Feliquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:03 schreef Miss_S het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb gewoon een 8 voor mijn herkansing
Thanksquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:22 schreef Chanty het volgende:
woeiii feliIk hoop dat ik dat over een paar weken ook hier roepen kan: een 8 dan, niet he herkansing
Tentamen ging geloof ik wel goed
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:03 schreef Miss_S het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb gewoon een 8 voor mijn herkansing
Toe maar. Ik heb dat spul niet eens in huis (zou het nu wel lekker vinden)...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:08 schreef Chanty het volgende:
Ik heb mezelf getrakteerd op een B&J cookie doughHeb bijna de hele bak alleen leeggevreten
ik ken tquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:08 schreef Chanty het volgende:
Ik heb mezelf getrakteerd op een B&J cookie doughHeb bijna de hele bak alleen leeggevreten
Ik normaal ook niet, veels te duur. Maar na drie weken hard studeren moest ik toch beloond wordenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:21 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Toe maar. Ik heb dat spul niet eens in huis (zou het nu wel lekker vinden)...
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, veels te duur. Maar na drie weken hard studeren moest ik toch beloond worden![]()
En er stonden nog zoveel andere lekkere varianten in de ijskast daarGoede motivatie voor de volgende tentamens
Balen man....tijd voor een biosje?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:41 schreef EchnaDarr het volgende:
Ook goedemorgen.
Grmblll, concert van vanavond is gecancelled, moet ik iets anders gaan bedenken...
is daar niet ook een game van?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:23 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand bekend met de stripserie XIII. Goed nieuws....die is nu ook verfilmd![]()
Mocht je hem niet kennen en the Bourne-trilogie tof vinden, dan is dit ook wel een aanrader. Zelfde concept, andere verhaallijn.
was een game op de gamecube als ik t zo goed heb dan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:59 schreef Ronalld het volgende:
Wederom goedemorgen. D:
@ Dekkered, ja! Daar is een game van. Vooral bekend om de vernieuwende Shellshading techniek, wat er een behoorlijke comic-achtige game van maakte. Film ervan klinkt leuk.
Multiplatform dacht ik hoor.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:19 schreef dekkered het volgende:
[..]
was een game op de gamecube als ik t zo goed heb dan.
Vondt er zelf vrij weinig aan...
Anders jat je volgende keer gewoon een kwaliteitfiets.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:04 schreef Isdatzo het volgende:
Ik pleur die fiets van mij eerdaags een keer de sloot inKon na hem gister mn band geplakt te hebben net weer 3km met een lekke band lopen. Nu is 't achter.
[ afbeelding ]
En bij m'n andere fiets moet ik nog steeds het achterwiel een keer opnieuw monteren, die zit zo los dat er niet meer mee te fietsen valt
Dit wás ooit een kwaliteitsfiets.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:50 schreef Ronalld het volgende:
[..]
Anders jat je volgende keer gewoon een kwaliteitfiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |