Dank jequote:Op zondag 11 januari 2009 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
Oh wauw Beaker! Wat een mooie meid! Die ogen!
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:54 schreef Beaker het volgende:
Wij zijn gisteren wezen schaatsen bij de molens in Kinderdijk en Jet vond het zoooo leuk![]()
[ afbeelding ]
Ja, schattig he.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:45 schreef DJMO het volgende:
en ingrid die knuistjes die die speen vasthouden
Dat viel mij ook op!! Dakoot staat er inderdaad echt fris en fruitig op.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:01 schreef dutchie het volgende:
Dakota wat sta je er zelf lekker fris en fruitig op zeg. Ik lag helemaal in de kreukels 1 minuut na de bevalling. Zelfs na de keizersnee.
En Elin
Wat een mooie kindjes allemaal. En de voorbijkomende papa's zijn ook lief hoor.
quote:Op maandag 12 januari 2009 10:35 schreef freecell het volgende:
Elin!
Koen, die laatste foto is geniaal! Die ritsel-uil is echt leuk trouwens hè?
ik wou net zeggen.... ik sta daar natuurlijk niet voor jan doedel hequote:[b]Op maandag 12 januari 2009 10:01 ...
Wat een mooie kindjes allemaal. En de voorbijkomende papa's zijn ook lief hoor.
Doe jij ook eens actief postenquote:Op maandag 12 januari 2009 13:17 schreef Cryothic het volgende:
ik wou net zeggen.... ik sta daar natuurlijk niet voor jan doedel he
idd de blonde kop icm die frons vond ik wel opvallendquote:Op maandag 12 januari 2009 22:46 schreef freecell het volgende:
Haha, Eli!
Storm kan net zo serieus kijken idd, maar verder zie ik het niet echt
zwart met een sterretje erop..ze heeft er ook een mutsje van..erg ' rock'quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:43 schreef Brighteyes het volgende:
Owow, dat zoetje in die maxi-cosi!
Ik kan niet veel maken van de slofjes.
Zeeman heeft er ook veel. Ze staan ook altijd zo lief. Zo lekker oude-opaatjes-achtigquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:34 schreef k_i_m het volgende:
ik ben dol op flanellen pyjama's, want die ken ik gewoon aantrekken zonder d'r kop d'raf te trekken als het weer achter de helm blijft hangen.
Hey, wat past ze goed bij mijn netbook!quote:
Neen, ik vond het ook meteen een heel ander kindje. Nu pas begin ik gelijkenissen te zien.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:34 schreef pinquit het volgende:
ach elodie'ke!ik vind haar helemaal niet op fons lijken!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:58 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Neen, ik vond het ook meteen een heel ander kindje. Nu pas begin ik gelijkenissen te zien.
Ze leek me ook zo fijn en klein, nochtans toch nog vier kilo 120. 'tZal in haar hoofdje zitten, dat is 38 cm.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:20 schreef DJMO het volgende:
wat een leuke foto's van arwen
en ruben .. wat een verschil met een jaar geleden![]()
mijn ventje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooi zoquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:36 schreef DJMO het volgende:
hij si idd een klein ventje ... nog welals ik de voorspellingen moet geloven krijgt hij handen als kolenschoppen en wordt meneer zo'n 1.86 lang
(nog langer dan zijn vader dus)
Ynske; reken maar dat ik morgen een zooi foto's ga maken
Ik zie ze altijd gewoon hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:41 schreef Vlindur het volgende:
Ben ik de enige die de foto's van Troel *nooit* kan zien?
Ja, leander kan ik wel altijd zien.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik zie ze altijd gewoon hoor
Zie je mijn foto's dan ook niet? Want ik gebruik dezelfde photobucket
ik ben benieuwd wat ze van Elin gaan zeggenquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:36 schreef DJMO het volgende:
hij si idd een klein ventje ... nog welals ik de voorspellingen moet geloven krijgt hij handen als kolenschoppen en wordt meneer zo'n 1.86 lang
(nog langer dan zijn vader dus)
Ynske; reken maar dat ik morgen een zooi foto's ga maken
Mijn foto's staan niet op photobucket?quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik zie ze altijd gewoon hoor
Zie je mijn foto's dan ook niet? Want ik gebruik dezelfde photobucket
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Mijn foto's staan niet op photobucket?
Vlindur, zie je hotmail
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:53 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wat ze van Elin gaan zeggenmevrouw is nu al erg lang..en groeit als een bezetene..paps is 2.02 en ik 1.80 dus t zal wel geen kleintje worden. Ik hoop voor haar dat ze op mijn lengte stopt
(van de website van mijn huisartsquote:Lengte vader: 202 cm.
Lengte moeder: 180 cm.
te verwachten lengte dochter: 189 cm.
te verwachten lengte zoon: 202 cm.
tis een grote krullenbos van achterquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:50 schreef _evenstar_ het volgende:
ik vind die haartjes van amber nu zo lief he
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:36 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb er in totaal zo'n vijftig gemaakt vandaag, met zes filmpjes erbij
Ruben wat zal jij gesmuld hebben
die leander naast zijn papa
en emma met oma !! die hebben veel plezier zeg
beterschap faja!!
Wát een ontzettend gezellige fotoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:15 schreef Jelief het volgende:
Leander snel mannetje!
Dat koppie van Ruben op het kdv, "en wat gebeurter nu???"
Emma en Oma(mijn mams)
[ afbeelding ]
Wat zal jij genoten hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:36 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb er in totaal zo'n vijftig gemaakt vandaag, met zes filmpjes erbij
Ruben wat zal jij gesmuld hebben
die leander naast zijn papa
en emma met oma !! die hebben veel plezier zeg
beterschap faja!!
Het is vooral haar hoofdje, ze vonden het niet erg genoeg om onder de lamp te moeten. Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:55 schreef Troel het volgende:
ze ziet wat gelig, heeft ze erg veel last ervan?)
Als ik de brievenbus openmaak denk ik vaak wel ff 'zou ie misschien tóch nog...' maar nee hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Echt niet spuug? Wat stomHet is zeker een beetje raar om nu alsnog een kerstkaart te sturen he?
Hij verandertook als een gekquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:07 schreef Madelieve het volgende:
Freecell, ik dacht even dat Leander was verwisseld, herkende hem op die 3 eerste foto's helemaal niet, lijkt wel een ander jongetje! Pas op de laatste foto is hij weer herkenbaar. Komt waarschijnlijk gewoon omdat je meestal foto's van recht in zijn gezicht plaatst en dit dus wat onbekende terrein is
.
Ja ik zag het ohhhhquote:Op maandag 19 januari 2009 11:02 schreef Dakota het volgende:
ze heeft saar's truitje aan Manekisudoku
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:06 schreef freecell het volgende:
Dat neusje ook!
Echt ik zit hier helemaal tegen TARA te roepen dat hij moet kijken hoe tof ze is
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:38 schreef bixister het volgende:
Piet is zondag de Domtoren opgeklommen:
[ afbeelding ]
jep, knalblauwquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:09 schreef Mibos2 het volgende:
Leander heeft ook van die helblauwe ogen he, Freecell?
DC lekker manneke heb je daar ook...
Hij is nu 18 wekenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:35 schreef mrien het volgende:
Wat een mooie meiden Mibos!
Leander
Leuke foto's DevilsChase, hoe oud is Luca nu? (omdat hij al in de kinderstoel zit)
Leander voorbij rennenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:43 schreef DevilsChase het volgende:
[..]
Hij is nu 18 wekenhij heeft de grootste lol in zn stoeltje
Bij de CB was ie 68 cm en 7620 gramHij zit nu in maat 68 en stapt nu ook over naar maat 68/74, gaat snel
![]()
Wowquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:42 schreef Ireth het volgende:
Mijn erg grote kleuter ging echt staan te poseren toen ik vandaag de camera even meehad naar school.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een knotje babyquote:
is de fok-alien weer bezig?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:20 schreef simmu het volgende:
er was laatst iets met kindjes die smileys nadeden? hier een suprisefoto van selene die Macaulay Culkin nadoet:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:53 schreef freecell het volgende:
edit: ik moest opeens denken aan de 'knotje baby' foto van Leander toen hij 2 dagen was
afbeelding
vandaar die rode vlekjesquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:19 schreef Fuente het volgende:
Ik hap altijd in haar wangetjes, ik zou d'r soms zo opvreten![]()
quote:Op zondag 25 januari 2009 00:35 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn appelstroopmonster
kan ook een suikerzoet prinsesje zijn
He! Kleine huup lijkt op Anna van YPPY en Jarnoquote:Op zondag 25 januari 2009 19:22 schreef huuphuup het volgende:
Ach Maneki dat kan nog veranderen hoor!![]()
Ik was vroeger ook een stuk lichter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |