daar tegenover heb je wel gratis huisslaafjesquote:Op zondag 11 januari 2009 17:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O ja, heb ik van gehoord.
ach gossie..huilen![]()
Maar naast het kamp wonen? Dat is een waardemindering van je huis.
quote:Op zondag 11 januari 2009 17:02 schreef linebear het volgende:
[..]
daar tegenover heb je wel gratis huisslaafjes
bij wie nou weerquote:Op zondag 11 januari 2009 17:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het was leuk gister <3 Wakker worden op de Herengracht ++
nieuwe scharrel?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het was leuk gister <3 Wakker worden op de Herengracht ++
Rabia, Robin en ik hebben gister 3 toffe Amerikanen ontmoet waarvan 2 daar wonen. Dus na flink borrelen in Arc daar heen gegaan en gechilld tot een uur of 4 i/d ochtend! Was super relaxed. Niets gebeurd behalve briljante discussies en een gozer die echt precies wist hoe die me moest raken haha. Vnv Trut misschien.quote:
Ja! Ik vond m wel erg vermakelijkquote:Op zondag 11 januari 2009 17:11 schreef linebear het volgende:
toch ook nog naar Anywhere but home geweest ?
Wat zat je nou te mekkeren dat we niet naar Yes man moestenquote:Op zondag 11 januari 2009 17:39 schreef linebear het volgende:
zwaai zwaai
schattig en lief verhaal ? nou ja dan heb ik dat zeker gemistquote:Op zondag 11 januari 2009 17:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat zat je nou te mekkeren dat we niet naar Yes man moesten![]()
Ik heb net zoals de rest van de mensen in de zaal, echt super veel moeten lachenEn het was ook zo'n schattig en lief verhaal
Een meisje dat als werk les geeft aan mensen om 'rennend foto's te maken'. Echt zo schattig. en ze deed me aan Katy Perry denkenquote:Op zondag 11 januari 2009 17:43 schreef linebear het volgende:
[..]
schattig en lief verhaal ? nou ja dan heb ik dat zeker gemist
Ja hoor, heb ik gezegd dat het niet mocht?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:46 schreef linebear het volgende:
zij was wel grappig inderdaad...
maar verder vond ik het persoonlijk niet echt een leuke film. Dat mag toch
Anywhere but home, ok ken ik niet, ik bekijk de trailer straks wel even..quote:Op zondag 11 januari 2009 17:59 schreef linebear het volgende:
ja erg rustig weekend gehadhelaas niet geschaatst... maar ja kan niet alles he
Ben bang dat ik een beetje Jim Carrey fobie heb... zijn maar weinig film van hem die ik echt leuk vind
Net wel een enorm indrukwekkende film gezien (zie hier boven)
OMGquote:Op zondag 11 januari 2009 18:03 schreef Pjederdy het volgende:
Hoi!
WIJ HEBBEN HET BOEK VAN MICHA MEINDERTS EINDELIJK GEKOCHT!!!
nee, anywhere but home was grappig, maar echt niet aangrijpend.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Anywhere but home, ok ken ik niet, ik bekijk de trailer straks wel even..
En ja, je moet echt van Jim Carey houden denk ik, wil je zijn films leuk vinden![]()
Schaatsen?! ik ben zooo blij dat het volgende week weer gaat dooien. Geen dubbele handschoenen meer aan op de fiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |