Nice, ken eigenlik bar weinig mensen die gaan voor een afstudeer stage of uberhaupt gaan studeren in griekenlandquote:Op zondag 8 februari 2009 18:17 schreef hellmondunited het volgende:
jaaa! De kogel is door de kerk! Ook ik ga in het buitenland studeren! Voor mijn afstudeerstage voor de opleiding SPECO, ga ik vanaf eind april/ begin mei naar Griekenland voor 4 maanden!

Weet je zeker dat je die beurs krijgt? Ik dacht dat er een minimale termijn van 3 maanden voor gold..en maximaal 1 jaar. dit wordt in een geheel van tevoren gestort.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:39 schreef Californium het volgende:
hoi!ik hoop dat iemand mij hier ergens mee kan helpen
Ik loop nu stage in Edinburgh voor een maand, en ik krijg een erasmusbeurs... En ik vroeg me af of dat in 1 keer of per maand wordt gestort?

ja ik weet dat ik m krijgquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:20 schreef lvw88 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je die beurs krijgt? Ik dacht dat er een minimale termijn van 3 maanden voor gold..en maximaal 1 jaar. dit wordt in een geheel van tevoren gestort.

Waarom loop je eigenlijk maar 3 maand stage in Australie als je 8 maand kan stage lopen ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:20 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Dag! Ik ben net terug uit Australië waar ik 3 maanden stage heb gelopen (8 maanden was de bedoeling, maar heb er 3 maanden stage gelopen, de overige 5 in Nederland. Maandag begin ik alweer). Na 2 stages in het buitenland wil ik nu graag een minor gaan lopen ergens in een europees land. Heeft iemand hier ervaringen mee? Hoe is dat? Leer je wat? Is het moeilijk? Enzovoorts. Ikzelf zit te denken aan een scandinavisch land. Dat heeft me altijd al gefascineerd.

Voor de hogeschool moet ik 8 maanden stage lopen. Daar hadden ze een opdracht voor 3 maanden, nu ga ik voor diezelfde organisatie in Nederland de overige 5 maanden van mijn stage voltooien.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waarom loop je eigenlijk maar 3 maand stage in Australie als je 8 maand kan stage lopen ?

Als ik het achteraf terug moet betalen: jahquote:Op zondag 22 februari 2009 18:02 schreef Matthijs- het volgende:
En dat zou wél een probleem zijn?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |