Is dat hier belangrijk dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:35 schreef VoreG het volgende:
Zeggeuh, waar is Raymania en hoe gaat het opgelost worden met het vertrek van Sjimz? Dit weekend begint het voetbal weer.
check.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
Jupiler league toto (NL) 08/09 #3 we beginnen weer
Mag deze een schopje naar beneden , centraal ?
Bedankt.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:05 schreef Happel het volgende:
[..]
VBL gaat gewoon op slot voor het weekend.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goede edit, Prosac.
Ja, toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:25 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
Lijkt me een goed plan. Maandag om 13:00 gaan we weer open. Komt wel goed denk ik zo.
Dat kan best zo zijn, ik weet alleen niet of Ray dat op prijs stelt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:31 schreef VoreG het volgende:
Raymania hoef je niet weg te editten hoor, dat is gewoon een koosnaampje.
Raymania waardeert dat wel, is iets van uit de slowchat Hools, van vroegah!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat kan best zo zijn, ik weet alleen niet of Ray dat op prijs stelt.![]()
En dus edit ik het maar.
Als Ray het op prijs stelt, dan mag hij dat melden en edit ik alle voorgaande Ray's weer terug naar Ray.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Raymania waardeert dat wel, is iets van uit de slowchat Hools, van vroegah!
Daar houd ik je aan!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:36 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als Ray het op prijs stelt, dan mag hij dat melden en edit ik alle voorgaande Ray's weer terug naar Ray.
Pas op voor SCH zometeen word Prosac uitgemaakt voor homofoobquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:12 schreef _Mike_ het volgende:
Gaymania wordt dat al weggeedit?
Bedankt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik had je wel als een goede mod ingeschat Prosac, maar erg overtuigend ben je niet begonnen Tot nu doe laat je modgedrag zich het beste kenmerken als overdreven en kinderachtig.
Muah, ik had ook gesolliciteerd, maar ik werd niet voor vol aangezien.quote:
goh. hoe zou dat nou komen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Muah, ik had ook gesolliciteerd, maar ik werd niet voor vol aangezien.
Keywords: andijvie, techniek, skaten²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |