Het is nog steeds hetzelfdequote:Op donderdag 15 januari 2009 17:03 schreef Elwood1802 het volgende:
Zometeen weer op Eurosport mensen!
Kijken hoeveel fouten die commentator nou weer maakt
Aangezien die een bijna-thuisvoordeel heeft, moeten we misschien rekening met hem houden in Vancouver.quote:
Had een griepje ofzo dacht ik, en wou geen risico's nemen met uitzicht op vancouver. Hoop dat ze er volgende week weer bij is, want is toch één van de absolute toppers vind ik ondanks d'r zwakke schietenquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:31 schreef Ambrosius het volgende:
De sprint voor de vrouwen is net begonnen en ik zie dat Neuner niet meedoet. Heb de voorbereiding niet echt gevolgd, maar waarom doet ze niet mee?
China zakte er idd compleet door, niet sterk genoeg in de breedte, hetgeen Duitsland toch duidelijk topfavoriet maakt op de OS.quote:Op zondag 6 december 2009 15:10 schreef mitt het volgende:
Duitsland gaat winnen bij de vrouwen.
Toch respect dat hij het elk jaar weer probeert.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:52 schreef Elwood1802 het volgende:
Die Cool bakt er ook niet veel van zeg..0 fout en dan nog 122e oid.
Ach, dat was vorig jaar niet anders bij haar eerste wedstrijden. Toen had ze de 14e skitijd bij de eerste individuele wedstrijd, in de sprint ook de 14e en in de achtervolging zelfs nog slechter. Een week daarna was ze weer ruim de snelste.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:15 schreef Columbiafan het volgende:
OEB is een god. En Neuner valt bijzonder hard tegen is 1.20 langzamer in de alufe dan Oloffson
Maar hij schiet veel sneller dan ooit, dus compenseert ie dat makkelijkquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:44 schreef Elwood1802 het volgende:
OEB verliest looptempo. Vorige wedstrijd die hij won was ie ong. 20 seconden langzamer dan de andere Noren.
Skiën zal ook nog wel komen richting de Spelen. Hij heeft gewoon zwaar getraind geeft hij zelf aan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:25 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Maar hij schiet veel sneller dan ooit, dus compenseert ie dat makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |