullen.
Dus mijn advies:
1. get a life
2. get a new friendsucces!
De topicstarter zal dit ook echt allemaal wel weten (en beseffen), alleen NU is er het gemis en de pijn en daar wil ze zo goed mogelijk mee kunnen omgaan.
Wat helpt is idd veel afleiding (dooddoener, ik weet het), maar zorg ervoor dat het geen bezigheidstherapie wordt. Als je het moeilijk hebt, is het best fijn om op die momenten even aan je gevoelens toe te geven. Janken, praten met mensen die je dierbaar zijn. En dan met frisse moed weer verder met de andere dingen die het leven mooi maken. Het heeft tijd nodig, en alleen JIJ kunt bepalen hoeveel tijd. Zorg dat het je leven niet beheerst, maar duw het ook niet opzij.
Alles sal regkom, zeggen ze in Zuid-Afrika.
damn zeg... ik ben daar zo ongeloofelijk bang voor joh...
sterkte hoor meid!
Gewoon weer lekker gaan stappen en leuke dingen, zo kom je het er het snelst overheen, alhoewel ik daar eigenlijk geen behoefte aan zou hebben
Een ieder gaat er anders mee om, pas op dat je niet maanden zwelgt in zelfmedelijden maar ga na een tijdje gewoon weer je eigen gang, lekker naar buiten, tis lente, mooi weer etc. Even lekker met niemand rekening houden is ook wel eens fijn. ![]()
Sterkte iig!
Meira
quote:
Op zaterdag 30 maart 2002 15:37 schreef drLiter het volgende:
//offtopic:
[..]Je graveert foto's? Welke tools gebruik je daarbij??
-> Fotograferen
En voor mijn icq en meel etc, look at my profile! Niet dat ik nu ineens aan het zoeken ben, want daar ben ik echt nog niet aan toe, maar mensen leren kennen is natuurlijk nooit fout!
En speciaal voor Meira: Dank je!
quote:Zo beter?!
Op zaterdag 30 maart 2002 15:37 schreef drLiter het volgende:
//offtopic:
[..]Je graveert foto's? Welke tools gebruik je daarbij??
-> Fotograferen
enne, inderdaad, gewoon rustig de tijd nemen, ik kan me voorstellen dat je ook een beetje opziet tegen jezelf in je eentje moeten vermaken in het weekend ( * Nijntjuh kan heel moeilijk alleen zijn dus wordt al zenuwachtig bij de gedachte )
Je kunt overwegen weer een hobby op te pakken, misschien zelfd wel een hobby die je verwaarloosd hebt door tijdgebrek de laatste anderhalf jaar ...
Nogmaals, sterkte, wanhoop niet
Sjonge Herald...jij strijkt ook iets te vaak met de eer van hetzelfde grapje. Altijd Herald met z'n Breezah en Msn...'t lijkt onderhand je handelsmerk wel. Denk dat je zeker op het gebied van relatie en psychologie die achterhaalde grappen best achterwege mag laten...
(nee, ik voel me niet aangesproken met msn, of breezer-grappen...drink zelden tot nooit breezer en m'n msn staat vrijwel altijd uit...maar na je zoveelste grap hierover vond ik het tijd om je er even op te wijzen dat je mensen met relatieproblemen beter kan helpen dan weer in herhaling te vallen met dezelfde grap)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |