quote:Op zondag 11 januari 2009 16:35 schreef Prosac het volgende:
Zoals ik ook zeg, im still learning, ik moet nog beter inschatten wanneer iets wel kan en iets niet. Ziektes zal ik nooit tolereren, doodsbedreigingen -hoe verkapt ook- ook niet.
hopelijk is het hiermee wat duidelijk en krijg ik nog één kans.
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[ ]Teringzooi
Dan voorspel ik dat jet druk gaat krijgen met met name de Haagse fokkersquote:Op zondag 11 januari 2009 19:09 schreef Prosac het volgende:
Kanker sowieso niet, de rest zien we wel op het moment zelf.
Het punt is dat ik juist niet onder een steen geleefd heb en betere dingen te doen had dan heel veel tijd op dit forum te besteden wat nou precies wel en niet mochtquote:Op zondag 11 januari 2009 19:20 schreef sjimz het volgende:
Doc, ik weet niet of je onder een steen hebt geleefd.
Maar zo ver ik weet wordt kanker en elke verbastering ervan om het als krachtterm te gebruiken al een flink lange tijd niet getolereerd.
We hebben er weer 1 die denkt dat Sjimz vanwege gisteren gestopt isquote:Op zondag 11 januari 2009 19:31 schreef Doc het volgende:
[..]
Het punt is dat ik juist niet onder een steen geleefd heb en betere dingen te doen had dan heel veel tijd op dit forum te besteden wat nou precies wel en niet mocht![]()
Maar een dagje als dit, waarin ik even een zo'n soapje bijlees met onder andere een modje dat er uit stapt als men niet ja en amen zegt was weer heel vermakelijk.
Maar voor nu groet ik u weer allenmazzzzzel
Alle 3?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:19 schreef Doc het volgende:
Dan voorspel ik dat jet druk gaat krijgen met met name de Haagse fokkers
Wat loop je nou te kankeren?quote:
Ik weet dat het grootste deel hier volwassen genoeg is om zelf te weten wat kan en wat niet kan. Emotionele uitspattingen daargelaten.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Maar je goede bedoelingen en positieve insteek sieren je
Het was een wat flauwe opmerking van me geef ik toe. Ik ben wat allergisch voor die "onder welke steen" opmerkingen die hier te pas en te onpas worden geuit, Vind ik irritanter dan een ziekte zo hier en daar. Maar goed - dat had ik niet moeten doen, netzomin als die "onder welke steen" opmerking van sjimz.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
We hebben er weer 1 die denkt dat Sjimz vanwege gisteren gestopt is![]()
Gefeliciteerd, u bent de 20e! Ze hebben er zelfs een apart topic voor, Hools of zo
Omdat tot nu toe elke user die met zulke opmerking kwam bij het groepje zat dat zo boos was dat Hools onder een andere naam verder gingquote:Op zondag 11 januari 2009 22:55 schreef Doc het volgende:
[..]
In welke mate denk jij trouwens dat het zinvol dat jij suffe opmerkingen naar mij maakt over Hools - waar ik al jaren niet meer dan 3 post in een jaar plaats?
Exactemundo. Het lastige is dat rond voetbal soms veel emotie zit - en je als je niet consequent bent er direct op aangekeken wordt. Dat maakt het een " tightrope" die best lastig is. Ik wens je veel succes in ieder geval.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik weet dat het grootste deel hier volwassen genoeg is om zelf te weten wat kan en wat niet kan. Emotionele uitspattingen daargelaten.
daarvoor zijn wij er.
Ik ben daar niet boos over hoor - maar dat heb ik al gepost in een voor de daarvoor aangewezen topics. Ik zou het op z'n hoogst jammer vinden uit nostalgische redenen, maar voor de rest interesseert het me geen ruk. Ik hoop dat het SC topic een enorm succes is en dat alle tieten-bier-wat-heb-jij-gegeten-bullcrap uit het Ajax topic verdwijnt waardoor het daar weer over Ajax kan gaan. Dat zou heel wast schelen.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
Omdat tot nu toe elke user die met zulke opmerking kwam bij het groepje zat dat zo boos was dat Hools onder een andere naam verder ging
Ook 1 van de belangrijkste redenen om dit op te richten, je bent welkom, mits je tieten meeneemtquote:Op zondag 11 januari 2009 23:02 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik ben daar niet boos over hoor - maar dat heb ik al gepost in een voor de daarvoor aangewezen topics. Ik zou het op z'n hoogst jammer vinden uit nostalgische redenen, maar voor de rest interesseert het me geen ruk. Ik hoop dat het SC topic een enorm succes is en dat alle tieten-bier-wat-heb-jij-gegeten-bullcrap uit het Ajax topic verdwijnt waardoor het daar weer over Ajax kan gaan. Dat zou heel wast schelen.
Er is al ruim een jaar intensief gemod op gekanker (als verwensing), in de livescoretopics. En - vind ik - met succes. Op dit moment is het dus niet zo'n groot probleem meer als het ooit was, volgens mij.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:58 schreef Doc het volgende:
[..]
Exactemundo. Het lastige is dat rond voetbal soms veel emotie zit - en je als je niet consequent bent er direct op aangekeken wordt. Dat maakt het een " tightrope" die best lastig is. Ik wens je veel succes in ieder geval.
Het had ook gewoon in Hools gekund als jullie niet bang geweest zouden zijn voor die ouwetjes, maar goed.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ook 1 van de belangrijkste redenen om dit op te richten, je bent welkom, mits je tieten meeneemt
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Nooit geweten dat jij zo'n billenlikkertje was, Doc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |