abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64953412
Hoezo komen we daar nu pas achter, hij typt gewoon: "mol"... ralfseltje
  maandag 12 januari 2009 @ 16:13:17 #77
90648 zeeuwse
Mostly harmless
pi_64953508
Ik vraag me wel eens af in hoeverre men de eindmontage nog afstemt op de heersende theorieen her en der.
Stel nou het onwaarschijnlijke geval dat die theorie van mij over Vivienne's benen hout snijdt. Zouden ze dan de montage nog zo aanpassen dat Vivienne niet meer in die pose in beeld komt?
So Long and Thanks for All the Fish
  FOK!fossiel maandag 12 januari 2009 @ 16:46:38 #78
8443 cptmarco
it's captain...
pi_64956541
Ik denk dat het Jon is. Omdat hij tijdens het spel heel erg behulpzaam was, maar bij de topito's ineens moeilijk ging doen.
  maandag 12 januari 2009 @ 17:32:38 #80
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_64957062
Mmm, het is zeker nog geen donderdag he? Mijn verdachten op dit moment zijn Rick en Froukje
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_64957166
quote:
Op maandag 12 januari 2009 11:36 schreef Jabberwocky het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ondanks dat ik haar als mol heb, ben ik er nog niet zo zeker van of dit wel een hint is. Sommige mensen staan gewoon zo.
Ik heb het gevoel dat Viev vooral heel erg onrustig is altijd en dan zo gaat staan om niet door het beeld te stuiteren...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 12 januari 2009 @ 18:22:08 #82
3542 Gia
User under construction
pi_64958663
quote:
Op maandag 12 januari 2009 15:45 schreef ralfseltje het volgende:

[..]

Het kan misschien ook dat hij mol intypt? Als hint?
Denk ik niet. Volgens mij typt hij met 10 vingers. De o en de l zijn met dezelfde vinger.
Volgens het 10-vingersysteem zou JON inderdaad best kunnen.
En dat is te rijmen met de opmerking tegen Jon dat hij hem zal zeggen wie in elk geval niet de mol is.

Dennis kan best tegen Jon zeggen dat Jon niet de mol is.
  maandag 12 januari 2009 @ 19:12:41 #83
225026 DiedjeeJ
Pretty Visitors
pi_64960265
Dennis; Dé Mol zou nooit naar de camera, die in de bus verstopt lag, gaan zoeken.
O+ SG / BRM O+!!
pi_64960309
Zien we ergens dat de dag waarop de nieuwe mol wordt gekozen tevens de dag van vertrek is?
Kan het niet zo zijn dat idd die dag de mol pas is gekozen, maar dat het een eerste kennismaking tussen de kandidaten was, en dat ze pas een week later naar Ierland gingen?

Verder viel het me erg op dat de oudmollen nadrukkelijk van houding veranderden als de kandidaat achter de computer wisselde.. t ene moment hield Milouschka haar linkerarm vast met haar rechter, en de rest hun armen langs hun lijf, ander moment deed Dennis dit weer, etc etc...
pi_64960863
quote:
Op maandag 12 januari 2009 11:36 schreef Jabberwocky het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ondanks dat ik haar als mol heb, ben ik er nog niet zo zeker van of dit wel een hint is. Sommige mensen staan gewoon zo.
Ik zie het niet direct als een hint, maar zodra Vivienne op een bepaalde manier verdachter wordt dan kan dit wel meespelen. Net een kruis op een schatkaart .
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_64961031
Zal me neits verbazen als Hans helemaal onderop de lijst staat als meest verdachte mol.. met z'n brilletje IN een fabriekshal..
pi_64961699
quote:
Op maandag 12 januari 2009 19:13 schreef Maartel het volgende:
Zien we ergens dat de dag waarop de nieuwe mol wordt gekozen tevens de dag van vertrek is?
Kan het niet zo zijn dat idd die dag de mol pas is gekozen, maar dat het een eerste kennismaking tussen de kandidaten was, en dat ze pas een week later naar Ierland gingen?
Hmm.. er staat wel "Dag 1" als ze aankomen en wanneer ze de bus in gaan "Dag 2", maar dat kan je natuurlijk zien als dagen in het spel ipv. echte dagen.
Oh - net als ze de bus uitstappen hoor je Vivienne vertellen: "Vanmorgen kwamen we aan bij een hele grote loods en een groot stuk terrein ervoor en daar troffen we PJ weer voor het eerst, na dat rare juryberaad van de dag ervoor". Lijkt me wel dat het echt de dag ervoor is dus.

Wat doet Dennis met z'n handen trouwens als ze met z'n vieren bij de camera van Rick staan?

[ Bericht 11% gewijzigd door banananasi op 12-01-2009 20:00:22 ]
  maandag 12 januari 2009 @ 20:31:41 #88
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_64964049
Net bij de promo op nederland 3 zei de presentator wel heel duidelijk 'De zoektocht naar de mol begint hier, in Noord-Ierland'. Dat woordje 'begint' is wel opvallend Die ticket-to-paradise-theorie klopt er wel mee.
  maandag 12 januari 2009 @ 20:32:30 #89
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64964090
In de trailer voor de volgende aflevering zegt Pieter-Jan: de zoektocht die begint in Nood-Ierland.

Waar gaat die zoektocht verder dan?

Ikgeloof heel erg in de ticket to paradise theorie!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 12 januari 2009 @ 21:57:34 #90
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_64968266
quote:
Op maandag 12 januari 2009 16:13 schreef zeeuwse het volgende:
Ik vraag me wel eens af in hoeverre men de eindmontage nog afstemt op de heersende theorieen her en der.
Stel nou het onwaarschijnlijke geval dat die theorie van mij over Vivienne's benen hout snijdt. Zouden ze dan de montage nog zo aanpassen dat Vivienne niet meer in die pose in beeld komt?
Lijkt me niet, want juist dit is een theorie die als hij klopt, veel in beeld moet komen, anders slaat het nergens meer op. Als ze haar poses wegmonteren, vervalt die hele theorie, en zou ze voor niks in die houding gaan staan.

Ik denk alleen niet dat er een hint in zit, maar als het wel zo is, moet hij getoond worden ook. Anders slaat het echt helemaal nergens op.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_64971253
quote:
Op maandag 12 januari 2009 21:57 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Lijkt me niet, want juist dit is een theorie die als hij klopt, veel in beeld moet komen, anders slaat het nergens meer op. Als ze haar poses wegmonteren, vervalt die hele theorie, en zou ze voor niks in die houding gaan staan.

Ik denk alleen niet dat er een hint in zit, maar als het wel zo is, moet hij getoond worden ook. Anders slaat het echt helemaal nergens op.
Klopt. Hoewel het bij Inge eigenlijk wel een anti-climax was. Die theorie was zo overduidelijk, dat die hele finale eigenlijk niet meer spannend was
  maandag 12 januari 2009 @ 23:46:01 #92
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_64974218
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:49 schreef Urquhart het volgende:
Hoewel het bij Inge eigenlijk wel een anti-climax was. Die theorie was zo overduidelijk
Dat viel nog wel mee, volgens mij. Die aanwijzing werd pas ontdekt bij aflevering zeven of acht, als ik het me goed herinner. En degene die haar ontdekte werd overladen met complimenten, schouderklopjes en rozenblaadjes omdat hij of zij zoiets verborgens had ontdekt.
quote:
dat die hele finale eigenlijk niet meer spannend was
Ja, dat lijkt me ook tamelijk voor de hand liggen met een geverifieerde theorie. Dan is het bekend en is de finale niet spannend meer. Dat hou je, hoe moeilijk de aanwijzing ook is.
pi_64974347
quote:
Op maandag 12 januari 2009 23:46 schreef broer het volgende:

[..]

Dat viel nog wel mee, volgens mij. Die aanwijzing werd pas ontdekt bij aflevering zeven of acht, als ik het me goed herinner. En degene die haar ontdekte werd overladen met complimenten, schouderklopjes en rozenblaadjes omdat hij of zij zoiets verborgens had ontdekt.
[..]
Nee ik bedoel dat de ontmaskering van de mol, na het ontdekken van die theorie zo overduidelijk was. Die aanwijzingen an sich niet. Het was idd een voordeel dat het pas relatief laat ontdekt werd, anders was het minder spannend geweest.
  maandag 12 januari 2009 @ 23:58:17 #94
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_64974766
quote:
Op maandag 12 januari 2009 23:48 schreef Urquhart het volgende:
Nee ik bedoel dat de ontmaskering van de mol, na het ontdekken van die theorie zo overduidelijk was. Die aanwijzingen an sich niet. Het was idd een voordeel dat het pas relatief laat ontdekt werd, anders was het minder spannend geweest.
Ah, dan begreep ik je verkeerd.

En het is inderdaad ergens wel jammer dat een theorie zo goed als zeker bevestigd wordt. Ik kijk toch voornamelijk om die spanning van het zoeken.
pi_64974795
quote:
Op maandag 12 januari 2009 23:48 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Gelukkig wel zeg.. dat is en blijft de kracht van WIDM
pi_64976576
Toch opvallend dat, wanneer Hans aan Froukje in de loods vraagt of zij misschien weet waar een loopbrug met diagonalen is, ze ''pff, geen idee'' zegt, terwijl ze een moment daarvoor Jon daar nog naartoe heeft geloodsd.
Verder blijf ik het opvallend vinden hoe Sebastiaan van alles heel erg goed op de hoogte is en tevens vind ik de Titanic theorie gewoon erg sterk, zeker wanneer ik vandaag weer lees dat Viviënne reislabels aan haar tas heeft hangen van een Amerikaanse reismaatschappij.

In hoeverre kunnen we eigenlijk opmaken dat Dennis en Jon, beide sterk verdacht door Vera en waarschijnlijk dus ook veelvuldig gebruikt als antwoordmogelijkheid bij de test, afvallen als Mol?

Dat afl. 2 maar snel uitgezonden wordt

[ Bericht 13% gewijzigd door Jor_Dii op 13-01-2009 01:19:28 ]
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_64977058
-dubbel-
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_64979366
quote:
Op maandag 12 januari 2009 20:32 schreef debuurvrouw het volgende:
In de trailer voor de volgende aflevering zegt Pieter-Jan: de zoektocht die begint in Nood-Ierland.

Waar gaat die zoektocht verder dan?

Ikgeloof heel erg in de ticket to paradise theorie!
Ik eigenlijk niet zo. Ik ben er van overtuigd dat de mol echt pas die dag is gekozen en dat geen enkele deelnemer vooraf wist of hij de mol zou worden. Iedereen dacht dat iemand anders dat zou zijn.

Dus dan gaat die theorie al niet meer op, aangezien Rick dat shirt al meteen in de auto aan had. Toen was er nog geen mol.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 10:49:52 #99
202348 Susi
Temple of Love
pi_64981899
Leesvp
pi_64982528
Ik heb ook wel het idee dat de Titanic wel een rode draad in de serie zal zijn, en wellicht het spoor van gevolgd zal worden? Dus Zuid-Engeland en wellicht naar de VS?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')