Hij had het over je ava Jort!quote:
Daar had je van de week, toen de wc het niet deed, in de tuin staan plassenquote:
toen heb ik in de wasbak op de douche gepist, en daarna 20 minuten staan schrobbenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar had je van de week, toen de wc het niet deed, in de tuin staan plassen
Hang zequote:
Longontsteking?quote:
waarschijnlijk ja... net als vorig jaar, voelt iig weer t zelfde, maar ga maandag pas naar de HA... Voorlopig ben ik door en door koud, last van mn longen, benauwd, koorts, en koppijn... en vanavond stappenquote:
Geloof niet dat het aan je dvdbrander ligt. Meer een rare instelling in windows.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
[..]
"Windows is een probleem tegengekomen bij het kopiëren van deze map."
ik geloof dat windows denkt dat het een cd-brander is. Ik duik even in configuratiescherm.
niet fijn , beterschapquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
waarschijnlijk ja... net als vorig jaar, voelt iig weer t zelfde, maar ga maandag pas naar de HA... Voorlopig ben ik door en door koud, last van mn longen, benauwd, koorts, en koppijn... en vanavond stappen
Morgen de hele dag in bed, denk ik...
Ach... de hele dag op de tocht zitten op t werk helpt ook niet echt mee... had 7 lagen kleren aan vandaag, lol... en nog koud elke keer als die deur open gingquote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
waarschijnlijk ja... net als vorig jaar, voelt iig weer t zelfde, maar ga maandag pas naar de HA... Voorlopig ben ik door en door koud, last van mn longen, benauwd, koorts, en koppijn... en vanavond stappen
Morgen de hele dag in bed, denk ik...
Beterschapquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach... de hele dag op de tocht zitten op t werk helpt ook niet echt mee... had 7 lagen kleren aan vandaag, lol... en nog koud elke keer als die deur open ging
Thnx iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |