Misschien bij de mannenquote:
Jah ik had het over de mannen, vrouwen had ik zo nog niet bekenenquote:Op zondag 18 januari 2009 14:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Misschien bij de mannen![]()
Hoeveel heeft Niemann er dan?
Nummer 1 en 2 goed, nummer 3 niet aangezien hij 8 fouten maaktequote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:32 schreef Elwood1802 het volgende:
Hoe zat het vandaag, schietfout is minuut straf of bijladen?
edit: strafrondje dus,
Dan is OEB alsnog de snelste op de ski's. Op de voet gevolgd door Svensen en Hafsas (als je een strafronde 20 seconde rekent)
Morgen wordt het dus een 1 2 3 voor Noorwegen
Onze eigen Herbert Cool werd slechts 104e, met maar 1 schietfout.
Dat kun je vergeten. Om 01.00 is het tennis in Australië begonnen, daar gaan ze direct naar toe als het snooker klaar is.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:09 schreef Elwood1802 het volgende:
Stink Eurosport zend nog steeds dat achterlijke snookeren uit, half 1 zouden de heren in samenvatting voorbij komen
Zondequote:Op zondag 25 januari 2009 12:44 schreef DeeBee het volgende:
Neuner met een legendarische meltdown...5 fouten in de laatste staande ronde.
Terwijl ze 50 seconden voorsprong had toen de ze aankwam...
5x missen gebeurt regelmatig...quote:Op zondag 25 januari 2009 12:53 schreef DeeBee het volgende:
Neuner.
En er dan nog even 30 seconden harder gaan dan Iourieva ook in de laatste ronde (zelfs na die 5 strafronden)...serieus, dit was bizar...heb nog nooit iemand 5 keer zien missen volgens mij.
In één beurt?!quote:
Alleen dit seizoen al (en dan laat ik de mindere goden er nog uitgelaten): Maksimov, Medvedtseva, Tcherezov, Domracheva 2x (waarvan 1x staand in een liggende ronde). Ik kan me ook bijvoorbeeld Henkel nog herinneren die in winnende positie 5x miste.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:57 schreef DeeBee het volgende:
Ze is gewoon niet zo sterk in het schieten als anderen.
Alleen in topvorm kan ze dat ook prima (en de eerste 5 gingen makkelijk neer staand), alleen was dit dan puur psychologisch denk ik...dat is zo raar...leek wel gewoon de druk dan ineens (en zeker als je de eerste 2 mist is het lastig herstellen).
Langzamer lopen lijkt mij niet de oplossing, dat is haar kracht en je wordt toch moe (ook al ga je net iets trager)...net als dat je met hardlopen ook lastig tijd terug kan pakken als je langzamer start, je wordt namelijk toch vermoeid, krijgt minder energie en gaat al verzuren en om dan nog weer te versnellen is bijna ook niet mogelijk.
[..]
In één beurt?!![]()
Heb het misschien wel eens gezien (bij wat mindere goden)...maar hoe vaak missen atleten die in de top-30 zijn nou 5x in één beurt? Echt zelden hoor volgens mij...
Het zijn ook altijd zo'n verrassende namen, dit verwacht je gewoon nietquote:Russische biatleten betrapt op nieuw dopingproduct
Drie Russische biatleten zijn begin december op de WB-manche in het Zweedse Ostersund betrapt op het gebruik van een 'volledig nieuw dopingproduct'. Dat heeft de voorzitter van de Internationale Biatlonfederatie (IBU) woensdag bekendgemaakt.
"Het is geen EPO, maar een volledig nieuwe substantie. Ik vrees dat dit heel slecht nieuws betekent voor onze strijd tegen doping", zei Anders Besseberg.
In eerste instantie had de IBU laten verstaan dat de atleten betrapt waren op epo, maar dat is nu dus rechtgezet. Over welk product het dan wel gaat, wilde de IBU-topman nog niet kwijt.
Volgens de Russische krant Komsomolskaya Pravda zijn de betrapte biatleten twee vrouwen (Yekatering Iourieva en Albina Akhatova) en een man (Dmitry Yaroshenko). Voorlopig is het nog wachten op de analyses van de B-stalen voor er officiële verklaringen worden afgelegd.
Dat dacht ik al.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:37 schreef wimderon het volgende:
Het zou om Cera gaan. Niet alle (zeg maar zowat geen enkele) sporten zijn zo goed bij als het wielrennen.
Ik vertrouw die Sumann al een tijdje niet, dat lijkt me de meest geschikte kandidaatquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:45 schreef wimderon het volgende:
Het laatste nieuws omtrent deze dopingzaak: er wordt nu gesproken (geruchten nu weliswaar) over in totaal acht (inclusief de drie eerder genoemde en voorlopig geschorste) zondaars: Oekrainers, Oostenrijkers en.... nog meer Russen.
Verder vraagt een Russische coach zich af waarom ze nu ineens positief testen op 'iets' wat ze al twee jaar gebruiken![]()
![]()
![]()
Hmm, hoe zou het dan toch ook komen dat Iourieva en Iaroshenko twee jaar geleden, op latere leeftijd, ineens een enorme stap maakten naar de wereldtop
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:45 schreef wimderon het volgende:Verder vraagt een Russische coach zich af waarom ze nu ineens positief testen op 'iets' wat ze al twee jaar gebruiken![]()
![]()
Mwah, ze hebben blijkbaar niets geleerd. Ik kan me namelijk nog wel een ander dopingschandaal in de Oostenrijkse ploeg herinneren.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:52 schreef Ciolekfan het volgende:
Russen![]()
Van de Oostenrijkers verbaast me het wel
TT.quote:**Het WK biatlon wordt nog voor aanvang
overschaduwd door een dopingschandaal
rond drie Russische favorieten:Albina
Achatova,Jekaterina Joerjeva en Dmitri
Jarosjenko.
De internationale bond IBU heeft hen
geschorst,nadat ze eind vorig jaar op
het gebruik van doping waren betrapt.De
IBU,die onlangs al een aantal mindere
goden om dezelfde reden schorste,heeft
niet vrijgegeven waarop de topbiatleten
zijn gepakt.
Achatova is viervoudig wereldkampioene,
Joerjeva is leidster in de WB-stand en
Jarosjenko is wereldkampioen estafette.
De WK in Pyeongchang (ZKo) gaan komend
weekeinde van start.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:43 schreef Elwood1802 het volgende:
Omdat het in Azie is
Klopt, maar het ziet er inderdaad wel dramatisch uitquote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:47 schreef Leatherface het volgende:
Wat een troosteloos decor zeg.![]()
Maar ja, gebrek aan sneeuw... Daar kunnen die Koreanen natuurlijk ook weinig aan doen.
Ja, door trouwen is haar naam veranderdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:51 schreef Leatherface het volgende:
Is Simone Hauswald trouwens Simone Denkinger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |