Doe je best en winquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
kut, te laat, ik had nog een alternatief gevonden

quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:38 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Doe je best en win
De poedel is al voor setzen

Url tussen tags zetten ([*img][/*img] zonder de * )quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:55 schreef daankes het volgende:
[ afbeelding ]
Zwitserland komt te laat met goede verdediging
ps: dit kan nooit goed gaan met het plaatje maargoed ;x, toch maar es een keer beginnen met mee te doen.

Hoezo?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:59 schreef Isiolo het volgende:
Suijk is gewoon een geweldige jury, daar zou Beschouw eens een voorbeeld aan moeten nemen.l

quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:43 schreef Rucebo het volgende:
[ afbeelding ]
Dennis Bergkamp op weg naar training.

Het is leuk dat je enthousiast bent maar ik merk dat jury's zich bijna altijd laten beinvloeden door diequote:
 .
 .  onderzet.
  onderzet. 

Als iemand zich laat beinvloeden door een klappende smilie van een lekker nooberig voetbal wijfke zo als me, zegt dat meer over de juryquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is leuk dat je enthousiast bent maar ik merk dat jury's zich bijna altijd laten beinvloeden door die.
Terwijl ik hem in dit geval helemaal niet grappig vindt maar er ook geenonderzet.
Niet meer doen?
Of zeur ik weer?

Eenschquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is leuk dat je enthousiast bent maar ik merk dat jury's zich bijna altijd laten beinvloeden door die.
Terwijl ik hem in dit geval helemaal niet grappig vindt maar er ook geenonderzet.
Niet meer doen?

Meestal is eenquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet meer doen?
Of zeur ik weer?
 onderschrift ook gewoon de leukste, dus is het terecht dat de jury die hoog zet. In dit geval inderdaad niet.
 onderschrift ook gewoon de leukste, dus is het terecht dat de jury die hoog zet. In dit geval inderdaad niet.

quote:-Wazaa-
-Salarissen in de voetballerij stijgen naar ongekende hoogte.-
quote:-Suijk-
-Orange Army wordt hard aangepakt-
quote:-SCH-
-Zoektocht naar verdwenen ballen bij EK geintensiveerd-
De opmaak is hier te vinden.quote:-BlauwJongetje-
-Bommen op Rotterdam-

Volgende poedel is al bekendquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:58 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Inderdaad. En een onterechte winnaar ook. De rest was wel goed

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |