Op de radio heb ik er minder last van. Daar heb ik het gevoel dat het team wel goed op elkaar is ingespeeld.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Herbert zegt meer fout dan goed maar je hoorde hoe Hersman zich ergerde
Precies, DSQ dus. Eigenlijk geen twijfel mogelijk.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:04 schreef Bruce117 het volgende:
Claudia moest wel inhouden.
Het hoeft van mij niet, maar als ze consequent de regels toepassen is er maar 1 uitkomst mogelijk.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Precies, DSQ dus. Eigenlijk geen twijfel mogelijk.
Uiteraard. Had het dan ook puur over de 5000 van Martina.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Podiumplaats wel, maar er zit geen titel in.
Anschutz en Pechstein gaan dat namelijk uitmaken.
Voorlopig weet de stadionspeaker van niets.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Het hoeft van mij niet, maar als ze consequent de regels toepassen is er maar 1 uitkomst mogelijk.
We'll see..
Ik vind het wel een twijfelgeval. Je kunt diskwalificeren, maar je kunt het ook laten.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:09 schreef marcodej het volgende:
Als ze echt willen mogen ze Anschutz DQ'en, maar zou nu erg flauw zijn.
Idd, ze mogen het doen. Als ze het niet doen, ook prima.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vind het wel een twijfelgeval. Je kunt diskwalificeren, maar je kunt het ook laten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |