Dat antwoord gaf ze toch op de vraag van de oud-mollen of ze de mol wilde zijn of wilde winnen?quote:Op zondag 11 januari 2009 14:06 schreef Sug4r het volgende:
Wanneer ze allemaal hun naam moeten invullen op de laptop, ligt er een rode muismat naast.
Die is bij iedereen even in beeld, behalve bij Froukje.. misschien is dat wel een aanwijzing.![]()
Ik vond het ook vreemd dat ze op de vraag van Pieter Jan of ze de mol wilde zijn antwoorde; "Ach wat flauw"
Misschien zei ze dat wel omdat ze al de Mol was.
Voor nu is Froukje voor mij de Mol
Nee, Pieter Jan vroeg; "Je wil de Mol zijn?" en toen zei ze, "Ach wat flauw...Ja".quote:Op zondag 11 januari 2009 14:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat antwoord gaf ze toch op de vraag van de oud-mollen of ze de mol wilde zijn of wilde winnen?
quote:Op zondag 11 januari 2009 14:26 schreef Maravilla het volgende:
*heeft alweer zin in donderdag
MMMM, dat zou een mooie hint zijn dan.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:30 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee, Pieter Jan vroeg; "Je wil de Mol zijn?" en toen zei ze, "Ach wat flauw...Ja".
"Moet je door die deur daar" zei Pieter Jan toen.
Ik heb het net nog gezien.
Oh, da's me totaal ontgaan dan.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:30 schreef Sug4r het volgende:
Nee, Pieter Jan vroeg; "Je wil de Mol zijn?" en toen zei ze, "Ach wat flauw...Ja".
Maar dan is Paula ook verdacht. Toen Pieter Jan zei dat er nog geen mol was, presenteerde zij zich met een "tadaaa!" nog voordat hij vroeg of ze de mol wilde zijn.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:30 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. En volgens mij was Froukje ook de enige tegen wie PJ niet zei: dat antwoord kost de pot ¤500.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:30 schreef Sug4r het volgende:
[..]
We zitten nog maar in aflevering 1 he. Er zijn ook deelnemers die nog nauwelijks in beeld geweest zijnquote:Op zondag 11 januari 2009 15:15 schreef Urquhart het volgende:
Ik zeg gevoelsmatig Sabastiaan. Hij is nog niet echt verdacht geweest, hoewel hij natuurlijk wel op een strategische plek stond om te kunnen mollen met dat spel in die Titanic-loods. De Mol zou vast wel voorkennis hebben gehad waar hij de op de foto zou moeten staan, om die rol te krijgen.
Klopt. En dat is ook wel een beetje mijn zwaktequote:Op zondag 11 januari 2009 16:08 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
We zitten nog maar in aflevering 1 he. Er zijn ook deelnemers die nog nauwelijks in beeld geweest zijn
Haha, herkenbaar.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt. En dat is ook wel een beetje mijn zwakteVooraf kies ik altijd een kandidaat waar ik een gevoel bij hebt, en er ontstaat dan een enorme tunnelvisie. Bij Nico (seizoen 2) en George (seizoen 3), ging dat goed en daarna zat ik er altijd naast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |