Je bent nog geen mod, nog even wachtenquote:
Heeft niks met wel of geen mod te maken, ik wil wel eens weten hoe het echt zit en dat je niet met zo'n domme opmerking komtquote:Op zondag 11 januari 2009 00:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je bent nog geen mod, nog even wachten.
Hoe wat zit, precies?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heeft niks met wel of geen mod te maken, ik wil wel eens weten hoe het echt zit en dat je niet met zo'n domme opmerking komt
De opmerking die BS quote zegt genoeg over Da_Sandman.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heeft niks met wel of geen mod te maken, ik wil wel eens weten hoe het echt zit en dat je niet met zo'n domme opmerking komt
Dat jij geen mod meer bent zegt alles over jouquote:Op zondag 11 januari 2009 00:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
De opmerking die BS quote zegt genoeg over Da_Sandman.
Klopt.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat jij geen mod meer bent zegt alles over jou.
Die opmerking dat je wat tegen Sjimz hebt, en opeens toch niet meerquote:
Was mijn doel niet hoor. Dat bedoel ik met je ziet spookjes.quote:
meneertje, dat vind ik nogal een beetje een denigrerende toon.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Was mijn doel niet hoor. Dat bedoel ik met je ziet spookjes.
Voor den, het gaat je eigenlijk niet zo veel aan hoor, maar Sjimz is eens niet zo aardig tegen mij geweest, zelfs ronduit naar toen hij mod was. Daar was ik het niet zo mee eens, want een mod hoort zich niet zo te gedragen. Dan heb ik wat tegen de mod sjimz, ja. Niet tegen de user hoor, maar dat maakt meneertje er zelf van.
Je leert daarom wel eens even snel zeg! Nog geheel foutloos ook!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
meneertje, dat vind ik nogal een beetje een denigrerende toon.
Ik wil het wel toelichten hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:54 schreef Prosac het volgende:
daggla.. Ik snap dat het lijkt alsof sjimz heel snel de handdoek gooit. Maar neem van mij aan dat het niet zo is. Het is verder niet aan mij om daar over uit te wijden.
hij ziet het idd maar als internet, hij wilt gewoon simpel genieten van VBL..quote:Op zondag 11 januari 2009 00:23 schreef Da_Sandman het volgende:
En dan zeggen ze tegen de HOOLS users dat ze het internet zo aantrekken, "het is maar internet".
Ik word wel even twee keer genoemd in die post van sjim.
Wat maakt ie zich dan zo drukquote:Op zondag 11 januari 2009 00:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
hij ziet het idd maar als internet, hij wilt gewoon simpel genieten van VBL..
Sorry dat ik het beste met VBL voor had.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:23 schreef Da_Sandman het volgende:
En dan zeggen ze tegen de HOOLS users dat ze het internet zo aantrekken, "het is maar internet".
Ik word wel even twee keer genoemd in die post van sjim.
Jij maakte je toch ook zo druk toen je je gepasseerd voelde dat we je niet vroegen om de nieuwe mod te worden?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat maakt ie zich dan zo druk.
Tevreden met mijn beknopte uitleg trouwens?
Luister sjimz. Jij bent in eerste instantie ontzettend fout bezig geweest als mod tegen mij. Ik waardeerde en waardeer de tijd en moeite die je in VBL hebt gestopt, zoals ik die van elke mod waardeer. Alleen, ik vond je gewoon geen goede mod, dat kan toch? Hoevaak moet ik nou nog zeggen dat ik niets tegen je heb, wel tegen je modcapaciteiten. Klaar ende schluss.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sorry dat ik het beste met VBL voor had.
Jij zou toch moeten weten hoe het kan zijn als mod.
Ik gaf altijd 100% voor het forum in de tijd dat ik een mod hier op VBL was.
Natuurlijk had ik wel eens mot met iemand maar niet op deze manier dat mensen persoonlijk tegen mij waren.
Want dat was jij dus wel in je post
Kom je daar weer meequote:Op zondag 11 januari 2009 00:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij maakte je toch ook zo druk toen je je gepasseerd voelde dat we je niet vroegen om de nieuwe mod te worden?
Jij wilde toch graag mijn plek in nemen op het mod team?
Omdat ik in ging op je zuigende gedrag?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Luister sjimz. Jij bent in eerste instantie ontzettend fout bezig geweest als mod tegen mij. Ik waardeerde en waardeer de tijd en moeite die je in VBL hebt gestopt, zoals ik die van elke mod waardeer. Alleen, ik vond je gewoon geen goede mod, dat kan toch? Hoevaak moet ik nou nog zeggen dat ik niets tegen je heb, wel tegen je modcapaciteiten. Klaar ende schluss.
Nou, ik weet uit ervaring dat sjims nog al graag het laatste woord wil, dus we wachten nog wel ff.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Kan dit écht niet via PM?
Ik ben niet mislukt als ik zo mijn afscheidstopic ziequote:Op zondag 11 januari 2009 00:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kom je daar weer mee. Dat deed je als mislukte blauwe (x2) ook al. Ik mocht niet iets vragen want dan was ik jaloers op jouw topfunctie. Zo uit de hoogte ben je wel
.
Doe het dan ook niet. Jij ging niet in op mijn zuigende gedrag, ik ging in op jouw misplaatste zuigende gedrag.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat ik in ging op je zuigende gedrag?
Sorry dat ik dan menselijk overkwam.
Het hielp natuurlijk heel veel dat je het ook letterlijk uitsprak.
Maar ik lees het vorige FB topic door en dan weet ik gewoon dat ik een goede beslissing heb genomen.
e maakte je compleet belachelijk met die quote en dat zagen gelukkig users ook in.
Nu hoef ik tenminste niet meer te reageren op users zoals jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |