Ik heb hem hier toch echt in 1 deel liggen hoor. Beetje suf, met George zijn schrijf tempo red hij dit nooitquote:Op maandag 6 december 2010 20:53 schreef neilpad het volgende:
Ze doen 1 seizoen per boek. Geen idee wat ze precies met A Storm of Swords doen. Dat boek is in twee delen uitgegeven.
Nouja in sommige gevallen is hij in twee delen uitgegeven dusquote:Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik heb hem hier toch echt in 1 deel liggen hoor. Beetje suf, met George zijn schrijf tempo red hij dit nooit. Ik ben benieuwd of the dance nog in 2011 komt...
Hangt natuurlijk helemaal af van de kijkcijfers en dvd-verkopen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:15 schreef Young_David het volgende:
De serie ziet er nogal duur uit, net als bijvoorbeeld Rome die gecancelled is vanwege de te hoge kosten. Daarom vrees ik een beetje dat het einde van de serie niet gehaald gaat worden.
Uiteraard hoop ik van wel
Seisoen 2 heeft al zo'n beetje oranje licht gekregen, met een beetje geluk gaan ze seizoen 2 filmen zodra de 1e aflevering uitgezonden is en goed ontvangen wordt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:23 schreef Frag_adder het volgende:
John Addams was toch een miniserie? Die hebben doorgaans een ander budget. Sowieso als ik kijk wat voor kwaliteit ze afleverden bij Robin Hood vergeleken met the Legend of the Seeker, dan zegt budget ook niet alles![]()
Dat haalt niet weg dat als deze serie niet ontzettend scoort er dus ook geen vervolg komt want hij is nog steeds vrij prijzig.
Seizoen twee gaan ze toch niet filmen tot volgend jaar, het tweede seizoen zal echt niet voor April 2012 op de buis komen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:02 schreef Fingon het volgende:
[..]
Seisoen 2 heeft al zo'n beetje oranje licht gekregen, met een beetje geluk gaan ze seizoen 2 filmen zodra de 1e aflevering uitgezonden is en goed ontvangen wordt.
Kwestie van goed filmen en goed focussen doet veel. Je hoeft geen 10.000 schepen te laten zien als je focussed op de slag rond de paar boten bij de ketting. Je hoeft geen 100.000 ridders in beeld te brengen wanneer je op de belangrijke personages inzoomed terwijl er altijd op de acthergrond genoeg doorvechten om drukte te suggereren. Het kan wel, hangt er van af hoe creatief het team is wat erachter zit.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:38 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Seizoen twee gaan ze toch niet filmen tot volgend jaar, het tweede seizoen zal echt niet voor April 2012 op de buis komen.
Het eerste seizoen moet nog wel gaan qua budget, maar daarna...die slag bij Kings Landing in A Clash of Kings, of die slag bij de Wall in A Storm of Swords, ik kan me niet voorstellen dat dat met een tv-budget er niet verschrikkelijk knullig uit gaat zien. Bij Rome wisten ze dat op te lossen door (meestal) de gevechten zelf niet te laten zien, maar steeds weer in te pikken na afloop. Maar het zou natuurlijk heel jammer zijn als we nauwelijks een veldslag zouden zien in deze serie.
Op het westerosforum is iemand die hardnekkig Victor Reinier als de Blackfish probeert voor te stellenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:48 schreef Jo2 het volgende:
Als jellie een Nederlandse cast mochten uitzoeken, wie zouden jullie nemen?
Misschien Barry Atsma als Jaime...
En toch vond ik zowel Robin Hood als LotS erg leuk. Robin Hood misschien toch iets meer (ze hebben het over de BBC-serie toch?quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:23 schreef Frag_adder het volgende:
John Addams was toch een miniserie? Die hebben doorgaans een ander budget. Sowieso als ik kijk wat voor kwaliteit ze afleverden bij Robin Hood vergeleken met the Legend of the Seeker, dan zegt budget ook niet alles![]()
Dat haalt niet weg dat als deze serie niet ontzettend scoort er dus ook geen vervolg komt want hij is nog steeds vrij prijzig.
Victor Reinier? hehehe... weet niet of dat zou werken?quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:19 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Op het westerosforum is iemand die hardnekkig Victor Reinier als de Blackfish probeert voor te stellen
Volgensmij wel. Ik vond de BBC serie beter uitgewerkt dan LotS. Maar ik vond van de laatste de boeken al tegenvallen na deel 1....quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En toch vond ik zowel Robin Hood als LotS erg leuk. Robin Hood misschien toch iets meer (ze hebben het over de BBC-serie toch?).
Ik dacht dat ze besloten hadden te stoppen met Rome omdat een groot deel van de set was afgefikt (icm budget, dat wel). Kan er nog steeds wel een beetje omquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:15 schreef Young_David het volgende:
De serie ziet er nogal duur uit, net als bijvoorbeeld Rome die gecancelled is vanwege de te hoge kosten. Daarom vrees ik een beetje dat het einde van de serie niet gehaald gaat worden.
Uiteraard hoop ik van wel
Niet geheel vreemd aangezien ze in het 2e deel meer bij de muur zitten als ik het mij goed herinner. Ik moet de boeken nog maar eens lezen, komt wel wanneer deel 5 eindelijk een datum heeft.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:24 schreef Gwywen het volgende:
Er gaan geruchten dat ze voor seizoen 2 in IJsland en Marokko naar filmlocaties op zoek zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |