true, maar op azarius word ie als glazen waterpijp aangeboden, dus voor mensen die interesse hebben en googlen op "waterpijp full moon" krijgen deze dan te zien als eerste hit, dus laat maar staanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:55 schreef LogicalPsycho het volgende:
Dat is geen waterpijp, dat is een bong.
Titelchange een idee?
yup, maar degene zag er op het laatste moment vanaf...dus nu poging tweequote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:46 schreef Hukkie het volgende:
Deze had je toch ook al eens eerder aangeboden? Staat me iets van bij.
whehe, ik ken het probleemquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:56 schreef Hukkie het volgende:
Mooi ding, als je hem volgende maand nog te koop hebt dan doe ik mss een bod, zit nu nogal redelijk krap bij kas. Gewoon voor de heb.
quote:Op zondag 15 februari 2009 09:21 schreef Schunckelstar het volgende:
kick
hmm nee, dat vind ik echt te weinigquote:Op maandag 16 februari 2009 19:59 schreef de_gebruiker het volgende:
openingsbod 20 ex
huh? te zwaar om als versiering te dienen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:36 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ga even googlen naar het verschil in gebruik tussen een bong en een waterpijp. Puur voor de versiering, natuurlijk. *kuch*
edit: te zwaar voor mij. ik houd het bij mn waterpijp.![]()
ok, en nu?quote:Op maandag 30 maart 2009 04:01 schreef El_Bassie het volgende:
Lelijke waterpijp heb je. Echt een raar ding.
dat is niet nodig hoorquote:Op maandag 30 maart 2009 04:06 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ik probeer je te helpen man. Gewoon een beetje promotiewerkzaamheden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |