Mwah, Svendsen en Bjoerndalen zijn over het algemeen toch wel sneller. Overigens zijn er veel meer biathleten die oorspronkelijk langlaufer waren.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:32 schreef Ciolekfan het volgende:
Bij de mannen is Ronny Hafsas misschien wel de allersnelste, mja die is langlaufer van origine.
Vaak Noors kampioen bij de jeugd in het langlaufen, ook Berger is natuurlijk razendsnel
Aargh, zonde dat ik bij de start weg moest om te werken...quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:04 schreef Elwood1802 het volgende:
Vrouwenestafette Duitsland 1 Rusland 2 en Zweden 3
Morgen om 6 uur de heren
Mwah, het kwam meer doordat Rusland Iourieva en Sleptsova niet inzette en Duitsland wel met de grote namen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Aargh, zonde dat ik bij de start weg moest om te werken...
Duitsland raakt meer in vorm dus zo te zien.
Nee, gewoon op de mof.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:03 schreef Elwood1802 het volgende:
Zometeen weer op Eurosport mensen!
Kijken hoeveel fouten die commentator nou weer maakt
Rob.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:12 schreef Elwood1802 het volgende:
Kijk altijd naar Eurosport, vermakelijk om te zien als Frank
quote:Ole Einar Bjørndalen gaat door tot en met de Olympische Spelen van 2014 in het Russische Sotsji. “Ik ben dan net zo oud als mijn landgenoot Halvard Hanevold (40) nu is,” aldus de vijfvoudig Olympisch kampioen biathlon vandaag na het behalen van zijn 83e Wereldbekersucces in het Duitse Rühpolding.
Na een moeilijke seizoensstart was de 34-jarige Noorse legende vandaag weer ouderwets op dreef met twee foutloze schietrondes en een baanrecord op de 10 kilometer sprint. “Dit seizoen zijn de Wereldkampioenschappen in het Zuidkoreaanse Pyong Chang vanaf 14 februari het belangrijkste doel. Daar wil ik mijn elfde wereldtitel halen. De estafette van afgelopen donderdag gaf het benodigde vertrouwen in de ploeg.” Bjørndalens landgenoot, Emil Hegle Svendsen, nam de leiding in het overall wereldbekerklassement.
Sleptsova was nog 2.4 seconden sneller zie ik nu. Het was dus vooral Iourieva die niet zo sterk was.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:49 schreef Ciolekfan het volgende:
Neuner![]()
Zeer sterke in de laufe, ik denk zelfs de snelste van allemaal
2 jongeren die het hele veld domineren Neuner 22 geloof ik en Sleptsova 21?quote:Op zondag 18 januari 2009 12:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sleptsova was nog 2.4 seconden sneller zie ik nu. Het was dus vooral Iourieva die niet zo sterk was.
Dat komt vooral Neuner als eerste begon en dan ga je bijna altijd wat trager dan de achtervolgers zolang je op kop ligt. In de slotronde was ze veel sneller dan Sleptsova, terwijl ze zelfs nog uitbolde richting de finishlijn. Enkel Berger was sneller in die slotronde, maar die is dan ook super in zo'n slotronde.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sleptsova was nog 2.4 seconden sneller zie ik nu. Het was dus vooral Iourieva die niet zo sterk was.
Da's waar ja. De eerste ronde ging ze ook als afgesproken met Wilhelm tot het schieten, dat was dus ook niet maximaal. Neuner overall wel weer in de ski-vorm van vorig seizoen. Dat belooft wat voor het WK, ze kan gewoon een paar foutjes meer maken dan de rest en nog winnen.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat komt vooral Neuner als eerste begon en dan ga je bijna altijd wat trager dan de achtervolgers zolang je op kop ligt. In de slotronde was ze veel sneller dan Sleptsova, terwijl ze zelfs nog uitbolde richting de finishlijn. Enkel Berger was sneller in die slotronde, maar die is dan ook super in zo'n slotronde.
Logisch, zal wel in de familie zitten zeker met broer Lars die wk biathlon was. Wilhelm een beetje te traag toch in het laufen, ook haar schieten ging niet zo rap. Iourieva goed, en Sleptsova moest van ver komen.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat komt vooral Neuner als eerste begon en dan ga je bijna altijd wat trager dan de achtervolgers zolang je op kop ligt. In de slotronde was ze veel sneller dan Sleptsova, terwijl ze zelfs nog uitbolde richting de finishlijn. Enkel Berger was sneller in die slotronde, maar die is dan ook super in zo'n slotronde.
Waar vind je die lauftijden?quote:Op zondag 18 januari 2009 12:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, Berger is in de rest van de rondes niet meer dan middelmaat. Waarom dat zo is, is lastig te zeggen. Er zijn er meer die als een beest kunnen gaan in zo'n laatste ronde, maar niet in de rest van de rondes.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:07 schreef Ciolekfan het volgende:
[..]
Logisch, zal wel in de familie zitten zeker met broer Lars die wk biathlon was. Wilhelm een beetje te traag toch in het laufen, ook haar schieten ging niet zo rap. Iourieva goed, en Sleptsova moest van ver komen.
Bedanktquote:Op zondag 18 januari 2009 13:14 schreef DeeBee het volgende:
http://services.biathlonr(...)d=BT0809SWRLCP05SWPU
En dan competition analysis kijken, dan kun je de resultaten zien en ook de course times (dus looptijden)...
En volgens mij was Olofsson het snelste in de laatste ronde, gevolgd door Neuner (+0.4) en Sleptsova (+1.4).Was een na laatste ronde...
Berger was het snelste voor Neuner (+1.2), Olofsson (+5.2) en Sleptsova (+8.1).
Gunda Niemann dan ?quote:Op zondag 18 januari 2009 14:12 schreef Ciolekfan het volgende:
Als OEB nog 2 wedstrijden wint komt ie op gelijke hoogte van de allergrootste van Stenmark. Meeste aantal wereldbekers in eender welke wintersport.
Dat laatste klopt in ieder geval niet. Niemann heeft er 98.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:12 schreef Ciolekfan het volgende:
Als OEB nog 2 wedstrijden wint komt ie op gelijke hoogte van de allergrootste van Stenmark. Meeste aantal wereldbekers in eender welke wintersport.
Al vind ze zelf dat het er 100 zijnquote:Op zondag 18 januari 2009 14:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat laatste klopt in ieder geval niet. Niemann heeft er 98.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |