abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65165281
quote:
Op zondag 18 januari 2009 11:22 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat is geen antwood , steeds thaise lampionnen noemen , nu klink je alsof het niet waar mag zijn en neem ik je niet serieus , er zijn namelijk heel veel filmpjes van ufo's en je was nergens bij .
Wat ik heb gezien was namelijk ook geen thaise lampion en leek er ook niet op .
je zegt nu niks over iemands waarneming maar over tot hoe ver je iets aan wilt nemen en mag bestaan van jou en je luisterd niet eens , thaise lampionnen wil je horen en meer niet .
De vraag was of iemand een onbewerkt UFO filmpje wilde posten.
Nou, die Thaise lampion filmpjes zijn onbewerkt én er wordt geclaimed dat het om een UFO gaat.

Nou dan had ik toch jouw vraag beantwoord.
gr gr
  zondag 18 januari 2009 @ 11:53:01 #102
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_65165478
quote:
Op zondag 18 januari 2009 11:43 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Nou, die Thaise lampion filmpjes zijn onbewerkt én er wordt geclaimed dat het om een UFO gaat.

Nou dan had ik toch jouw vraag beantwoord.
Nou bij alles roep je thaise lampionnen , ook voor die vraag , op elke vraag antwoord je dat .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_65165554
Omdat dat de meest waarschijnlijke verklaring is van wat jij hebt gezien Summers, of een helikopter.
  zondag 18 januari 2009 @ 11:55:53 #104
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_65165558
quote:
Op zondag 18 januari 2009 11:15 schreef Flammie het volgende:

[..]

daaaamnnnn... en dat kon niet de 1e keer? Het gaat er niet om dat ik niks snap van videobewerking daar ik dit regelmatig moet doen voor opdrachtgevers (ben graphic designer) maar je kwam voor mij een beetje te pseudo over tbh
Dank je wel , daar kunnen we iets mee , maar over dat er geen schaduw is , wie zegt dat een ufo zich aan onze wetten moet houden en een schaduw moet laten zien ?
Teveel dingen worden vergeleken met dingen die al bestaan zonder er rekening mee te houden dat er ook dingen kunnen zijn die NIET lijken op dingen die we al kennen .
maar dat geld niet alleen voor ufo's .
pi_65165564
quote:
Op zondag 18 januari 2009 11:53 schreef Summers het volgende:

[..]

Nou bij alles roep je thaise lampionnen , ook voor die vraag , op elke vraag antwoord je dat .
Dat was mijns inziens een juist antwoord op de vraag.
gr gr
pi_65165674
quote:
Op zondag 18 januari 2009 11:55 schreef Summers het volgende:

[..]

Dank je wel , daar kunnen we iets mee , maar over dat er geen schaduw is , wie zegt dat een ufo zich aan onze wetten moet houden en een schaduw moet laten zien ?
Teveel dingen worden vergeleken met dingen die al bestaan zonder er rekening mee te houden dat er ook dingen kunnen zijn die NIET lijken op dingen die we al kennen .
Je maakt een GRAP! Toch? Damnnn... Onze wetten? Lul toch geen poep Het is toch harstikke logisch dat als je een lichtbron hebt dat je dan ook een schaduw hebt als het licht geblokkeerd wordt? Dat heeft niks met 'onze wetten' ( bwahahaha ) te maken maar dat is gewoon logica. Echt... te erg voor woorden dat jij dit zo durft neer te typen. Er straalt bepaald geen intelligentie van af op deze manier.
  zondag 18 januari 2009 @ 12:09:21 #107
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_65165834
quote:
Op zondag 18 januari 2009 11:43 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Dat willen mensen best misschien, maar niemand kan dus bewijzen dat het filmpje niet bewerkt is.
Dus jah, zo kom je niet verder
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  zondag 18 januari 2009 @ 12:44:01 #108
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_65166804
quote:
Op zondag 18 januari 2009 12:01 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Je maakt een GRAP! Toch? Damnnn... Onze wetten? Lul toch geen poep Het is toch harstikke logisch dat als je een lichtbron hebt dat je dan ook een schaduw hebt als het licht geblokkeerd wordt? Dat heeft niks met 'onze wetten' ( bwahahaha ) te maken maar dat is gewoon logica. Echt... te erg voor woorden dat jij dit zo durft neer te typen. Er straalt bepaald geen intelligentie van af op deze manier.
Een oranje bol die een helikopter moet zijn volgens jou omdat dat is wat je kent , ook al heeft het geen licht of proppellors of maakt lawaai , dat is pas intelligentie .
Ik hoop ooit op jouw niveau te komen .
pi_65167562
quote:
Op zondag 18 januari 2009 12:44 schreef Summers het volgende:

[..]

Een oranje bol die een helikopter moet zijn volgens jou omdat dat is wat je kent , ook al heeft het geen licht of proppellors of maakt lawaai , dat is pas intelligentie .
Ik hoop ooit op jouw niveau te komen .
Je kon toch geen afstand schatten, en afhankelijk van de wind en type helikopter kan het heel goed zijn dat je niks hoort en oranje kan evengoed rood zijn, mede door afstand en atmosferische omstandigheden.

Maarruh, ik denk niet dat je ooit op mijn niveau komt.
pi_65167853
quote:
Op zondag 18 januari 2009 11:55 schreef Summers het volgende:

[..]

Juistem. Ik denk dat Lightning een alien is en hij probeert jou als enige persoon die het bij het juiste eind heeft te overtuigen dat het niet juist is. Zodat de aliens niet worden ontmaskerddd.
gr gr
  zondag 18 januari 2009 @ 14:12:20 #111
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_65169968
quote:
Op zondag 18 januari 2009 13:15 schreef Quyxz_ het volgende:
ontmaskerddd.
Aliaans ofzo?
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_65172356
quote:
Op zondag 18 januari 2009 14:12 schreef maedel het volgende:

[..]

Aliaans ofzo?
Nee Ahmedinijihads,
gr gr
  zondag 18 januari 2009 @ 20:14:02 #113
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_65183906
quote:
Op zondag 18 januari 2009 13:06 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Je kon toch geen afstand schatten, en afhankelijk van de wind en type helikopter kan het heel goed zijn dat je niks hoort en oranje kan evengoed rood zijn, mede door afstand en atmosferische omstandigheden.
Ik kon uitstekend de afstand , de grootte en de hoogte schatten , maar aangezien je al uitgemaakt hebt dat het of een helikopter was of een lampion , heb ik niet eens zin meer om dat soort details te vertellen .
Het was een helikopterlampion , prima joh .

[ Bericht 1% gewijzigd door Summers op 18-01-2009 20:26:06 ]
  zondag 18 januari 2009 @ 20:18:38 #114
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_65184092
quote:
Op zondag 18 januari 2009 13:15 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Juistem. Ik denk dat Lightning een alien is en hij probeert jou als enige persoon die het bij het juiste eind heeft te overtuigen dat het niet juist is. Zodat de aliens niet worden ontmaskerddd.
ah dus het is OF een lampion OF een conspiracy van aliens , nee , dan weet ik dat .
pi_65186075
Summers, ik ben gewoon niet zo'n zweverig bijgelovig type. Ik denk na, ben intelligent en geloof in wetenschap.
  zondag 18 januari 2009 @ 21:31:46 #116
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_65187519
Het opvallende is dat Summers hoe langer hoe stelliger wordt over wat ze gezien heeft. In haar eerste post blijkt dat het niet zo'n impact op haar had:
(Ik was het alweer vergeten maar nu ik je topic lees herinner ik het me weer)

En dat ze zelf nog aan een vliegtuig dacht:
sommige vliegtuigen lijken soms ook op een bol vanuit een bepaalde hoek voor een moment of lijken stil te staan
het kan net zo goed een vliegtuig zijn geweest waar de ondergaande zon op scheen ofzoiets

Maar naarmate het topic vordert, ze consistent in de verdediging wordt gedrukt, wordt geridiculiseert en haar geheugen selectief wordt cq vertroebelt, wordt ze steeds stelliger over haar waarneming.
Ik heb iig geen thaise lampion gezien .
Ik kon uitstekend de afstand , de grootte en de hoogte schatten

Best een aardig psychologisch fenomeen eigenlijk. De slachtofferrol en het constant in de verdediging moeten schieten verstoort op termijn de eigen perceptie en sluit vervolgens discussie uit. Ik denk dat dezelfde principes aan users als Meki, Waarheid en Lambiekje ten grondslag liggen. In zekere zin gecreëerd, dan wel versterkt, door users als Denninger en Lighting.

Tot zover het stukje psychologie van de koude grond door Hanoying
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_65187748
Hehe, erg interessant. Dat jou dat opvalt joh.
pi_65190683
quote:
Op zondag 18 januari 2009 21:35 schreef Lightning_NL het volgende:
Hehe, erg interessant. Dat jou dat opvalt joh.
Ja hij verdiept zich weer in een andere wetenschap.
gr gr
  maandag 19 januari 2009 @ 00:08:13 #119
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_65193899
quote:
Op zondag 18 januari 2009 21:31 schreef Hanoying het volgende:
Het opvallende is dat Summers hoe langer hoe stelliger wordt over wat ze gezien heeft. In haar eerste post blijkt dat het niet zo'n impact op haar had:
(Ik was het alweer vergeten maar nu ik je topic lees herinner ik het me weer)

En dat ze zelf nog aan een vliegtuig dacht:
sommige vliegtuigen lijken soms ook op een bol vanuit een bepaalde hoek voor een moment of lijken stil te staan
het kan net zo goed een vliegtuig zijn geweest waar de ondergaande zon op scheen ofzoiets

Maar naarmate het topic vordert, ze consistent in de verdediging wordt gedrukt, wordt geridiculiseert en haar geheugen selectief wordt cq vertroebelt, wordt ze steeds stelliger over haar waarneming.
Ik heb iig geen thaise lampion gezien .
Ik kon uitstekend de afstand , de grootte en de hoogte schatten

Best een aardig psychologisch fenomeen eigenlijk. De slachtofferrol en het constant in de verdediging moeten schieten verstoort op termijn de eigen perceptie en sluit vervolgens discussie uit. Ik denk dat dezelfde principes aan users als Meki, Waarheid en Lambiekje ten grondslag liggen. In zekere zin gecreëerd, dan wel versterkt, door users als Denninger en Lighting.

Tot zover het stukje psychologie van de koude grond door Hanoying
Prima dat jij zo denkt , je slaat de plank helemaal mis maar ik had niks anders verwacht en ik vind het prima dat jij de plank misslaat , mij heb je er niet mee .

Psychologisch gezien is het naar beneden halen van andere mensen iets bij jezelf wat niet lekker zit .,
het is natuurlijk nooit omdat iemand niet denkt of doet zoals jij zou denken of doen .
Ga vooral zo door , het zegt iets over jezelf .
En op basis van je geloof ( in wat dan ook ) is natuurlijk ook geen excuus , maar dat weet je ergens vast ook wel .

[ Bericht 0% gewijzigd door Summers op 19-01-2009 00:14:41 ]
pi_65195014
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:14 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik kon uitstekend de afstand , de grootte en de hoogte schatten ,
Ok, aan de hand daarvan kunnen we verder komen. Op welke hoogte was het dan ongeveer? Paar honderd meter, kilometer, 10 kilometer? Aan de hand daarvan kan je al dingen uitsluiten (die lampionnen gaan maar tot een bepaalde hoogte bijvoorbeeld). En hoe groot was het dan? Groter of kleiner dan een helikopter bijvoorbeeld?
pi_65197681
quote:
Op zondag 18 januari 2009 11:21 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Ik vond het er zelf een beetje dik op liggen dat het nep is, dus ik verwachte niet dat ik serieus nog moest gaan beargumenteren ook

Ik geloof zelf in het bestaan van ijsberen bovenop de eiffeltoren die de samba dansen terwijl ze het Franse voetbalteam aanmoedigen maar ik verwacht niet dat ik dit serieus moet gaan aantonen of bewijzen

see what I did there
pi_65203325
Jammer dat zoveel mensen de term UFO verkeerd gebruiken.

ALLES dat vliegt waarvan je niet weet wat het is, is een UFO....
  maandag 19 januari 2009 @ 12:31:59 #123
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_65203640
quote:
Op maandag 19 januari 2009 00:08 schreef Summers het volgende:

[..]

Prima dat jij zo denkt , je slaat de plank helemaal mis maar ik had niks anders verwacht en ik vind het prima dat jij de plank misslaat , mij heb je er niet mee .

Psychologisch gezien is het naar beneden halen van andere mensen iets bij jezelf wat niet lekker zit .,
het is natuurlijk nooit omdat iemand niet denkt of doet zoals jij zou denken of doen .
Ga vooral zo door , het zegt iets over jezelf .
En op basis van je geloof ( in wat dan ook ) is natuurlijk ook geen excuus , maar dat weet je ergens vast ook wel .
Waarom flip je zo uit de pan ?
Hij analyseert jouw geplaatste posts, en naar mijn *mening* klopt zijn conclusie als een bus.
Daar hoef jij het natuurlijk helemaal niet mee eens te zijn, maar dan kun je natuurlijk gewoon zeggen waar ie het mis heeft.
Hij zegt wat en geeft wat argumenten, vervolgens zeg jij dat jij het er niet mee eens bent en geef jij wat argumenten - dat zou een doodnormale discussie zijn.

Maar om nou te roepen dat ie het mis heeft, NIET te zeggen waarom / waarmee hij het dan mis zou hebben, en er vervolgens achteraan te gooien "er zit iets bij jou niet lekker, het zegt veel over jezelf" is pure kinderachtigheid.
Waarom is discussieren met argumenten nou altijd zo moeilijk ?
zzz
pi_65207773
Mensen die thaise ballons voor een ufo aanzien....

[ Bericht 25% gewijzigd door Lord Katundro op 19-01-2009 14:33:28 ]
I am happy
pi_65219272
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:21 schreef Lord Katundro het volgende:
Mensen die thaise ballons voor een ufo aanzien....
nou ja, als je die ziet vliegen en je weet niet dat het zo'n ballon is, is het voor jou per defenitie een UFO (immers 'unidentified flying object').

In 99% van de gevallen betreft het gewoon zo'n ballon. Heb ze nu zelf 2 keer gezien en beide keren dacht ik even van 'he, wat is dat nu weer?'

Ze vallen op, qua kleur en manier van bewegen. Het is ook vrij gemakkelijk om de afstand en de grootte van de ballon verkeerd in te schatten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')