Ze bedoeld kom jij in 2009 de ware tegen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
rare zinsopbouw, hoe bedoel je dit?
Hoe vaak heeft iemand dit jaar al aan je gevraagd:quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
rare zinsopbouw, hoe bedoel je dit?
idd, ik wist 14 shades of grey wel te herkennen maar de rest nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, alleen de titel. De rest heb ik zelf geschreven.
niet gevraagd, vraag me dat over een jaar nog eens.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft iemand dit jaar al aan je gevraagd:
En, ga je dit jaar een relatie-persoon tegenkomen?
Het koste mij ook moeite om die zin te begrijpen. Maar dat geeft niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft iemand dit jaar al aan je gevraagd:
En, ga je dit jaar een relatie-persoon tegenkomen?
Beterschapjesquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:03 schreef Red_Cat het volgende:
Lieve mensen een fijna avond nog!ik ga weer ff liggen!
Kennis van mij werkt voor arduin en volgens mij krijgt die wel clienten door verwezen van BJZ, vandaar mijn vraag.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken het wel.
Ik was gezinscoach en werkte namens BJZ / RvdK
Het is de titel van een album van staind. Die titel vind ik een goede omschrijving van diversiteit.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd, ik wist 14 shades of grey wel te herkennen maar de rest niet
Ooo okequote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Kennis van mij werkt voor arduin en volgens mij krijgt die wel clienten door verwezen van BJZ, vandaar mijn vraag.
He poesje wordt maar snel beterquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:03 schreef Red_Cat het volgende:
laat de kat met rustquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:03 schreef Red_Cat het volgende:
Typisch Singles muziek?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is de titel van een album van staind. Die titel vind ik een goede omschrijving van diversiteit.
Misschien als ik een band ga beginnen ga ik die 14 shades of grey noemen. Nu alleen nog bedenken wat voor soort muziek ik wil gaan maken.
als ze er maar vanaf zijn lijkt soms wel het motto van BJZquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo oke
Ja, BJZ stuurt ze overal heen
Ik kwam bij de mensen thuis en de kinderen stonden dan al wel onder toezicht, maar wij waren het laatste redmiddel voor ze uit huis geplaatst werden.
Het is een goede zin. Alleen wat je er probeert mee te zeggen is onduidelijk.quote:
Dat was mijn stage en dat was idd heftig. Ik studeer nu Psychologie, maar RvdK blijft mij wel trekken...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
als ze er maar vanaf zijn lijkt soms wel het motto van BJZMaar heftige carriere keuze heb je, verre van het makkelijkste werk lijkt me.
Wat is dat voor soort muziek?quote:
Erg sterk! Verder inhoudelijk en uitermate correct geformuleerd.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:09 schreef Duimelot het volgende:
tvp
Nee, dat niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:48 schreef automatic_ het volgende:
Goed zo DaMart
Hoe vaak hebben jullie dit jaar al gehoord: "Nou, wie weet een leuke partner dit jaar!" ?
klinkt vreemd wellicht het is denk ik een van de taaiste beroepen die je kunt kiezen, maar het werk voor de RvdK is op een vreemde manier wel dankbaar werk volgens mij. Beetje afhankelijk van welk onderdeel je zit, maar je kunt het verschil maken in het leven van iemand voor het leven echt op gang gekomen. Wacht dit klinkt vaag, maar de beslissing om een kind wel of niet uit huis de plaatsen kan een leven op zijn kop zetten maar op de lange duur wel verbeteren en voorkomen dat een kind in een retour patroon van de ouders valt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat was mijn stage en dat was idd heftig. Ik studeer nu Psychologie, maar RvdK blijft mij wel trekken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |