quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:25 schreef Anneloortje het volgende:
Ik heb besloten om pas de dag na de aflevering t forum op te zoeken aangezien ik vorige week tot diep in de nacht complottheorieen aan t bedenken was...
Oh nee hoor, ik ga een film kijkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:45 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Weer iets met de Titanic!
Vicky, ik hoop niet dat we teveel verklappen dan als je dit meeleest
meelezen lijkt me niet verstandig als je morgen pas gaat kijkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:45 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Weer iets met de Titanic!
Vicky, ik hoop niet dat we teveel verklappen dan als je dit meeleest
Hoort toch gewoon bij het spel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:51 schreef karoltje het volgende:
Wat heeft Sebastiaan er nou dat niemand het weet?
Oh, was het Dennis. Dat zag ik inderdaad ook.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:54 schreef DaMart het volgende:
Twee dingen die mij tot nu toe opvielen:
* Bij foto in begin leek Vivienne een beetje raar te doen met haar handen.
* Er hing volens mij een envelop recht in Dennis'gezichtsveld en hij liep er gewoon langs.
Wel handige moltactiek... zo leid je je medekandidaten lekker af omdat ze op lege enveloppen jagen... en ik vond de reactie van Vivienne ook wel typerend: "Oh, geld gevonden, kan ik nu de vrijstelling zoeken."quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:59 schreef Prik0 het volgende:
Als je je zo irriteert aan die lege enveloppen neem je ze toch mee zodat de volgende er geen last van heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |