Is dat die vakantie naar Brazilie waar je het over had? Heerlijk zeg! Doe mij ook maar familie in een warm landquote:Op zondag 11 januari 2009 15:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lekker zeg!
Met mij prima! Over 3 weekjes op vakantie voor een maand naar de palmbomen
Oja, die ken ik ook welquote:Op zondag 11 januari 2009 15:32 schreef Cuegirllie het volgende: [..] Nee die over best friend![]()
Jeugdsentimentquote:Op zondag 11 januari 2009 15:32 schreef Ludootje het volgende: [..]
Ik stel voor dat we die cursus geven in de koeg, altijd gezelligquote:
Nee dat niet (meer). Gewoon 5 jaar jonger eruit zien ongeveer.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
baby face?
nou mij schatten ze anders ook altijd jonger hoor
Ik maak vast geen indruk als ik zeg : Met plezier!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
(jezus wat zeg ik vaak gezellig de laatste tijd, kan iemand dat er ff uitrammen)
Hij danst wel als een homoquote:Op zondag 11 januari 2009 15:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja, die ken ik ook wel
[..]
Jeugdsentiment
Yep die ja. Ik kan niet wachtenquote:Op zondag 11 januari 2009 15:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Is dat die vakantie naar Brazilie waar je het over had? Heerlijk zeg! Doe mij ook maar familie in een warm land
Oh?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Bij jou hoeft niks gestreelt en al zeker je ego niet![]()
Nee, deze dan:quote:Op zondag 11 januari 2009 15:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja, die ken ik ook wel
[..]
Jeugdsentiment
Hmm het klinkt wel interessant, daarnaast niet erg duur zo te horen. Misschien is het wel de moeite waardquote:Op zondag 11 januari 2009 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we die cursus geven in de koeg, altijd gezellig
En dan kost het een bessen voor mij en ik weet niet wat bengeltje drinkt
En dan komt B ook en dan kun je vanalles op hem oefenen
Hardstikke gezellig
(jezus wat zeg ik vaak gezellig de laatste tijd, kan iemand dat er ff uitrammen)
Oh, ok. Dan weet ik hetquote:Op zondag 11 januari 2009 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we die cursus geven in de koeg, altijd gezellig
En dan kost het een bessen voor mij en ik weet niet wat bengeltje drinkt
En dan komt B ook en dan kun je vanalles op hem oefenen
Hardstikke gezellig
Dat liedje vind ik nog steeds leukquote:
Met je 9.2!!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep die ja. Ik kan niet wachten
[..]
Oh?
Aque maakte best leuke muziekquote:Op zondag 11 januari 2009 15:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat liedje vind ik nog steeds leuk![]()
Heb ik ook gedaan met playbackshow en natuurlijk eerste geworden
ToyBox is gewoon een slap Aqua aftreksels uiteraardquote:Op zondag 11 januari 2009 15:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat liedje vind ik nog steeds leuk![]()
Heb ik ook gedaan met playbackshow en natuurlijk eerste geworden
Jaquote:
Tuurlijk niet!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
ToyBox is gewoon een slap Aqua aftreksels uiteraard
Maar welke playbackshow? Toch niet Dé playbackshow?
Crapquote:
Ah lolquote:Op zondag 11 januari 2009 15:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet!
Een playbackshow met Carnaval![]()
Ik haat carnaval nu, maar toen vond ik het wel grappigquote:Op zondag 11 januari 2009 15:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ah lol(Verder niks mis met carnaval hoor!)
Ik ben een paar maanden nog 3e geworden bij een karaoke, met Mr. Brighside
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja
Op youtube staat ook een leuke remix
Gelukkig nietquote:Op zondag 11 januari 2009 15:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik haat carnaval nu, maar toen vond ik het wel grappig
Is daar een filmpje van?
Wie belt z'n moeder op voor die foto's?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Gelukkig niet
Wel foto's geloof ik
Ja. Maar goed; nu begrijp ik de teksten natuurlijk beter, dan toen ik in elf was en in groep 8 zat. Als ik nu weleens liedjes hoor, dan denk ik; "Oke.. dat zong ik mee toen ik 11 wasquote:Op zondag 11 januari 2009 15:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik vond deze altijd wel iets hebben..
Beetje jammer!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Gelukkig niet
Wel foto's geloof ik
Zo ga je heen.. maar hoe kom je terug?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:44 schreef rhubarbje het volgende:
Carnaval ookal zoiets leuk!
Ideaal moment om de aandacht eens te vestigen op een wat onderbelicht aspect van mijn karakter en me te verkleden als lief schattig engeltje!
Komt omdat je geen avatar hebtquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:43 schreef Sebas. het volgende:
[..]
Wie belt z'n moeder op voor die foto's?
Nou, prachtig!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Wil ik wel met jullie delen
Nee hoor ik heb ze na al die jaren nog steeds! Nog een paar maandjes wachten en ze mogen weer uit de kastquote:
Als ik ze omdoe, ben ik opeens homoquote:Op zondag 11 januari 2009 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb ze na al die jaren nog steeds! Nog een paar maandjes wachten en ze mogen weer uit de kast
Ik heb ook vlinder vleugels
Te cute
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:59 schreef vencodark het volgende:
Shit, regels in dit topic!
* vencodark laat zich ook nog even zien.
Hoi.quote:
zie je wel we passen gewoon bij elkaarquote:Op zondag 11 januari 2009 15:35 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Nee dat niet (meer). Gewoon 5 jaar jonger eruit zien ongeveer.
Sorryquote:
quote:
Zolang je af en toe langskomt vinden wij het gezellig hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 15:59 schreef vencodark het volgende:
Shit, regels in dit topic!
* vencodark laat zich ook nog even zien.
We aim to please, ma'am!quote:Op zondag 11 januari 2009 16:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dank je .. het heeft geholpen zowaar
Ja? Da's fijn.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zolang je af en toe langskomt vinden wij het gezellig hoor
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja? Da's fijn.![]()
btw, waarom heb ik nog geen langverwachte pm van je teruggehad?![]()
Die hadden ook jeuk.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:06 schreef Cuegirllie het volgende:nu op tmf: schuddende billen op je mobiel; sms ...
ja.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
moest ik nog antwoorden?
![]()
* Cuegirllie gaat snel kijken
Dacht al geantwoord te hebbenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
ja.daar begint het mee he. Pm vergeten te beantwoorden, dan mij helemaal vergeten.
![]()
* vencodark verdrinkt in zelfmedelijden.![]()
Nee hoorik voel me alleen niet zo lekker. Zit al te lang achter de laptop denk ik. Warm, hoofdpijn, en kan niet rustig zitten of concentreren.
Heb jij ook geen plannen om wat te doen aan je single zijn ? En opzich gaat het hier niet altijd over het single zijn maar is wel de bedoeling dat het niet te veel SC wordt.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
ja.daar begint het mee he. Pm vergeten te beantwoorden, dan mij helemaal vergeten.
![]()
* vencodark verdrinkt in zelfmedelijden.![]()
Nee hoorik voel me alleen niet zo lekker. Zit al te lang achter de laptop denk ik. Warm, hoofdpijn, en kan niet rustig zitten of concentreren.
Geeft niet, kan gebeurenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dacht al geantwoord te hebbenIk zat namelijk ook al beetje te wachten enzo ..
Dan moet je maar weer weg van die laptop fo niet? we willen je niet ziek hebben
Begrijp ik hoor, moet ik soms wel ff in de gaten houden (zoals vast wel meer).quote:Op zondag 11 januari 2009 16:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb jij ook geen plannen om wat te doen aan je single zijn ? En opzich gaat het hier niet altijd over het single zijn maar is wel de bedoeling dat het niet te veel SC wordt.
Hoe ging het gesprek Q?quote:
Da's ook wel een heul negatieve instelling hoor!quote:Op zondag 11 januari 2009 16:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Begrijp ik hoor, moet ik soms wel ff in de gaten houden (zoals vast wel meer).
Maar wil zeker wat doen aan mijn single zijn. Is niet meer leuk zo.![]()
Maar zoals ik eerder heb gezegt in dit topic, vind het moeilijk om zoiets aan te pakken. Ik wil heel veel maar die stap is voor mij inmens groot.
Daarbij ben ik toch de hoop verloren dat ik ooit iemand om mijn vinger ga winden.
Als het om zingen gaat pwn ik jullie allemaal.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ben een paar maanden nog 3e geworden bij een karaoke, met Mr. Brighside
Kan wel zeggen dat je altijd moet blijven hopen enzo, maar dat doe ik zelf ook nietquote:Op zondag 11 januari 2009 16:13 schreef vencodark het volgende:
Maar zoals ik eerder heb gezegt in dit topic, vind het moeilijk om zoiets aan te pakken. Ik wil heel veel maar die stap is voor mij inmens groot.
Daarbij ben ik toch de hoop verloren dat ik ooit iemand om mijn vinger ga winden.
Een belangrijk kenmerk van playbacken is toch wel dat je geen geluid maaktquote:Op zondag 11 januari 2009 16:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als het om zingen gaat pwn ik jullie allemaal.
Je moet het in kleine stapjes doen.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar zoals ik eerder heb gezegt in dit topic, vind het moeilijk om zoiets aan te pakken. Ik wil heel veel maar die stap is voor mij inmens groot.![]()
quote:Daarbij ben ik toch de hoop verloren dat ik ooit iemand om mijn vinger ga winden.
Bij karaoke is dat toch anders?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Een belangrijk kenmerk van playbacken is toch wel dat je geen geluid maakt
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Een belangrijk kenmerk van playbacken is toch wel dat je geen geluid maakt
Weet ik.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's ook wel een heul negatieve instelling hoor!![]()
Zorg dat je een positieve instelling krijgt en alles van de optimistische kant bekijkt. Dat werkt veel beter! Pas desnoods een paar 'bruikbare leugens' toe om als handvat te gebruiken! Met een instelling als "ik heb alle hoop verloren" kom je niet ver!
Ooit kon je mij krijgenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
Cue neem haar ff mee naar de cursus wil je
Oke tof
I know enoughquote:
Je hebt gelijkquote:Op zondag 11 januari 2009 16:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Straks is er een echt praatgroepje.
Zeg, dit is het Singles topic. We zitten wel in R&P, maar om nou allemaal meteen R&P gedrag te gaan vertonen? Je hebt het zelf in de hand!quote:Op zondag 11 januari 2009 16:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je moet het in kleine stapjes doen.
[..]
Herkenbaar
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet ik.![]()
Maar ik ben gewoon niet in trek! En ik wil ook dat het net als in de films gebeurt.Je botst tegen iemand op en je bent verliefd. Die jongen wil dan gelijk je nummer en je leeft nog lang en gelukkig.
![]()
Natuurlijk weet ik dat dat niet gebeurt, maar er gebeurt ook echt niks.alle leuke gasten zijn bezet óf voelen voor mij toch als compleet onbereikbaar.
Nouja, iedereen heeft wel een ervaring waar je wat mee kan.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Bij deze sluiten we de inschrijvingen
Of wil je juist een praatgroep?
En toch kan je soms een duwtje in de "goede" richting gebruiken.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zeg, dit is het Singles topic. We zitten wel in R&P, maar om nou allemaal meteen R&P gedrag te gaan vertonen? Je hebt het zelf in de hand!
Meis tochquote:Op zondag 11 januari 2009 16:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als dat zo is dan gaan we elkaar nooit treffen denk ik. En daarbij, we durven dan toch niet.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]Ben jij mijn vrouwelijke evenbeeld?
MLI niet. Nog niet bijna.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als het om zingen gaat pwn ik jullie allemaal.
ik zal der meenemen of slepenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
Cue neem haar ff mee naar de cursus wil je
Oke tof
Maar het leven is geen film, helaas. Dus moet je het zelf doen. Als je vind dat je niet in trek bent, kijk dan eens kritisch naar jezelf en kijk naar welke goede eigenschappen je beter naar voren kan laten komen! Welke minder goede eigenschappen mogen wat meer naar de achtergrond geschoven worden? Ben je gelukkig met hoe je leven nu gaat? Wat gaat goed? Wat gaat minder goed? Waar zie je jezelf over 10 jaar als je op deze manier doorgaat? En waar zie je jezelf over 10 jaar als je nu actie onderneemt en de zaken zelf in de hand neemt? Visualiseer die situatie en hou het gevoel wat je daarbij hebt vast! Etc. etc. etc.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet ik.![]()
Maar ik ben gewoon niet in trek! En ik wil ook dat het net als in de films gebeurt.Je botst tegen iemand op en je bent verliefd. Die jongen wil dan gelijk je nummer en je leeft nog lang en gelukkig.
![]()
Natuurlijk weet ik dat dat niet gebeurt, maar er gebeurt ook echt niks.alle leuke gasten zijn bezet óf voelen voor mij toch als compleet onbereikbaar.
-zucht- Ja, herkenbaar.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:21 schreef vencodark het volgende:
Je bent een schoonheid op de foto's in je fobo. Denk dat je er van zal opkijken als je jequote:Op zondag 11 januari 2009 16:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet ik.![]()
![]()
Maar daar zit denk ik het probleem. Ik ken best wel leuke mensen enzo, maar die zijn ook best anders dan mij. Samen stappen of iets afspreken durf ik ook niet altijd voor te stellen.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Meis tochDoe dat jezelf niet aan, dat is gewoon zonde [ afbeelding ]
Neem idd kleine stapjes, ga bijvoorbeeld een keer op stap met een leuke iemand die je slecht kent maar wel leuk lijkt om wat gezelligs mee te doen. Opzich heb je alleen maar dingen te winnen
En hoe meer bessen!quote:Op zondag 11 januari 2009 16:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nouja, iedereen heeft wel een ervaring waar je wat mee kan.![]()
Hoe meer, hoe sneller we iedereen positief hebben gemaakt.
Ja, eigenlijk wel.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:29 schreef MLI het volgende:
[..]
Karaokequeen meldt. Eigenlijk zou ik eens wat van mijn muziek op internet moeten zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |