Visser is idd slecht als co-commentator.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:35 schreef wimderon het volgende:
Qua analyse staat Veldkamp natuurlijk boven alle genoemde namen. Hersman doet het absoluut niet slecht als co-commentator, maar Herbert naast je werkt natuurlijk niet echt positief. Co-commentator is sowieso een totaal ander vak dan bij Mart aan een tafel zitten, dat zie je wel bij Ria Visser.
Nog bedankt voor je steunquote:Op zondag 11 januari 2009 15:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
Zowaar een nieuwe vandaag tong?![]()
En ehm..@ TT, Yep doet niet mee.
No problemquote:Op zondag 11 januari 2009 15:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je steun
Je begreep me.
Dat zeg ikquote:Op zondag 11 januari 2009 15:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die skobrev moet eens een goed schema leren rijden
Volgens mij heeft Bob de Jong ooit een niet te kleine prijs gewonnen.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:43 schreef Wilskracht het volgende:
Bob de Jong rijdt ook als Skobrev
daar hoor je Herbert nooit over.
Ah, oké.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:46 schreef MaLo het volgende:
En dan dus met name of de tactiek om WOH te helpen werkt of niet
Ja, maar geen ploeggenoten.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:46 schreef N.i.c.k het volgende:
Maar Bokko en Sven zijn toch ook goede vrienden ?
Als Kramer gas geeft dan is Bokko waarschijnlijk meteen gezien.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:45 schreef Ambrosius het volgende:
Hopelijk nog een paar 27-ers straks.
Lees mijn edit, ik dacht al, als ik er alleen Spannend dit neerzet snapt niemand wat ik bedoelquote:
Kramer zegt dat dit geromantiseerd wordt. Oldeheuvel is veel meer een vriend dan Bokko.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:46 schreef N.i.c.k het volgende:
Maar Bokko en Sven zijn toch ook goede vrienden ?
Zet er dan gewoon Piete VDH aan , water of bevroren water maakt niet uitquote:Op zondag 11 januari 2009 15:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Visser is idd slecht als co-commentator.
Maar goed als analysticus
27.8.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:48 schreef wimderon het volgende:
Snelste rondje Kramer straks?
Ik zet in op 28.0.
Tsja, ik weet ook niet wat mij mentaal meer zou helpen. Een peperkoek die voor me gehouden wordt of een gloeiende pook die achter mij dreigt.quote:
En anders lees je even mijn tweede replyquote:Op zondag 11 januari 2009 15:48 schreef MaLo het volgende:
[..]
Lees mijn edit, ik dacht al, als ik er alleen Spannend dit neerzet snapt niemand wat ik bedoel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |