abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79565302
Inderdaad, die bol.com aanduiding is volstrekt onbetrouwbaar. Ik zou er echt niet op rekenen dat het boek dit jaar nog uitkomt.
pi_79590374
Ik heb er ook sterk mijn twijfels bij, maar hey: er werd naar gevraagd
pi_79590788
Ik las dat de GRRM Dance af wilde hebben voordat hij zijn episode voor HBO ging schrijven.
Mocht het boek pas volgend jaar uitkomen dan ligt dat misschien wel meer aan HBO die het gewoon gunstig wil plannen ivm marketing enzo, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat ze daar veel zeggenschap in hebben.
Oftewel ik denk wel dat het boek nog uitkomt dit jaar .
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_79598410
Hij zei toch laatst in z'n blog dat hij op 98% zit? Ik dacht dat hij 't toen over Dance had, maar ik kan mij uiteraard vergissen.
pi_79676832
tvp, Bijna alles wat HBO aanraakt veranderd in Goud. Vooral de Oorlog's serie's,
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_79679176
Geniaal, die boekenserie is ook erg mooi. Benieuwd hoe ze dat stuk van de Muur enzo gaan laten zien, en die lui uit het noorden.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_79986845
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:32 schreef Gwywen het volgende:
Hij zei toch laatst in z'n blog dat hij op 98% zit? Ik dacht dat hij 't toen over Dance had, maar ik kan mij uiteraard vergissen.
Het probleem is niet dat hij een aantal paginas moet schrijven. Hij heeft zich zogezegd 'plottechnisch' in de problemen geschreven en komt er nu niet uit. Daardoor moet hij nogal veel herschrijven en dat kost hem tijd.

Ondanks dat het me onwaarschijnlijk lijkt dat deze serie 7 seizoenen gaat halen, kijk ik er toch heel erg naar uit.
  maandag 5 april 2010 @ 23:28:21 #58
167302 teirnon
6 times 7 is...
pi_79987724
Hij zei volgens mij 3 jaar geleden ook al dat hij op 98% zat en dat het bijna af zou zijn. In september hoopte ie dat het in december klaar zou zijn. Maar helaas.
Ah, a battle of wits? I'm glad to see you've come unarmed!
pi_79988599
Na Catelyn Stark wordt ook Daenerys Targaryen (Tamzin Merchant) waarschijnlijk gehercast
Link.
  dinsdag 6 april 2010 @ 09:16:32 #60
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_79994126
quote:
Op maandag 5 april 2010 23:28 schreef teirnon het volgende:
Hij zei volgens mij 3 jaar geleden ook al dat hij op 98% zat en dat het bijna af zou zijn. In september hoopte ie dat het in december klaar zou zijn. Maar helaas.
Hij heeft ook in 4 jaar tijd maar 2 keer dat stukje voortgang geupdate op zijn website, ik neem elk bericht met dat het boek uit gaat komen dan ook met een gigantische korrel zout inmiddels.

Ik ben trouwens wel benieuwd naar de serie!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_80108675
Maisie/Arya alvast aan het oefenen :

Eind juni beginnen ze met filmen.
pi_80369696
eind juni beginnen met filmen. Dus de premiere is?
pi_80392984
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 00:42 schreef Pro_Shifty het volgende:
eind juni beginnen met filmen. Dus de premiere is?
Maart/April 2011 schijnbaar.
pi_80409229
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 18:07 schreef neilpad het volgende:

[..]

Maart/April 2011 schijnbaar.
aww, duurt lang
  maandag 19 april 2010 @ 14:36:06 #65
300111 Elynasedai
Kissed by fire
pi_80481636
En het duurt en het duurt! (boek én tv-serie)

Maar ik wacht geduldig.... heb de boeken al 3 keer gelezen ondertussen
pi_80487189
quote:
Op maandag 5 april 2010 23:28 schreef teirnon het volgende:
Toen Feast uitkwam was het verhaal dat Dance eigenlijk al af was en origineel samen 1 boek had moeten vormen. Dit boek zou echter te dik worden, dus werd het in 2 delen uitgegeven. Hierdoor zitten bepaalde karakters hun verhaallijnen dan ook niet in Feast, omdat deze eruit geknipt zouden zijn.

Ik weet niet eens meer wanneer Feast uitkwam... 5 jaar geleden?

Voor mij heeft Martin compleet afgedaan, de serie was absoluut geweldig, maar als je zo'n enorme minachting voor je fans laat zien.....
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_80488588
Als Lotr en Robin Hobb fan spreekt me dit zeer aan! Misschien de boeken eens proberen...
Amen.
pi_80494683
quote:
Op maandag 19 april 2010 17:42 schreef Jivis het volgende:
Als Lotr en Robin Hobb fan spreekt me dit zeer aan! Misschien de boeken eens proberen...
Waarschuwing: zeer verslavend
pi_80499502
quote:
Op maandag 19 april 2010 17:04 schreef LordLynx het volgende:

[..]

Toen Feast uitkwam was het verhaal dat Dance eigenlijk al af was en origineel samen 1 boek had moeten vormen. Dit boek zou echter te dik worden, dus werd het in 2 delen uitgegeven. Hierdoor zitten bepaalde karakters hun verhaallijnen dan ook niet in Feast, omdat deze eruit geknipt zouden zijn.

Ik weet niet eens meer wanneer Feast uitkwam... 5 jaar geleden?

Voor mij heeft Martin compleet afgedaan, de serie was absoluut geweldig, maar als je zo'n enorme minachting voor je fans laat zien.....
Hij is van het idee afgestapt om Dance uit te brengen als een boek dat parallel loopt met Feast. Daarom heeft hij heel wat moeten veranderen en herschrijven en opnieuw moeten schrijven. Hij heeft ook aangegeven dat hij flink met het plot in de knoop zat. Snap niet dat jij zo verbittert moet reageren, denk je echt dat hij minachting heeft voor zijn fans en dit expres doet?
pi_80500366
Ik vind het niet bepaald minachtend naar zijn fans toe, het getuigt m/i/ juist van grote toewijding. Hij neemt zijn lezerspubliek serieus en wil hen niet met een halfslachtig product afschepen.
Ga er maar eens aan staan, een boek schrijven terwijl miljoenen mensen aan je zitten te trekken of 't nou al eens af is.
pi_80501156
Als hij nou echt vijf jaar hard had geschreven, dan kon je daar nog respect voor hebben, maar ik heb toch vooral het gevoel dat hij de interesse een beetje verloren heeft voor de serie. Hij heeft de laatste jaren meer over sportwedstrijden geschreven dan over de voortgang van het boek. Hopelijk brengt de HBO serie hem wat meer in de stemming, het lijkt dat hij eindelijk weer wat opschiet (hoewel we dat soort berichten wel vaker gehoord hebben).
pi_82768790
De trailer wordt vanavond in de us uitgezonden, morgen dus vast te vinden op internet

http://featuresblogs.chic(...)-of-thrones-hbo.html
  maandag 14 juni 2010 @ 00:31:07 #73
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_82770584
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:07 schreef Gwywen het volgende:
Ik vind het niet bepaald minachtend naar zijn fans toe, het getuigt m/i/ juist van grote toewijding. Hij neemt zijn lezerspubliek serieus en wil hen niet met een halfslachtig product afschepen.
Ga er maar eens aan staan, een boek schrijven terwijl miljoenen mensen aan je zitten te trekken of 't nou al eens af is.
Zoals Terry Pratchett? .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_82776227

[ Bericht 100% gewijzigd door willempjewever op 14-06-2010 09:48:08 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')