abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 januari 2009 @ 07:58:30 #126
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_65234291
quote:
Op maandag 19 januari 2009 00:08 schreef Summers het volgende:

[..]

Prima dat jij zo denkt , je slaat de plank helemaal mis maar ik had niks anders verwacht en ik vind het prima dat jij de plank misslaat , mij heb je er niet mee .

Psychologisch gezien is het naar beneden halen van andere mensen iets bij jezelf wat niet lekker zit .,
het is natuurlijk nooit omdat iemand niet denkt of doet zoals jij zou denken of doen .
Ga vooral zo door , het zegt iets over jezelf .
En op basis van je geloof ( in wat dan ook ) is natuurlijk ook geen excuus , maar dat weet je ergens vast ook wel .
Ik denk helemaal niets. Ik vond het alleen opvallend dat de toon van jouw berichten zo duidelijk verandert naarmate het topic vordert en ik opperde vervolgens mijn eigen hypothese over het 'hoe en waarom' op basis van wat ik in dit topic las.

Dat heeft verder niets te maken met "het naar beneden halen van andere mensen" en het zegt ook weinig over mezelf.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_65235379
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 07:58 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Ik denk helemaal niets. Ik vond het alleen opvallend dat de toon van jouw berichten zo duidelijk verandert naarmate het topic vordert en ik opperde vervolgens mijn eigen hypothese over het 'hoe en waarom' op basis van wat ik in dit topic las.

Dat heeft verder niets te maken met "het naar beneden halen van andere mensen" en het zegt ook weinig over mezelf.
Ik persoonlijk vond het ook wel een treffende analyse Hanoying. en Thai-balloons zie ik hier genoeg
Misschien maar eens wat videomateriaal schieten en mensen gek mee maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')