Jep. In mei 2008 trouwde ze met haar trainer Steffen Hauswald.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:51 schreef Leatherface het volgende:
Is Simone Hauswald trouwens Simone Denkinger?
Weet ik niet eigenlijk.quote:
Mogen maar 4 per land starten toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk.
Tchoudov is dan wel weer snel onderweg nu, goede kansen op een medaille.
Ja, maar Svendsen zit met hoofdpijn in het hotel als ik het goed begreep. Berger hoorde pas vandaag dat hij moest starten.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:39 schreef Ciolekfan het volgende:
[..]
Mogen maar 4 per land starten toch?
Ahzo, pakte dan niet slecht uit voor Larsquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, maar Svendsen zit met hoofdpijn in het hotel als ik het goed begreep. Berger hoorde pas vandaag dat hij moest starten.
Ook de mannen zéér matig.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:25 schreef wimderon het volgende:
De Russinnen stuk voor stuk met matige skitijden trouwens.
volgens Teletekst de 11e en z'n 30e medaille.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:37 schreef Leatherface het volgende:
Hoeveelste wereldtitel voor OEB is dit?
Wat is daar mis mee? Gewoon verdiend. Neuner had natuurlijk alle kans maar maakt 4 fouten in de laatste schietbeurtquote:
Ja, bij die brug schijnt. Maar hij was niet de enige.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:45 schreef Leatherface het volgende:
Huh? Sneed ie af dan?
Hoeveel ken je er persoonlijk?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:59 schreef Elwood1802 het volgende:
altijd al een hekel aan die lui gehad.
Ja, alles is gewoon zoals de uitslag oorspronklijk was. Ze schijnen getest te hebben of het korter was om over die brug te gaan in plaats van er omheen en dat was dus zelfs langer. De race zelf was niet bijzonder spannend, OEB was gewoon duidelijk de beste.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:08 schreef Elwood1802 het volgende:
Ik heb niks gezien van de mannen aangezien ik vanmorgen pas om 9 uur thuis was
Er is dus afgesneden door meerdere mensen, OEB krijgt tijdstraf word daarmee 3e ipv 1e, na protest toch winnaar.
Heb ik ht zo goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |