Jawel, is lachen, pijn is fijnquote:Op maandag 26 januari 2009 21:36 schreef prupke het volgende:
klinkt niet echt goed EchnaDarr....
En conditietraining is not funny![]()
wat ze mijn afgelopen zaterdag inprenten.... Leer pijn niet te negeren. Vooral spierpijn niet. accepteer het en ga er goed mee om. En niet gaan forceren.quote:
heb alleen geleerd dat koppijn in de morgen een kater heet.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
wat ze mijn afgelopen zaterdag inprenten.... Leer pijn niet te negeren. Vooral spierpijn niet. accepteer het en ga er goed mee om. En niet gaan forceren.
Pak een lege 1,5 liter pet fles. Gooi daar één fles Jägermeister in (0,7 liter) en vul de rest aan met Redbull.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:49 schreef kvdv het volgende:
mmmooorrrreee rrreeedddbulll aaaanndd choooocoooolaaateee...
herkansingen zijn slopend...
Pijn is een structureel onderdeel van mijn leven geworden en ik heb geleerd het naar de achtergrond te verwijzen. Ik heb het, ik voel het, maar ik laat me er niet door beperken.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:45 schreef HMaster-II het volgende:
wat ze mijn afgelopen zaterdag inprenten.... Leer pijn niet te negeren. Vooral spierpijn niet. accepteer het en ga er goed mee om. En niet gaan forceren.
Jij had het idd al eens gemeldquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:15 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Pijn is een structureel onderdeel van mijn leven geworden en ik heb geleerd het naar de achtergrond te verwijzen. Ik heb het, ik voel het, maar ik laat me er niet door beperken.
Behalve dat ik me erger aan bepaalde mensen (zie boven) en ik het leren schijtziek ben inmiddels, gaat het wel goed geloof ikquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:26 schreef Miss_S het volgende:
Ik kom ook maar eens hier kijken
Chanty hoe gaat het met je?
Wanneer wil je foto's van me maken?
Ook tentamenweek?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
Behalve dat ik me erger aan bepaalde mensen (zie boven) en ik het leren schijtziek ben inmiddels, gaat het wel goed geloof ik![]()
Foto's hebben we t over zodra ik mijn msn weer online mag van mezelf: na vrijdag tentamendag dus
Nu snap ik beide posts ook beterquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:59 schreef PdeHoog het volgende:
Gisteravond gepoogd muffins te maken. Volgens het test-comite gister waren ze best goed gelukt (en ik zie dat Chanty vanmorgen nog gepost heeft, dus ze leeft blijkbaar nog) en vanmorgen waren ze nog beter
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:41 schreef prupke het volgende:
ben blij dat ik geen tentamens meer hoef te maken (leren is voor mij dus niet weggelegd)
Net ff lekker met een hamer en een beitel de muur van de wc Muffins van PdeHoog bewerkt
slopen dat gaat me beter af dan leren eten...
Wat ik dus ook niet af kan leren is dat ik met regelmaat op mijn klauwen heb geslagen met de hamer... auww
Sorry P....quote:
brownies toch?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:52 schreef Isdatzo het volgende:
Good point, waar blijven die beloofde muffins.
Ik had ze klaar maar jullie waren er niet hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:52 schreef Isdatzo het volgende:
Good point, waar blijven die beloofde muffins.
Ik was er wel maar jij deed de deur niet open. En toen ik door je raam naar binnen probeerde te komen belde je de politie. En dan achteraf op internet zeggen dat ik er niet was, lafjes hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had ze klaar maar jullie waren er niet hoorTeleurstellend
quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik was er wel maar jij deed de deur niet open. En toen ik door je raam naar binnen probeerde te komen belde je de politie. En dan achteraf op internet zeggen dat ik er niet was, lafjes hoor
Goh, ik had verwacht dat je zo'n behandeling inmiddels wel gewend zou zijn als modje ...quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:33 schreef Isdatzo het volgende:
Ik was er wel maar jij deed de deur niet open. En toen ik door je raam naar binnen probeerde te komen belde je de politie. En dan achteraf op internet zeggen dat ik er niet was, lafjes hoor
Dan zal ik maar niet verder informeren naar de reiskostenvergoedingquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:46 schreef prupke het volgende:
[..]
Je kent mijn klustarieven nog niet voor buiten de deur zeker
2 zuurstofttannken de kilometerquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:57 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet verder informeren naar de reiskostenvergoeding.
Succesquote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:52 schreef Chanty het volgende:
mogguh zo maar eens dat pokketentamen makenBen zo blij als dat achter de rug is
quote:
Luister, ik heb er zo lang mogelijk eentje voor je apart gehouden maar je kwam weer niet opdagenquote:
De vorige keer was dat ook zo'n succes ja!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Luister, ik heb er zo lang mogelijk eentje voor je apart gehouden maar je kwam weer niet opdagen
en nee, ik heb niet de bewaking van het pand opdracht gegeven je buiten de deur te houden. Je had je gewoon kunnen melden bij de voordeur ipv proberen in te breken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |