Ik denk dat ik het al weet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
We zijn ermee bezig. Verwacht dat het snel rond is.
Maar eerst ga ik pindarotsjes eten.
Zijn Peugeot 307 denk ik..quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:39 schreef BB-boy het volgende:
Ik zie de link tussen "snel" en BSB niet.
Volgens mij heb je het veel te goed naar je zin in het zwart.quote:
Uhhm, alsjeblieft zeg.quote:
Niet voordat golfer en Kaap terug zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:42 schreef sjimz het volgende:
Wie weet kom ik wel terug.
Paul zou ook een goede optie zijn ja.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Niet voordat golfer en Kaap terug zijn.
Nooit van m'n leven.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Paul zou ook een goede optie zijn ja.
Wij willen geen homofoben in het team.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:42 schreef sjimz het volgende:
Wie weet kom ik wel terug.
En ook geen autisten en ook geen mensen die niet meer bij de politie zitten, omdat zij ongeschikt blijken te zijnquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wij willen geen homofoben in het team.
Jij stelt het wel heel zwart/wit zegquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
En ook geen autisten en ook geen mensen die niet meer bij de politie zitten, omdat zij ongeschikt blijken te zijn.
whehequote:Op donderdag 15 januari 2009 17:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
En ook geen autisten en ook geen mensen die niet meer bij de politie zitten, omdat zij ongeschikt blijken te zijn.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Paul zou ook een goede optie zijn ja.
Ik bedoelde golfer. Ik mag hem Paul noemen.quote:
Cristiano Ronaldoquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:59 schreef methodmich het volgende:
Waar liggen kleinzusjes voetbalvoorkeuren eigenlijk?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:59 schreef methodmich het volgende:
Waar liggen kleinzusjes voetbalvoorkeuren eigenlijk?
die wilde nooit mod wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |