Is dat die vakantie naar Brazilie waar je het over had? Heerlijk zeg! Doe mij ook maar familie in een warm landquote:Op zondag 11 januari 2009 15:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lekker zeg!
Met mij prima! Over 3 weekjes op vakantie voor een maand naar de palmbomen
Oja, die ken ik ook welquote:Op zondag 11 januari 2009 15:32 schreef Cuegirllie het volgende: [..] Nee die over best friend![]()
Jeugdsentimentquote:Op zondag 11 januari 2009 15:32 schreef Ludootje het volgende: [..]
Ik stel voor dat we die cursus geven in de koeg, altijd gezelligquote:
Nee dat niet (meer). Gewoon 5 jaar jonger eruit zien ongeveer.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
baby face?
nou mij schatten ze anders ook altijd jonger hoor
Ik maak vast geen indruk als ik zeg : Met plezier!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
(jezus wat zeg ik vaak gezellig de laatste tijd, kan iemand dat er ff uitrammen)
Hij danst wel als een homoquote:Op zondag 11 januari 2009 15:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja, die ken ik ook wel
[..]
Jeugdsentiment
Yep die ja. Ik kan niet wachtenquote:Op zondag 11 januari 2009 15:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Is dat die vakantie naar Brazilie waar je het over had? Heerlijk zeg! Doe mij ook maar familie in een warm land
Oh?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Bij jou hoeft niks gestreelt en al zeker je ego niet![]()
Nee, deze dan:quote:Op zondag 11 januari 2009 15:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja, die ken ik ook wel
[..]
Jeugdsentiment
Hmm het klinkt wel interessant, daarnaast niet erg duur zo te horen. Misschien is het wel de moeite waardquote:Op zondag 11 januari 2009 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we die cursus geven in de koeg, altijd gezellig
En dan kost het een bessen voor mij en ik weet niet wat bengeltje drinkt
En dan komt B ook en dan kun je vanalles op hem oefenen
Hardstikke gezellig
(jezus wat zeg ik vaak gezellig de laatste tijd, kan iemand dat er ff uitrammen)
Oh, ok. Dan weet ik hetquote:Op zondag 11 januari 2009 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we die cursus geven in de koeg, altijd gezellig
En dan kost het een bessen voor mij en ik weet niet wat bengeltje drinkt
En dan komt B ook en dan kun je vanalles op hem oefenen
Hardstikke gezellig
Dat liedje vind ik nog steeds leukquote:
Met je 9.2!!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep die ja. Ik kan niet wachten
[..]
Oh?
Aque maakte best leuke muziekquote:Op zondag 11 januari 2009 15:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat liedje vind ik nog steeds leuk![]()
Heb ik ook gedaan met playbackshow en natuurlijk eerste geworden
ToyBox is gewoon een slap Aqua aftreksels uiteraardquote:Op zondag 11 januari 2009 15:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat liedje vind ik nog steeds leuk![]()
Heb ik ook gedaan met playbackshow en natuurlijk eerste geworden
Jaquote:
Tuurlijk niet!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
ToyBox is gewoon een slap Aqua aftreksels uiteraard
Maar welke playbackshow? Toch niet Dé playbackshow?
Crapquote:
Ah lolquote:Op zondag 11 januari 2009 15:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet!
Een playbackshow met Carnaval![]()
Ik haat carnaval nu, maar toen vond ik het wel grappigquote:Op zondag 11 januari 2009 15:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ah lol(Verder niks mis met carnaval hoor!)
Ik ben een paar maanden nog 3e geworden bij een karaoke, met Mr. Brighside
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja
Op youtube staat ook een leuke remix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |