Tof!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:46 schreef PdeHoog het volgende:Mijn prijs van de wedstrijd van vorige maand is binnen
![]()
[ afbeelding ]
die dus
Ook een optiequote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:01 schreef Chanty het volgende:
Eigenlijk is ie te mooi voor in de gang. Tijd voor een groter huis met grotere woonkamer en meer muur
Duhquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tof!
Je canvas is toch wel zonder tekst?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:07 schreef PdeHoog het volgende:
Net trouwens 7,5 kilo chocola gehaald bij de groothandel![]()
2,5 kg wit, puur en melk
En dat allemaal op kosten van mijn geachte collega's.... omdat ze zonodig brownies willen
Organiseer maar een meetquote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:15 schreef Isdatzo het volgende:
Wanneer zijn ze klaar?
Morgen?
Oké. Morgen dus FOT-meet @ PdeHoog's place. We staan morgen om 13.00 bij je op de stoep. En dan zouden er maar beter brownies zijn.
Dan máák je maar tijdquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Sorry... de komende weken errug weinig tijdMaar ik zal ze wel een keer fabriceren hoor
Damnquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan máák je maar tijd![]()
Niet terugkrabbelen nu![]()
Wij zijn er morgen om 13.00.
* Isdatzo alvast fok!-knokploeg optrommelt
Daarvoor hoef je me dan weer net niet uit bed te halenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DamnIk zou bijna bang worden nu
![]()
* PdeHoog gaat morgen om 6 uur opstaan om brownies te bakken
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:43 schreef Chanty het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je me dan weer net niet uit bed te halen
Tsja ik bak ze dan liever zelf op een gristelijk tijdstipquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dit is nou een grote teleurstelling
ik ken hetquote:Op maandag 19 januari 2009 09:06 schreef Chanty het volgende:
Elke maandag is blue monday hier![]()
![]()
En dan zijn er nog blue tuesday, wednesday, enz.![]()
![]()
Ik kijk altijd uit naar yellow saturday en sunday
Als Eindhovenaar (zie Philips) kijk ik hier toch echt van op. Is er een ontwikkeling geweest dan lampen nu ook duisternis kunnen geven?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:28 schreef Ynske het volgende:
lichtlamp
Dat blutzijn verhaal klopt wel iddquote:Op maandag 19 januari 2009 08:46 schreef EchnaDarr het volgende:
Goeiemorgen!
Het is vandaag Blue Monday, maar tot nu toe kan ik beter doorwerken dan normaal, dus ik zit vrij vrolijk op mijn werk
Owja, voor de mensen die nog wel wakker moeten worden:
[ afbeelding ]
Succes en sterktequote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:06 schreef Isdatzo het volgende:
Blue monday vandaag ja. Gister tot 05.00 doorgewerkt aan een studieproject dat morgen af moet zijn, vandaag (ik vind het nog maandag) een begrafenis, nu weer doorwerken aan dat project wat me ondertussen de strot uit komt. Zal wel weer 05.00 oid worden. Morgen presentatie en oplevering.
Note to self: niet in 2 dagen doen waar je 4 maanden voor hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |