Ik heb het gevoel dat Viev vooral heel erg onrustig is altijd en dan zo gaat staan om niet door het beeld te stuiteren...quote:Op maandag 12 januari 2009 11:36 schreef Jabberwocky het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ondanks dat ik haar als mol heb, ben ik er nog niet zo zeker van of dit wel een hint is. Sommige mensen staan gewoon zo.
Denk ik niet. Volgens mij typt hij met 10 vingers. De o en de l zijn met dezelfde vinger.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:45 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Het kan misschien ook dat hij mol intypt? Als hint?
Ik zie het niet direct als een hint, maar zodra Vivienne op een bepaalde manier verdachter wordt dan kan dit wel meespelen. Net een kruis op een schatkaartquote:Op maandag 12 januari 2009 11:36 schreef Jabberwocky het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ondanks dat ik haar als mol heb, ben ik er nog niet zo zeker van of dit wel een hint is. Sommige mensen staan gewoon zo.
Hmm.. er staat wel "Dag 1" als ze aankomen en wanneer ze de bus in gaan "Dag 2", maar dat kan je natuurlijk zien als dagen in het spel ipv. echte dagen.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:13 schreef Maartel het volgende:
Zien we ergens dat de dag waarop de nieuwe mol wordt gekozen tevens de dag van vertrek is?
Kan het niet zo zijn dat idd die dag de mol pas is gekozen, maar dat het een eerste kennismaking tussen de kandidaten was, en dat ze pas een week later naar Ierland gingen?
Lijkt me niet, want juist dit is een theorie die als hij klopt, veel in beeld moet komen, anders slaat het nergens meer op. Als ze haar poses wegmonteren, vervalt die hele theorie, en zou ze voor niks in die houding gaan staan.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:13 schreef zeeuwse het volgende:
Ik vraag me wel eens af in hoeverre men de eindmontage nog afstemt op de heersende theorieen her en der.
Stel nou het onwaarschijnlijke geval dat die theorie van mij over Vivienne's benen hout snijdt. Zouden ze dan de montage nog zo aanpassen dat Vivienne niet meer in die pose in beeld komt?
Klopt. Hoewel het bij Inge eigenlijk wel een anti-climax was. Die theorie was zo overduidelijk, dat die hele finale eigenlijk niet meer spannend wasquote:Op maandag 12 januari 2009 21:57 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Lijkt me niet, want juist dit is een theorie die als hij klopt, veel in beeld moet komen, anders slaat het nergens meer op. Als ze haar poses wegmonteren, vervalt die hele theorie, en zou ze voor niks in die houding gaan staan.
Ik denk alleen niet dat er een hint in zit, maar als het wel zo is, moet hij getoond worden ook. Anders slaat het echt helemaal nergens op.
Dat viel nog wel mee, volgens mij. Die aanwijzing werd pas ontdekt bij aflevering zeven of acht, als ik het me goed herinner. En degene die haar ontdekte werd overladen met complimenten, schouderklopjes en rozenblaadjes omdat hij of zij zoiets verborgens had ontdekt.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:49 schreef Urquhart het volgende:
Hoewel het bij Inge eigenlijk wel een anti-climax was. Die theorie was zo overduidelijk
Ja, dat lijkt me ook tamelijk voor de hand liggen met een geverifieerde theorie. Dan is het bekend en is de finale niet spannend meer. Dat hou je, hoe moeilijk de aanwijzing ook is.quote:dat die hele finale eigenlijk niet meer spannend was
Nee ik bedoel dat de ontmaskering van de mol, na het ontdekken van die theorie zo overduidelijk was. Die aanwijzingen an sich niet. Het was idd een voordeel dat het pas relatief laat ontdekt werd, anders was het minder spannend geweest.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:46 schreef broer het volgende:
[..]
Dat viel nog wel mee, volgens mij. Die aanwijzing werd pas ontdekt bij aflevering zeven of acht, als ik het me goed herinner. En degene die haar ontdekte werd overladen met complimenten, schouderklopjes en rozenblaadjes omdat hij of zij zoiets verborgens had ontdekt.
[..]
Ah, dan begreep ik je verkeerd.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:48 schreef Urquhart het volgende:
Nee ik bedoel dat de ontmaskering van de mol, na het ontdekken van die theorie zo overduidelijk was. Die aanwijzingen an sich niet. Het was idd een voordeel dat het pas relatief laat ontdekt werd, anders was het minder spannend geweest.
Gelukkig wel zeg.. dat is en blijft de kracht van WIDMquote:Op maandag 12 januari 2009 23:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat de ontmaskering van de mol, na het ontdekken van die theorie zo overduidelijk was. Die aanwijzingen an sich niet. Het was idd een voordeel dat het pas relatief laat ontdekt werd, anders was het minder spannend geweest.
Ik eigenlijk niet zo. Ik ben er van overtuigd dat de mol echt pas die dag is gekozen en dat geen enkele deelnemer vooraf wist of hij de mol zou worden. Iedereen dacht dat iemand anders dat zou zijn.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:32 schreef debuurvrouw het volgende:In de trailer voor de volgende aflevering zegt Pieter-Jan: de zoektocht die begint in Nood-Ierland.
Waar gaat die zoektocht verder dan?
Ikgeloof heel erg in de ticket to paradise theorie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |