Het is een verkapte poging om FOK!neukertjes te scorenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
Waarom post jij nou niet gewoon als Sunchaser? Ik herken je gewoon niet.
Kijk dat is beter, nu herken ik je in één oogopslag.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het is een verkapte poging om FOK!neukertjes te scoren
Dat denk ik ook. Een grote bek hebben op internet is iets heeeeeeeel anders dan tv-programma's maken. Voor het laatste moet je iets kunnen, namelijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:51 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Geen stijl moet tv gaan maken...Dan is het over een half jaar afgelopen...Op tv als zowel internet...Het jack spijkermansyndroom zal ik het maar noemen...
Wat was zijn achternaam ook alweer? Stefan Tietelepra?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
Waarom post jij nou niet gewoon als Sunchaser? Ik herken je gewoon niet.
GS is idd geen BNN. Bart had mensen om zich heen die verstand hadden van TV. Ik zie niet wat er vernieuwend is aan PowNed. Die Uruzganspeical op oudejaarsavond was ronduit saai. uren vullen is wat anders dan leuke items maken die je terugknipt naar 5 minuten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Een grote bek hebben op internet is iets heeeeeeeel anders dan tv-programma's maken. Voor het laatste moet je iets kunnen, namelijk.
V.
Waarom heeft De Leeuw dan gewonnen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Een grote bek hebben op internet is iets heeeeeeeel anders dan tv-programma's maken. Voor het laatste moet je iets kunnen, namelijk.
V.
Wanneer spreken we afquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:53 schreef Sanne het volgende:
[..]
Kijk dat is beter, nu herken ik je in één oogopslag.
Na negen jaar toch een echte date? Durf je dat wel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |