Kramer is misschien 5% 'minder' dan vorig jaar maar Bokko is gewoon hele stukken dichterbij gekomen ik denk dat dat het meer is.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou op een groot schaatsforum wel hoor. Kramer is niet de kramer van vorig jaar, hij heeft niet de super vorm. Maar daar zien ze Kramer dan ook graag eens verliezen.
Hoe zou Gary Lineker het zeggen?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:59 schreef komrad het volgende:
tsja, eigenlijk een saai toernooi. Kramer natuurlijk weer
Dan zou je op 12.34 uitkomen, bijna het ultieme schema denk ikquote:Op zondag 11 januari 2009 16:02 schreef Light het volgende:
[..]
Gewoon alleen 30.0 rijden, lekker vlak
In Kolomna was het verschil vorig jaar 1,0 punt verschil, nu is het 1,9 punt verschil. Tuurlijk moet er rekening gehouden worden met die rare 500 meter van Bokko, maar of die actie nou 0,9 seconde achterstand opleverde?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:02 schreef Remzz het volgende:
[..]
Kramer is misschien 5% 'minder' dan vorig jaar maar Bokko is gewoon hele stukken dichterbij gekomen ik denk dat dat het meer is.
Yep ze zijn daar nogal fan van de Noren. Op zich goed maar jammer dat ze vaak niet helemaal recht doen aan de toch wel grootste prestaties van Kramer.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:02 schreef Remzz het volgende:
[..]
Kramer is misschien 5% 'minder' dan vorig jaar maar Bokko is gewoon hele stukken dichterbij gekomen ik denk dat dat het meer is.
Vraag me af of Bokko wel dichterbij komt. Als ie al dichterbij komt is dat vooral op de 5k. Daar staat tegenover dat vooral de 1500 van Kramer steeds beter wordt.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:02 schreef Remzz het volgende:
[..]
Na die 500 is er natuurlijk ook wel wat gebroken bij Bokko lijkt me. De 1500 zag er erg ongemotiveerd uit en die was in ieder geval ver onder zijn standaard.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:05 schreef Falco het volgende:
[..]
In Kolomna was het verschil vorig jaar 1,0 punt verschil, nu is het 1,9 punt verschil. Tuurlijk moet er rekening gehouden worden met die rare 500 meter van Bokko, maar of die actie nou 0,9 seconde achterstand opleverde?
Ze gaan nog de plas over en op hoogte rijden straksquote:Op zondag 11 januari 2009 16:06 schreef Ereinion het volgende:
Ik denk niet dat Kramer minder goed is dan vorig jaar. Dit is eigenlijk het eerste jaar dat Kramer geen (noemenswaardige) verbetering laat zien t.o.v. vorige jaren, Bokko doet dat wel.
Helemaal leuk als het vandaag was gebeurd. Op een laaglandbaan, in een hogedrukgebied.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:03 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dan zou je op 12.34 uitkomen, bijna het ultieme schema denk ik
Of zou het komen doordat Sven rustig aan deed in het begin van de 10k?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:05 schreef Falco het volgende:
[..]
In Kolomna was het verschil vorig jaar 1,0 punt verschil, nu is het 1,9 punt verschil. Tuurlijk moet er rekening gehouden worden met die rare 500 meter van Bokko, maar of die actie nou 0,9 seconde achterstand opleverde?
die actie heeft hem zeker wel 0,9 seconde gekost, denk nog wel iets meerquote:Op zondag 11 januari 2009 16:15 schreef Light het volgende:
[..]
Of zou het komen doordat Sven rustig aan deed in het begin van de 10k?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |