Er zijn ook zwarte uitvoeringen van in special order.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:59 schreef The_Dean het volgende:
Bevalt goed dus? Hoor wel meer goede verhalen over die cabs, alleen jammer dat ze zo oranje zijn...
En ook niks wat we waarschijnlijk zelf niet kunnen, maar zo zonde om van zo'n nieuwe kast meteen het tolex er af te joetsen en er zwarte op te nieten...quote:Op zondag 11 januari 2009 09:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Er zijn ook zwarte uitvoeringen van in special order..
Volgens mij kosten die dingen niet meer, maar maken ze niet standaard ofzo. Dan zijn ze wel origineel Orangequote:Op zondag 11 januari 2009 09:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En ook niks wat we waarschijnlijk zelf niet kunnen, maar zo zonde om van zo'n nieuwe kast meteen het tolex er af te joetsen en er zwarte op te nieten...
nee ze maken ook gewoon zwarte...!quote:Op zondag 11 januari 2009 09:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Er zijn ook zwarte uitvoeringen van in special order..
Ja, hij klinkt echt super.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:59 schreef The_Dean het volgende:
Bevalt goed dus? Hoor wel meer goede verhalen over die cabs, alleen jammer dat ze zo oranje zijn...
Je kunt dus óf schaatsen én drummen óf gitaar spelen? Lastig ja.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:28 schreef allsystemshalt het volgende:
Schaatsen/Drums of Gitaar ?
Keuze's Keuze's ...
Werd je heel hard uitgelachen?quote:Op zondag 11 januari 2009 10:44 schreef Cynic het volgende:
Ik heb gistermiddag geprobeerd schaatsen te kopen. Da's dus niet gelukt.
Guitarist On Ice.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:02 schreef allsystemshalt het volgende:
Laters ik ga toch nog even op het water lopen![]()
![]()
Bel 911 als ik over 2 uur niet terug ben
Niet in mijn gezicht in ieder gevalquote:
Wat voor zeeschuiten heb jij danquote:Op zondag 11 januari 2009 12:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
Niet in mijn gezicht in ieder geval
Het lukte ook eigenlijk telkens net niet. Als ik wat kleinere voeten had gehad was het gelukt.
Dure dingen ook trouwens, die schaatsen...
46quote:
Ja dat heb ik ook, heb vorige week gelukkig wel nog kunnen vinden, maar toen was het ook de restjes nog dus goed zoeken of je er nog 1 kan vindenquote:Op zondag 11 januari 2009 12:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
46
Valt nog wel mee toch? Maar daar is het aanbod niet zo heel groot in op het moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |