Het probleem is niet dat hij een aantal paginas moet schrijven. Hij heeft zich zogezegd 'plottechnisch' in de problemen geschreven en komt er nu niet uit. Daardoor moet hij nogal veel herschrijven en dat kost hem tijd.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:32 schreef Gwywen het volgende:
Hij zei toch laatst in z'n blog dat hij op 98% zit? Ik dacht dat hij 't toen over Dance had, maar ik kan mij uiteraard vergissen.
Hij heeft ook in 4 jaar tijd maar 2 keer dat stukje voortgang geupdate op zijn website, ik neem elk bericht met dat het boek uit gaat komen dan ook met een gigantische korrel zout inmiddels.quote:Op maandag 5 april 2010 23:28 schreef teirnon het volgende:
Hij zei volgens mij 3 jaar geleden ook al dat hij op 98% zat en dat het bijna af zou zijn. In september hoopte ie dat het in december klaar zou zijn. Maar helaas.
Maart/April 2011 schijnbaar.quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:42 schreef Pro_Shifty het volgende:
eind juni beginnen met filmen. Dus de premiere is?
aww, duurt langquote:
Toen Feast uitkwam was het verhaal dat Dance eigenlijk al af was en origineel samen 1 boek had moeten vormen. Dit boek zou echter te dik worden, dus werd het in 2 delen uitgegeven. Hierdoor zitten bepaalde karakters hun verhaallijnen dan ook niet in Feast, omdat deze eruit geknipt zouden zijn.quote:Op maandag 5 april 2010 23:28 schreef teirnon het volgende:
Hij zei volgens mij 3 jaar geleden ook al dat hij op 98% zat en dat het bijna af zou zijn. In september hoopte ie dat het in december klaar zou zijn. Maar helaas.
Waarschuwing: zeer verslavendquote:Op maandag 19 april 2010 17:42 schreef Jivis het volgende:
Als Lotr en Robin Hobb fan spreekt me dit zeer aan! Misschien de boeken eens proberen...
Hij is van het idee afgestapt om Dance uit te brengen als een boek dat parallel loopt met Feast. Daarom heeft hij heel wat moeten veranderen en herschrijven en opnieuw moeten schrijven. Hij heeft ook aangegeven dat hij flink met het plot in de knoop zat. Snap niet dat jij zo verbittert moet reageren, denk je echt dat hij minachting heeft voor zijn fans en dit expres doet?quote:Op maandag 19 april 2010 17:04 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Toen Feast uitkwam was het verhaal dat Dance eigenlijk al af was en origineel samen 1 boek had moeten vormen. Dit boek zou echter te dik worden, dus werd het in 2 delen uitgegeven. Hierdoor zitten bepaalde karakters hun verhaallijnen dan ook niet in Feast, omdat deze eruit geknipt zouden zijn.
Ik weet niet eens meer wanneer Feast uitkwam... 5 jaar geleden?
Voor mij heeft Martin compleet afgedaan, de serie was absoluut geweldig, maar als je zo'n enorme minachting voor je fans laat zien.....
Zoals Terry Pratchett?quote:Op maandag 19 april 2010 22:07 schreef Gwywen het volgende:
Ik vind het niet bepaald minachtend naar zijn fans toe, het getuigt m/i/ juist van grote toewijding. Hij neemt zijn lezerspubliek serieus en wil hen niet met een halfslachtig product afschepen.
Ga er maar eens aan staan, een boek schrijven terwijl miljoenen mensen aan je zitten te trekken of 't nou al eens af is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |