Ik was er wel maar jij deed de deur niet open. En toen ik door je raam naar binnen probeerde te komen belde je de politie. En dan achteraf op internet zeggen dat ik er niet was, lafjes hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had ze klaar maar jullie waren er niet hoorTeleurstellend
quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik was er wel maar jij deed de deur niet open. En toen ik door je raam naar binnen probeerde te komen belde je de politie. En dan achteraf op internet zeggen dat ik er niet was, lafjes hoor
Goh, ik had verwacht dat je zo'n behandeling inmiddels wel gewend zou zijn als modje ...quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:33 schreef Isdatzo het volgende:
Ik was er wel maar jij deed de deur niet open. En toen ik door je raam naar binnen probeerde te komen belde je de politie. En dan achteraf op internet zeggen dat ik er niet was, lafjes hoor
Dan zal ik maar niet verder informeren naar de reiskostenvergoedingquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:46 schreef prupke het volgende:
[..]
Je kent mijn klustarieven nog niet voor buiten de deur zeker
2 zuurstofttannken de kilometerquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:57 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet verder informeren naar de reiskostenvergoeding.
Succesquote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:52 schreef Chanty het volgende:
mogguh zo maar eens dat pokketentamen makenBen zo blij als dat achter de rug is
quote:
Luister, ik heb er zo lang mogelijk eentje voor je apart gehouden maar je kwam weer niet opdagenquote:
De vorige keer was dat ook zo'n succes ja!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Luister, ik heb er zo lang mogelijk eentje voor je apart gehouden maar je kwam weer niet opdagen
en nee, ik heb niet de bewaking van het pand opdracht gegeven je buiten de deur te houden. Je had je gewoon kunnen melden bij de voordeur ipv proberen in te breken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |