Ik moet echt zoooooooo lachen als die gast zegt: "Je hebt echt een kop als een bak met wurmen" en dan zie je die gozer in beeld ook echt suuuuupervaag kijken!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:37 schreef mike_hunt het volgende:
echt geniaal. Lijkt net echt . Heb dubbel gelegen. Alhoewel die Menno echt als een handtas praat. hahah
't Is heel grappig hoor.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:37 schreef Xiance het volgende:
op de een of andere manier kan ik me er niet toe aan zetten om dat filmpje te bekijken
tis maar twee minuten!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:37 schreef Xiance het volgende:
op de een of andere manier kan ik me er niet toe aan zetten om dat filmpje te bekijken
En dan dat wijf ernaast: bedankt voor het compliment hahahahahaquote:Op zondag 11 januari 2009 00:39 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik moet echt zoooooooo lachen als die gast zegt: "Je hebt echt een kop als een bak met wurmen" en dan zie je die gozer in beeld ook echt suuuuupervaag kijken!.
.
hahahahahaha ech grappig! hahahahquote:Op zondag 11 januari 2009 00:41 schreef Gellarboy het volgende:
Lucky TV maakt dit soort dingen. Ik kende het helemaal niet, maar het schijnt een onderdeel te zijn van DWDD. Dit is er ook een:.
.
Wie is Herman?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:44 schreef Bartjebart het volgende:
die filmpjes zijn leuk idd!
Bij die Herman blijf ik altijd het gevoel hebben dat ie onwijs homo is...
Die gozer met die kop als een bak met wurmen.quote:
o ik dacht dat ie menno heettequote:Op zondag 11 januari 2009 00:46 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Die gozer met die kop als een bak met wurmen.
hahaha die boeren lig hier helemaal dubbel ahahahahahquote:
Wie is dat dan? Ik heb nog nooit van die hele vent gehoord buiten dit filmpje dan.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:52 schreef Xiance het volgende:
herman
je kan lullen wat je wil.. maar die onnozele heeft zn doel bereikt! hij is beroemd!
Xit me hier te bescheuren! wat een LOLquote:
quote:
ga je daar ook kantoor houden net als Brian Kinney ?quote:Op zondag 11 januari 2009 01:01 schreef mike_hunt het volgende:
GB, had je al teruggelezen?
Ik had een blinddate
Nou, kga liever de bathhouses afstruinen, want blinddates is net een sollicitatiegesprek met alcohol erbij..
quote:Op zondag 11 januari 2009 01:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga je daar ook kantoor houden net als Brian Kinney ?
quote:Op zondag 11 januari 2009 01:10 schreef Xiance het volgende:
slaap lekker
blinddates zijn mjah.. zo passé
Nu hij werkt, heeft hij geen tijd meerquote:
neuh, en tegenwoordig doe ik er zowiezo niks meequote:Op zondag 11 januari 2009 01:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
heb jij vaak blinddates gehad? Ik bedoel geen gewone dates.
Vond het ook een vreemde gewaarwording. net wat ik eerder zei; het is net een sollicitatiegesprek met cocktailsquote:Op zondag 11 januari 2009 01:21 schreef Xiance het volgende:
[..]
neuh, en tegenwoordig doe ik er zowiezo niks mee
zijn ze uit elkaar?quote:
old newsquote:Op zondag 11 januari 2009 01:42 schreef mike_hunt het volgende:
Ik sta 7e in de dagcijfers!
I'm back, whores.
(wacht ff dat betekent dat ik no life heb
Moet je niet in de kroeg hangen?quote:
ik ben nog niet eens begonnen om te denken om te stoppenquote:Op zondag 11 januari 2009 01:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Moet je niet in de kroeg hangen?![]()
Ik vroeg het ook in andere topics, maar die gaven aan dat ze geen zin hebben in buiten te roken..
Kan ik ook wel inkomen.
Ik wilde stoppen, maar was 2 januari alweer begonnen.. hahahah
doe ik nog een glaasje rode wijnquote:Op zondag 11 januari 2009 01:45 schreef Xiance het volgende:
ik ga nog maar een kop koffie pakken, en dan zo naar bed
Volgens mij moet je geen koffie drinken als je naar je bed wilt.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:45 schreef Xiance het volgende:
ik ga nog maar een kop koffie pakken, en dan zo naar bed
ik drink koffie zo ong. 15m nadat ik wakker wordt, tot aan 15m voor ik slaapquote:Op zondag 11 januari 2009 01:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Volgens mij moet je geen koffie drinken als je naar je bed wilt.![]()
rare kwibus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |